Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Spørsmålet måtte jo reises før eller senere, og forhåpentligvis tas denne diskusjonen også av de sportslige ansvarlige. Det er trist at Tom S. & co ikke klarer å selge inn Stabæk som et attraktivt sted å jobbe. Når det er sagt er jeg av den mening at vi allerede har bedre alternativer enn Espen Hoff i stallen, men bredden hadde klart blitt styrket med Hoff.

 

Hvis det fremdeles jobbes med å hente spillere før 1.april tror jeg et godt tips er å lete blant gode Adeccospillere ala Nystuen og Strand!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har dere faktisk god grunn til å sette spørsmålstegn ved den sportslige ledelsen deres.
No shit?! Du må være et aldri så lite geni. Tror ganske mange her inne har satt det spørsmålstegnet godt på plass for lenge siden. Har sagt det flere ganger før: Vi har større behov for forsterkninger (les: utskiftninger) i ledelsen enn i spillerstallen.

 

Tror for øvrig Hoff kunne blitt en bra mann for oss, i den grad han fungerer som høyreving i 4-4-2. Han er kanskje ingen drømmesignering, men ville vært en forsterkning, forutsatt at han hadde funnet seg til rette. Og han er vel fullt på høyde med hva de andre Tippeliga-klubbene har hentet inn av forsterkninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Espen Hoff virker som en meget god, rask og utholdende spiller. Men jeg forstår godt hans valg. Det er jo synd å være såpass god og talentfull, og måtte konkurrere med Henning, Branimir, Alanzinho, Nystuen og Stenvoll om en plass på laget. Det hadde blitt litt urettferdig overfor gutten.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


VG skriver at Viking er interessert i dudern fra Skien. Viking??? Det ligger nok i kortene at han har lyst på Europa.

 

Hvis Tom har vært nødt til å fortelle om vår siste tur ute i Europa, kan jeg godt skjønne at han trakk seg, jmfr Sochaux. :ph34r:

Synes å huske at vi hadde faktisk en av de beste statistikkene av eliteserielagene mot europeiskelag (i hvert fall før Sochaux)...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med oss?

Vi er faktisk en av ytterst få klubber som virkelig har lykkes på overgangsmarkedet i år. Du må gjerne leve i den tro at vi bare har handlet søppel for det er uansett ikke lenge til de nevnte spillerne skal få vise seg frem på Nadderud. Tiden vil vise hvem som har vært flinkest i vinter, men når jeg ser at dere er villige til å bruke 1,5 mill for Hoff (!) og i tillegg får nei (!), så må jeg innrømme at jeg føler meg ganske trygg på at det er Sandefjord som vil stikke av med seieren i den duellen...

 

Sukk,

 

Hva er å lykkes... Ut fra Sandefjords forutsetninger så har dere vel fått tak på så bra spillere som dere kunne håpet på. Så på den måten har dere lykkes, men samtidig så er det heller ingen som misunner dere de spillerene dere har fått.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gi nå faen i hva et limhue fra Sandefjord mener om troppen vår og årets innkjøp. Jeg ønsker meg også nye spillere til klubben, men små kjappe spillere som Espen Øystein Hoff og Petter Grorud Olsen synes jeg ikke på noen måte vi mangler i troppen. Nei gi oss heller en tøff midtstopper på ca 25, en tanksenter til eller noe annet vi mangler. Hangeland og Carew.

 

Jeg er glad til for at vi ikke fikk "målmaskinen" Espen Hoff for 1,5 mill. 2 mål på bare én sesong er jo simpelthen fantastisk. Fyren funker i 4-3-3 og ikke i 4-4-2.

 

Men det lukter jo desperasjon lang vei når Hoff og Furuset Forum i det hele tatt står på lista. Det tyder på at vi er på bånn av lista. Kanskje like greit å stenge denne tråden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom Schelvan sier han har et par navn til på blokka. Noen tips???

Det har han sagt hele ti'a!

Vi får vel klare oss med de vi har, og det går bra det!! :D

 

...!

 

Den "blokka" skulle jeg likt å sett. Et svært enkelt skjold å gjemme seg bak når media spør "Hva gjør dere nå?". Om det ikke skjuler seg mer kvalitet bak de navnene enn det som de har hostet opp av aktuelle spillere så langt blir det uansett ikke store kvalitetshevingen.

 

Arild Sundgot - Hadde vært perfekt. Om denne handelen hadde gått igjennom hadde vi ikke bare fått en kvalitet inn i laget, men også blitt noe mer attraktive for andre spillere. Vi kunne startet oppkjøingen av laget mer enn to måneder før sesongstart. Dessuten ville det nok blitt noe internt rabalder i LSK, hvilket ville vært til vår fordel.

 

Furuset Olsen - Ikke så god at han automatisk får førsteellever-plass! God for Brann i perioder, men det følger med så mye utenomsportslig tull. Lite tiltalende personlighet. Ikke en spiller for fremtiden...

 

Espen Hoff - Heller ikke dette en kandidat for sikker førsteelleveren. Har klare styrker, men har vist formsvikt i det siste. Skal riktignok ha vært god i oppkjøingen for Odd. Jeg er litt forundra over at "alle" vil ha ham. Ja, han ville vært en forsterkning for laget og den interne konkurransen, men nei, han ville nok ikke gitt laget den kvalitetshevingen vi må ha. Pluss for rutine. Minus for stagnasjon.

 

Alle prøvespillende fiaskoer - En samling skudd i mørket. Virker lite gjennomtenkt og har tatt ALTFOR mye tid og fokus vekk fra innkjøp av SIKRE kvaliteter!

