Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Men hva som kommer hvor og når får vi ikke vite... Buuuhuuuu

Ikke før i kveld ;)

Jeg vet! Jeg vet!:

KLONINGEN VAR VELLYKKET

kloning.jpg

Stabæk skrinlegger dermed planene om ytterligere forsterkninger i troppen.

Det er imponerende at begge to skal være med til Fornebu, mens han til høyre er sposnet av aedroN.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er imponerende at begge to skal være med til Fornebu, mens han til høyre er sposnet av aedroN.

Han til høyre er bare en prototype som skal brukes når Daniel er skadet. Han går forøvrig bare under navnet Leinad Goksnnan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor stopper vi på én kloning? Vi trenger 8 til + 5 på benken. Start klonemaskinen på nytt Stabæklars.

All-Blings. Tror jeg produserer noen tusen supportere i samme slengen, jeg. Skal jeg lage dem positive optimister eller negative realister?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


SHIT! De har bart hele gjengen!

kloning2.jpg

 

 

Hva nå?

 

Hæ? Det ser jo bare ut som om du har tatt et bilde av en masse RBK-supportere med Liverpooldrakt, og deretter lagt på et blått filter i Photoshop... :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


stiller ett stort ??? ved Stabæks fremmåte ved kjøp av nye spillere.

Stabæk virker på meg veldi uproffe på en del ting.

Dette har ikke noe med Hoff saken å gjøra.

 

Jeg mener bestemt at Stabæk trenger en ny Sportslig leder, en som har litt mer guts i seg.

Dette sårer vel sikkert noen Blaaaa hjerten men det driter jeg i.

Ta eksempel i IFK. Der er HÅkan Mild ansatt på en sånn stilling som Tom S. Han har ju ett nye større navn å det kan være en avgjørende faktor når du velger klubb.

Hvorfor Hoff ikke valget STB går nok litt på Stabæks passivitet i begynnelsen og hvilke som jobber for klubben.

Må ju inrømme at hvis jeg hadde vart Espen Hoff så er det ju mye mer intressant å gå til Lyn enn til STB.

Det er ju bare å så på hvilke som jobber i Lyn å se på de i STB.

Hadde heller hatt Morgan Andersen i den posisjonen enn Tom S. Det skjer litt mer både på gott å vondt

 

Håper virkelig at Jesper Jansson blir Sportslig leder i klubben når han slutter så kan Tom S blir Juniortrener eller hva han har vart før.

 

Har ikke noe imot Tom Schelvan men dette handler om rett man på rett plats

 

Det er ett par andre som kanskje burde pakke sin koffert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


stiller ett stort ??? ved Stabæks fremmåte ved kjøp av nye spillere.

Stabæk virker på meg veldi uproffe på en del ting.

Dette har ikke noe med Hoff saken å gjøra.

 

Jeg mener bestemt at Stabæk trenger en ny Sportslig leder, en som har litt mer guts i seg.

Dette sårer vel sikkert noen Blaaaa hjerten men det driter jeg i.

Ta eksempel i IFK. Der er HÅkan Mild ansatt på en sånn stilling som Tom S. Han har ju ett nye større navn å det kan være en avgjørende faktor når du velger klubb.

Hvorfor Hoff ikke valget STB går nok litt på Stabæks passivitet i begynnelsen og hvilke som jobber for klubben.

Må ju inrømme at hvis jeg hadde vart Espen Hoff så er det ju mye mer intressant å gå til Lyn enn til STB.

Det er ju bare å så på hvilke som jobber i Lyn å se på de i STB.

Hadde heller hatt Morgan Andersen i den posisjonen enn Tom S. Det skjer litt mer både på gott å vondt

 

Håper virkelig at Jesper Jansson blir Sportslig leder i klubben når han slutter så kan Tom S blir Juniortrener eller hva han har vart før.

 

Har ikke noe imot Tom Schelvan men dette handler om rett man på rett plats

 

Det er ett par andre som kanskje burde pakke sin koffert.

 

Enig i mye av det du sier her, det virker som om noe må gjøres.

 

Når det gjelder Hoff, så sier han at en av grunnene til at han ikke valgte oss er at vi er nyopprykkede. Dette lover vel ikke godt ovenfor noen signinger før vinduet lukkes...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


stiller ett stort ??? ved Stabæks fremmåte ved kjøp av nye spillere.

