Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Dette vil i såfall bli en krem-signering.

Kjapp, gode innlegg, bra på hodet, vond å spille imot og ikke minst - lange innkast.

Men kom nyheten for tidlig ut i media nok en gang?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette vil i såfall bli en krem-signering.

Kjapp, gode innlegg, bra på hodet, vond å spille imot og ikke minst - lange innkast.

Men kom nyheten for tidlig ut i media nok en gang?

 

Faen ass hvis denne signingen strander på grunn av det igjen da klikker jeg ass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette vil i såfall bli en krem-signering.

Kjapp, gode innlegg, bra på hodet, vond å spille imot og ikke minst - lange innkast.

Men kom nyheten for tidlig ut i media nok en gang?

 

Faen ass hvis denne signingen strander på grunn av det igjen da klikker jeg ass!

 

Kan Høiland ha gjort dette i egen interesse for å få tilbud også fra andre klubber?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan Høiland ha gjort dette i egen interesse for å få tilbud også fra andre klubber?

Sånt har jo skjedd før og han har sikkert fått med seg at LSK skal erstatte Christoffer Andersson om ikke så lenge <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan Høiland ha gjort dette i egen interesse for å få tilbud også fra andre klubber?

Sånt har jo skjedd før og han har sikkert fått med seg at LSK skal erstatte Christoffer Andersson om ikke så lenge <_<

Men såvidt jeg har skjønt har ikke de allerede kjøpt den forsterkningen? En eller annen spiller fra franske Lille tror jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor god er egentlig Høiland som høyreving? Han slår meg ikke som en spillertype som passer så veldig godt på kanten på midtbanen. Er han ikke over middels som høyrekant synes jeg vi skal droppe han.

 

Hvis Morten i det hele tatt er noe dårligere enn Jon Inge Høiland per i dag, er han det ikke lenger om en sesong eller to - med mindre han settes på benken til fordel for en spiller med et større navn. Jeg har aldri latt meg imponere over Høilands prestasjoner. Nå er det riktignok ganske begrenset hvor mye jeg har sett av han utenom landslaget, men i de kampene synes jeg han har vært svak. Han holder strengt tatt ikke landslagsnivå, men det gjør Morten innen kort tid! Kanskje er det rart å være negativ til forsterkninger, men jeg må si jeg foretrekker Morten uten tvil. Og jeg kan som sagt ikke se for meg at Høiland har noe særlig på høyrevingen å gjøre.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Høiland er en backtype jeg liker meget godt, dvs. han har sterke offensive kvaliteter. I mine øyne vil dette være en kjempesignering, selv om jeg ikke tror det før jeg får se det.

 

Høiland har gjort sine saker veldig bra i Sverige, ref. en IFK fans jeg møtte for noen år siden. Lurer på om han ikke ble årets spiller i IFK et år jeg.

 

Jeg ser ikke på Høiland som en kantspiller, men det er mulig jeg tar feil. Jeg tror det høyreback han tiltenkes, og således får Morten endelig litt konkurranse igjen. Det tror jeg bare er sunt, for Morten er den i forsvarsrekken som i mine øyne har utviklet spillet sitt minst siden fjoråret. Morten er nødt til å jobbe med den offensive delen av spillet sitt, skal han bli en virkelig toppback. Det er ikke akkurat som vi har dobbeldekning i forsvaret selv om Høiland skulle komme, så vi trenger uansett påfyll. Samtidig er det vel ikke umulig at han også kan vikarer i midtforsvaret ved behov (er dette den spillende stopperen @ringo har bedt om? forresten @ringo: både IA og Mike har forbedret den delen av spillet sitt betraktelig i år, spesielt synlig ved klareringer. disse går nå i langt større grad til medspiller, enn hva de gjorde tidligere. Fornøyd?).

 

Ja takk til Jon Inge. Men bjørnen og skinnet har lurt oss før, så her gjelder det å holde seg unna alt som heter salg.

 

Forza Stabæk

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tenker dobbelt dekning. Vi trenger et alternativ/ bedre alternativ til Morten.

Kriseløsning som Tom synes jeg er uprofft.

Og nei - Høiland skal ikke benyttes på høyre kant.

Han er back/ bekk/ bækk og bør ikke omskoleres.

Og han holder i 3/4 år til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det at navnet har kommet ut upper vel prisen endel, men skulle det gå iorden, er det en klar forsterkning.

Selg ingen skinn, har ikke sett noen børse, og bjørnen er ikke engang i landet.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Høiland er en backtype jeg liker meget godt, dvs. han har sterke offensive kvaliteter. I mine øyne vil dette være en kjempesignering, selv om jeg ikke tror det før jeg får se det.