 

Signeringer - MYE potensiale. Usikkre, men lovende! Mye mat for fremtiden. Tror ledelsen har gjort mye riktig her, men om noen av disse går inn som faste på laget og hever snittet, ville vel vært som positiv overraskelse å regne.

 

Heldigvis har vi mye skjulte kvaliteter i laget som de færreste andre kjenner til. Vi blir iallefall ikke en kasteball, men vi er så til de grader avhengige av enkelte spilleres form at det gir meg halsbrann og forstoppelse på en gang. Kommer ikke til å klare å se en kamp uten å bite av meg en finger eller to i frykt for skader.

 

Mitt tips er at alle spillere som starter for Stabæk mot Sandfjord om 12 dager spilte for Stabæk i Adeccoligaen. Om ledelsen da har gjort jobben sin er vel ikke opp til meg å avgjøre, men om vi får en trang start på sesongen vil nok enkelte pekefingre peke i den retning gitt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom Schelvan sier han har et par navn til på blokka. Noen tips???

Tror faktisk jeg ikke gidder å bry meg om det.

 

Derr!!!!! stengte overgangsvinduet i hodet mitt.

 

Det var digg. Nå merker jeg faktisk umiddelbart at furstrasjon blir omgjort til entusiasme og enorme forventninger til Sandefjord-kampen.

Gleder meg :D

Endret av Pjalle Nøtt
Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 28. Mar 2006, 12:02) 68397[/snapback]

Mitt tips er at alle spillere som starter for Stabæk mot Sandfjord om 12 dager spilte for Stabæk i Adeccoligaen. Om ledelsen da har gjort jobben sin er vel ikke opp til meg å avgjøre, men om vi får en trang start på sesongen vil nok enkelte pekefingre peke i den retning gitt...

Hvis ingen ting hender på spillerfronten, tipper jeg Tom kommer til å justere budet på Arild Sungot for å få en avklaring i tolvte time. Det er jeg faktisk villig til å satse en jule-clausthaler fra 2003 på (hvis vi fremdeles har den).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 28. Mar 2006, 12:02) 68397[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Mitt tips er at alle spillere som starter for Stabæk mot Sandfjord om 12 dager spilte for Stabæk i Adeccoligaen. Om ledelsen da har gjort jobben sin er vel ikke opp til meg å avgjøre, men om vi får en trang start på sesongen vil nok enkelte pekefingre peke i den retning gitt...

Hvis ingen ting hender på spillerfronten, tipper jeg Tom kommer til å justere budet på Arild Sungot for å få en avklaring i tolvte time. Det er jeg faktisk villig til å satse en jule-clausthaler fra 2003 på (hvis vi fremdeles har den).

Jeg satser to jule-clausthalere fra 2005 i mot (og jeg vet jeg har dem).

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 28. Mar 2006, 12:02) 68397[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Mitt tips er at alle spillere som starter for Stabæk mot Sandfjord om 12 dager spilte for Stabæk i Adeccoligaen. Om ledelsen da har gjort jobben sin er vel ikke opp til meg å avgjøre, men om vi får en trang start på sesongen vil nok enkelte pekefingre peke i den retning gitt...

Hvis ingen ting hender på spillerfronten, tipper jeg Tom kommer til å justere budet på Arild Sungot for å få en avklaring i tolvte time. Det er jeg faktisk villig til å satse en jule-clausthaler fra 2003 på (hvis vi fremdeles har den).

 

Santa Clausthaler?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt mer om Hoff:

Flere medier meldte mandag at Hoff var så godt som klar for Bærum-klubben. Odd og Stabæk var enige om overgangssum, men spilleren selv er forfjamset over at han ble annonsert som Stabæk-spiller.

- Jeg ble litt overrasket. Jeg har ikke hørt noe om det, sier Hoff til Varden.

Slik forklarer han avslaget:

- Det er en vurdering fra min side. Jeg vil ikke si noe om hvorfor, sier han.

Hoff bekrefter senere at det ikke skal være på grunn av økonomiske hensyn.

http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...280049/-1/SPORT

 

Er det vi som er talentløse i overgangssaker, eller er det de andre som er slepphendte i forhold til media?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lillestrøm sa vel at de ikke kommer til å selge noen spisser før etter Royal League...

AS har vel også fått en del spilletid også.

 

RL er vell ikke ferdig før 6/4, med andre ord litt for sent.. NÅ spørs det selvsagt om AS i det hele tatt er interessert i å gå til Stabæk?? Er Christer George helt uaktuelt, kan jo være at vi strekker oss lengre nå enn sist hvis vi ikke får noen andre..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt mer om Hoff:
Flere medier meldte mandag at Hoff var så godt som klar for Bærum-klubben. Odd og Stabæk var enige om overgangssum, men spilleren selv er forfjamset over at han ble annonsert som Stabæk-spiller.

- Jeg ble litt overrasket. Jeg har ikke hørt noe om det, sier Hoff til Varden.

Slik forklarer han avslaget:

- Det er en vurdering fra min side. Jeg vil ikke si noe om hvorfor, sier han.

Hoff bekrefter senere at det ikke skal være på grunn av økonomiske hensyn.

http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...280049/-1/SPORT

 

Er det vi som er talentløse i overgangssaker, eller er det de andre som er slepphendte i forhold til media?

Nok en flause.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


[

I grunn enig i deg der.

Det skulle sikkert stå noe om dette:

24 minutes ago

In: Hva kommer her?

By: Slum

Men hva som kommer hvor og når får vi ikke vite... Buuuhuuuu

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...