Jump to content

Recommended Posts

Hvis han ikke faller fra hverandre er dette helt perfekt ut fra hva vi burde lete etter nå.

(Anbefaler folk å lese frustrasjonen på vpn.no 🙂 )

14 minutter siden skrev Stuart:

Anbefaler å se denne videoen, om ikke annet bare for å få troen på at Stabæk skal tilbake der vi hører hjemme, i Eliteserien 2025.

Den ga i alle fall meg en glede som brakte meg tilbake til storhetstiden med Nannskog, Pall og Alanzinho og mange flere.

42 minutter siden skrev odd:

Hvis han ikke faller fra hverandre er dette helt perfekt ut fra hva vi burde lete etter nå.

(Anbefaler folk å lese frustrasjonen på vpn.no 🙂 )

Helt enig! Vif-folket er jo helfrustrert og klager på Jokke fordi han lot Børven gå, før de hadde erstatning klar. Uffer seg over at Fardal går til Stabæk. 

Trygt og greit valg dette, han tikker mange av boksene vi trenger. Han vil nok ikke alene skyte oss til opprykk (les: som Gift eller Nannskog) så vi er avhengig av at midtbanen med spesielt Hammy, Vinge og Diabate stiller inn siktet før sesongen. KFO blir god å ha mot alle lag som legger seg lavt, og de er det nok mange av kommende sesong. 

45 minutter siden skrev yiddo:

Trygt og greit valg dette, han tikker mange av boksene vi trenger. Han vil nok ikke alene skyte oss til opprykk (les: som Gift eller Nannskog) så vi er avhengig av at midtbanen med spesielt Hammy, Vinge og Diabate stiller inn siktet før sesongen. KFO blir god å ha mot alle lag som legger seg lavt, og de er det nok mange av kommende sesong. 

Tror Hegardt har 4-5 mål i seg

På 1.3.2024 den 10.21 skrev Sindre:

Ser Machop Chol er i troppen. Sør-sudansk landslagsspiller?

La oss håpe at vi kjøper en Machop og selger som en Machamp.

32 minutter siden skrev Mikkel:

La oss håpe at vi kjøper en Machop og selger som en Machamp.

Og at han ikke ma-choker

25 minutter siden skrev FranckTheBank:

Har noen skrudd på flight trackeren til Fardahl Opseth? Jeg har alltid tenkt på han som en liten spiss a la Furuseth Olsen.....

Får virkelig ikke håpe han er av den typen...

39 minutter siden skrev FranckTheBank:

Jeg har alltid tenkt på han som en liten spiss a la Furuseth Olsen.....

Så feil kan man ta 🙂

20 timer siden skrev kristh0707:

Opseth til STB. 34 år og på en toårsavtale. Tror ikke dette er en så dum deal altså. Har uten tvil OBOS-nivået inne og mye å lære bort til de unge gutta og ikke minst Diabate. 

https://www.tv2.no/overganger/direkte/#/s66ga/65e6032a0822c6543095eb10/tv-2-erfarer-vraker-viftilbud-blir-stabaekspiller

Er dette bekreftet?

2 timer siden skrev Tom Bruaset:

Budstikka:

– Vi ser etter en offensiv forsterkning til – først og fremst en kantspiller. 

I tillegg vurderer Stabæk en forsvarsspiller til. 

Hva skal vi med en kantspiller til?

Gi Hammy sjansen!

1 time siden skrev blaasoldat:

Hva skal vi med en kantspiller til?

Gi Hammy sjansen!

Vi bør ha dobbel dekning så det er ingen dum ide. Men helt enig i at Hammy ble starte!

Vinge, Hammy og Spiten. I tillegg har Diabate spilt ving før, selv om det ikke er favoritten hans. (Men heller det enn å være innbytter for Opseth?) Ta med Wendt, Andresen og Victorio som kriseløsninger. Pluss på Kostadinov som Bohinen brukte på kanten. 

Heller enn å hente høyreback og ekstra ving nå, bør vi gå inn i sesongen med de vi har og heller være forberedt på å handle én spiller i sommer hvis det er en plass som svikter.

Etter å ha sett alle treningskamper sitter jeg med en følelse av at Diabate må være ving eller ingenting. Ikke at treningskamper er noen fasit men…

18 timer siden skrev Luringen:

Etter å ha sett alle treningskamper sitter jeg med en følelse av at Diabate må være ving eller ingenting. Ikke at treningskamper er noen fasit men…

I Jerv mente de at han ble mye bedre av å spille spiss (9er)