Stabæk virker på meg veldi uproffe på en del ting.

Dette har ikke noe med Hoff saken å gjøra.

 

Jeg mener bestemt at Stabæk trenger en ny Sportslig leder, en som har litt mer guts i seg.

Dette sårer vel sikkert noen Blaaaa hjerten men det driter jeg i.

Ta eksempel i IFK. Der er HÅkan Mild ansatt på en sånn stilling som Tom S. Han har ju ett nye større navn å det kan være en avgjørende faktor når du velger klubb.

Hvorfor Hoff ikke valget STB går nok litt på Stabæks passivitet i begynnelsen og hvilke som jobber for klubben.

Må ju inrømme at hvis jeg hadde vart Espen Hoff så er det ju mye mer intressant å gå til Lyn enn til STB.

Det er ju bare å så på hvilke som jobber i Lyn å se på de i STB.

Hadde heller hatt Morgan Andersen i den posisjonen enn Tom S. Det skjer litt mer både på gott å vondt

 

Håper virkelig at Jesper Jansson blir Sportslig leder i klubben når han slutter så kan Tom S blir Juniortrener eller hva han har vart før.

 

Har ikke noe imot Tom Schelvan men dette handler om rett man på rett plats

 

Det er ett par andre som kanskje burde pakke sin koffert.

 

Enig i mye av det du sier her, det virker som om noe må gjøres.

 

Når det gjelder Hoff, så sier han at en av grunnene til at han ikke valgte oss er at vi er nyopprykkede. Dette lover vel ikke godt ovenfor noen signinger før vinduet lukkes...

Jesper Jansson som sportsdirektør etter årets sesong er løsningen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


stiller ett stort ??? ved Stabæks fremmåte ved kjøp av nye spillere.

Stabæk virker på meg veldi uproffe på en del ting.

Dette har ikke noe med Hoff saken å gjøra.

 

Jeg mener bestemt at Stabæk trenger en ny Sportslig leder, en som har litt mer guts i seg.

Dette sårer vel sikkert noen Blaaaa hjerten men det driter jeg i.

Ta eksempel i IFK. Der er HÅkan Mild ansatt på en sånn stilling som Tom S. Han har ju ett nye større navn å det kan være en avgjørende faktor når du velger klubb.

Hvorfor Hoff ikke valget STB går nok litt på Stabæks passivitet i begynnelsen og hvilke som jobber for klubben.

Må ju inrømme at hvis jeg hadde vart Espen Hoff så er det ju mye mer intressant å gå til Lyn enn til STB.

Det er ju bare å så på hvilke som jobber i Lyn å se på de i STB.

Hadde heller hatt Morgan Andersen i den posisjonen enn Tom S. Det skjer litt mer både på gott å vondt

 

Håper virkelig at Jesper Jansson blir Sportslig leder i klubben når han slutter så kan Tom S blir Juniortrener eller hva han har vart før.

 

Har ikke noe imot Tom Schelvan men dette handler om rett man på rett plats

 

Det er ett par andre som kanskje burde pakke sin koffert.

 

Enig i mye av det du sier her, det virker som om noe må gjøres.

 

Når det gjelder Hoff, så sier han at en av grunnene til at han ikke valgte oss er at vi er nyopprykkede. Dette lover vel ikke godt ovenfor noen signinger før vinduet lukkes...

 

Kan vel ta tilbaks en ting, tror kanskje det hadde blitt litt for mye av det gode med Morgan Andersen. Men en sånn typ av person fast en som er litt mer sympatisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si at jeg begynner å bli skikkelig lei av Ingo som lover gull og grønne skoger, men det ender med at vi bare får en stor follo-spiss og en som kommer fra de grønne skoger. Skal vi yppe oss i tippeligaen MÅ vi ha en GOD spiss til, i tillegg til en høyrekant. Espen Hoff hadde ikke forsterket oss noe særlig, da syntes jeg det er mye bedre å satse på Branimir. Jeg tror ledelsen har trodd at "Dette går i orden" eller "Vi har god til til å kjøpe spillere" og bare ikke giddet å gjort noe. Nå syntes jeg faktisk bare vi bør vente med å kjøpe spillere enn å forhaste oss med panikkjøp! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si at jeg begynner å bli skikkelig lei av Ingo som lover gull og grønne skoger, men det ender med at vi bare får en stor follo-spiss og en som kommer fra de grønne skoger. Skal vi yppe oss i tippeligaen MÅ vi ha en GOD spiss til, i tillegg til en høyrekant. Espen Hoff hadde ikke forsterket oss noe særlig, da syntes jeg det er mye bedre å satse på Branimir. Jeg tror ledelsen har trodd at "Dette går i orden" eller "Vi har god til til å kjøpe spillere" og bare ikke giddet å gjort noe. Nå syntes jeg faktisk bare vi bør vente med å kjøpe spillere enn å forhaste oss med panikkjøp! :angry:

Personlig begynner jeg å bli SKIKKELIG lei av å lese de "samme" innleggene hver dag om Ingo og Tom S. "Dårlig!" "Flopper" osv. Greit og på sin plass med misnøye, men faen så lite konstruktivt i lengden. Greit, vi føkka opp på spillermarkedet, men nå er det godt under 2 uker til sesongstart, så for å sitere en småmorsom gjeng fra England: "GET ON WITH IT!" På tide å flytte fokus, for vi skal vel stå der å heie fram våre helter uansett!? Alltid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig begynner jeg å bli SKIKKELIG lei av å lese de "samme" innleggene hver dag om Ingo og Tom S. "Dårlig!" "Flopper" osv. Greit og på sin plass med misnøye, men faen så lite konstruktivt i lengden. Greit, vi føkka opp på spillermarkedet, men nå er det godt under 2 uker til sesongstart, så for å sitere en småmorsom gjeng fra England: "GET ON WITH IT!" På tide å flytte fokus, for vi skal vel stå der å heie fram våre helter uansett!? Alltid.

 

Godt sagt. Vi har gjort mange gode kjøp tidligere, og vet enda ikke hvor gode vinterens kjøp er. Hvis det er noe vi trenger er det vel en som kan sitte på ryggen til Ingo og hold ham i stramme tøyler. Ingo bobler over av arbeidslyst og positive vibber, men mye av bråket nå skyldes hans offentlige, offensive vyer. Bytter må gjøres i blant, og det er aldri koselig, men kanskje bedre for moralen med litt for sjeldent enn alt for ofte!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dylan macalister sa på tv2 sporten istad at: another club is interested. men han ville ikke si hvilken klubb. HAn skulle høre hva de hadde å si før han sa ja til en overgang til Odd.

 

Kan denne klubben være stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes ikke det er så rart at det ikke vrimler av klassespillere rundt et nyopprykka som vårt. Vi får enten nedfallsfrukt fra TL-lag eller 1. div.spillere som er klar for større utfordringer. Å betale masse spenn for spillere som andre TL-lag ikke vil ha lenger er risikabelt. Det er gjerne noen gode grunner til at de vil bli kvitt dem. Jeg er sjeleglad vi ikke fikk Espen Hoff. Han var bra som ving i 4-3-3 men har vel ikke overbevist i 4-4-2. Og det spiller vi . Vi må ha to KOMPLETTE spisser på topp. Nannskog og Strand kan bli bra. Men vi skulle gjerne hatt et alternativ til på topp. Jeg kan ikke begripe hva Hoff tilfører troppen som ikke Branimir har. Litt mer muskler og erfaring, javel, men vi må jo gå ut fra at Branimir har mer å gå på utviklingsmessig. Det har neppe Hoff. Hans karriere ligner den til Pål Strand i LSK, en venstrekant alle ville ha for noen år siden - selv landslagssjefen. Men så stagnerte han.

 

Nei vi må lete etter spillertyper vi ikke har, eller spillere som er klart bedre enn de faste i startellevern hvis vi skal bruke penger på nye spillere. Vi blir ikke noe bedre ved å kjøpe 2 nye spillere på samme nivå som fx. Branimir. Reservebenken vår er god nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Otter er ganske kritisk i en blogg skrevet like etter at Hoff-greia gikk i vasken. Han sammenligner med hvordan det var forrige gang Stabæk rykket opp. Men var ikke Stabæk villig til å bruke forholdsvis mye mer den gangen? Er ikke en av lærdommene fra de siste sesongene at vi skal kjøre med fornuftige budsjett?

 

Min kritikk mot ledelsen i Stabæk Fotball er ikke på at de ikke har skaffet stjernespillerne vi i Support maser om. Min kritikk går på at de gang på gang har vært ute å antydet at klassespillere nærmest har vært i boks.

 

Jeg er altså ikke kritisk til hva ledelsen gjør eller ikke gjør. Jeg er kritisk til at de sier de skal gjøre ting de ikke får gjort.

 

- - -

 

Og forøvrig mener jeg ledelsen gjør en feil når de lar StabækLars gå.

 

- - -

 

Edit: Retta noe ordfeil og kasta inn noe "ikke" etc for å få mening - og for å unngå å si det motsatte av det jeg egentlig mener....

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper ikke det. han er ikke mannen vi trenger. Så uansett på tekstv at han diskuterer personlig kontrakt med odd i dette øyeblikk, så regner med at han ender der

 

Så intervju nå på TV2 Sporten hvo det ble sagt at han skulle i møte med en annen TL klubb i morgen og ikke ville bestemme seg før det.. Jeg synes dette lukter Stabæk lang vei..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å vurdere enn av toppsjefenes posisjon i klubben, er ikke noe man gjør tett opp mot seriestart, det kan skape uro i klubben og mediene får noe de kan gripe tak i når man ønsker å sylte den nyopprykkede klubben. Tom S. sin stilling går utover spillerkjøp, så man må ikke kun dømme ham kun på bakgrunn av manglene spillerkjøp. Husk at Stabæk er en av de svakere klubbene i Eliteserien og andre klubber kan nok tilby feitere lønninger - og det sportslige og økonomiske jobber imot Tom S.

 

Men uansett, Stabæk bør heller vurdere i god tid før neste overgansvindu, om man føler at en annen person vil utføre den oppgaven bedre enn vedkommende som har oppgaven i dag. Dersom de ikke er tilfreds med den jobben som gjøres i dag, så finner de nok en annen, uten at man trenger å gi en person fyken av den grunn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå må dere Stabæk folk skjønne det. Det kommer ingen klasse spillere til Stabæk. Bare dop vrak og hasj røykere som Andreas "hasjkake"Strand

Ta deg heller en tur til ett Glimt-forum, troll...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå var del vel en gang slik at spillerene som ble kjøpt inn i fjor sommer ble kjøpt mest med tanke på årets sesong. Det er vel en overdrivelse å si at Jocke og Markus var i storform i fjor. Vi har forbedret laget vesentlig siden sesongstart i fjor.

 

Jeg er enig i at stallen er tynn, men jeg tror at vår første 11er er i stand til å slå hvem det skulle være. Jeg tror laget klarer seg godt, i hvertfall frem til sommeren, men høsten kan bli tung mtp karanterer og skader. Jeg tror spillerjakten nå i større grad bør rette seg mot sommervinduet. Med en god start på sesongen, vil Stabæk vise at de er mer attraktive enn slik det ser ut pr i dag, og toppspilleren(e) på adeccolag som svikter lagmessig kan vise seg å være gode kjøp. Videre burde det være mulig å sikre seg utenlandske spillere som ikke når helt opp i VM-troppene (da kanskje spesielt den svenske).

 

Uansett, en god forsesong vil være vesentlig for å sikre seg gode navn ved sommervinduet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 Sporten tok opp manglende signeringer og Ingo angret ikke på sine uttalelser men innrømmet at han hadde fått endel meldinger. Han sa videre at det uansett er spillerne som er i troppen må dra lasset for det finnes ikke noen superstjerne på blokken. JJ ønsket seg fremdeles en offensiv midtbanespiller og Belsvik poengterte at en eventuell ny spiller måtte kunne gå rett inn og styrke laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper ikke det. han er ikke mannen vi trenger. Så uansett på tekstv at han diskuterer personlig kontrakt med odd i dette øyeblikk, så regner med at han ender der

 

Så intervju nå på TV2 Sporten hvo det ble sagt at han skulle i møte med en annen TL klubb i morgen og ikke ville bestemme seg før det.. Jeg synes dette lukter Stabæk lang vei..

 

 

Lyn er den klubben

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle596582.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...