 

Høiland har gjort sine saker veldig bra i Sverige, ref. en IFK fans jeg møtte for noen år siden. Lurer på om han ikke ble årets spiller i IFK et år jeg.

 

Jeg ser ikke på Høiland som en kantspiller, men det er mulig jeg tar feil. Jeg tror det høyreback han tiltenkes, og således får Morten endelig litt konkurranse igjen. Det tror jeg bare er sunt, for Morten er den i forsvarsrekken som i mine øyne har utviklet spillet sitt minst siden fjoråret. Morten er nødt til å jobbe med den offensive delen av spillet sitt, skal han bli en virkelig toppback. Det er ikke akkurat som vi har dobbeldekning i forsvaret selv om Høiland skulle komme, så vi trenger uansett påfyll. Samtidig er det vel ikke umulig at han også kan vikarer i midtforsvaret ved behov (er dette den spillende stopperen @ringo har bedt om? forresten @ringo: både IA og Mike har forbedret den delen av spillet sitt betraktelig i år, spesielt synlig ved klareringer. disse går nå i langt større grad til medspiller, enn hva de gjorde tidligere. Fornøyd?).

 

Ja takk til Jon Inge. Men bjørnen og skinnet har lurt oss før, så her gjelder det å holde seg unna alt som heter salg.

 

Forza Stabæk

 

Hehe,

 

Ja det har blitt bedre. Særlig IA har løftet seg flere hakk, sitter ikke lenger med hjertet i halsen når han har ballen og blir presset. Men helt fornøyd blir man vel aldri :) Jeg vil fremdeles at vi kjøper en stopper til!

 

Høiland er en interessant spiller, men nå som nyheten har lekket ut blir det vel vanskelig å få til. Tror som du at man er på utkikk etter et alternativ til høyrebacken. Det at Høiland kan brukes på flanken er kun en ekstra bonus i den sammenhengen. Høiland kan vel også spille stopper skulle det knipe. Så det er en anvendelig spiller og det er bra.

 

Men som sagt, når katta først er ute av sekken så strømmer hundene til og sirker siklende rundt. LSK er sikkert hyperinteresserte og de har nok mer penger enn oss. Jeg velger derfor å avskrive Høiland inntil det evt. er klart. Men det er bra for oss at såpass kjente spillere viser interesse!

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er desverre helt enig med @ringo...Vet ikke hvem som har interesse av å få denne saken offentlig nå? Hvis det er Høiland vil det jo samtidig si at han ikke er heeelt fornøyd med Stabæk og vil ha andre lag på banen... :(

 

Han skal prate med oss, og det vet nå hele fotball-Norge...så får vi se..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heldigvis har vi vist oss som alt annet enn et bunnlag hittill i år, noe som kan medføre at det blir lettere å "store" navn til klubben. Tviler på at høyland går til vif med fare for å spille i 1. div neste år for å si det sånn.. Lillestrøm har vel for vane å signere unge fremadstormende spillere, noe man knapt kan si om Høyland med sine 28 år.. Derfor øyner jeg muligheten for en signering hvis han først og fremst er keen på å komme til oslo-regionen.. Lyn er vel uaktuellt med tanke at det er Morgan som styrer skuta.. ;)

 

Konkurranse på høyreback har vi ikke hatt siden IA også spilte back, og konkurranse må vi ha.. Offensivt og kreativt er ikke Morris like god som jeg hadde ønsket at han var. Og det er nettopp der Høyland har sin force.. Gode innlegg fra kant er gull verdt...

 

Velkommen skal han være..

 

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mer om Høiland:

 

Vil til en østlandsklubb

 

 

 

Det sto ikke østkantklubb, så da kan vi utelukke Enga?

Den artikkelen er skrevet 15.11.2005. Kan jo hende at han tenker anderledes nå, men Stabæk er uansett fortsatt på østlandet

 

Hehe, vanskelig å bortforklare den bommen der, men jeg hadde dårlig tid, og rakk omtrent bare å lese overskriften... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vi skriver at det er sjanser for nye spillere, men jeg tviler sterkt p[ at hoiland kommer....

 

Enig. Det er flere ting som taler imotr, og den aller største er vel det at media vet om det allerede, og det har vel ikke akkurat vært et godt tegn tidligere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vi skriver at det er sjanser for nye spillere, men jeg tviler sterkt p[ at hoiland kommer....

 

Enig. Det er flere ting som taler imotr, og den aller største er vel det at media vet om det allerede, og det har vel ikke akkurat vært et godt tegn tidligere...

 

Uansett synes jeg det er meget positivt at ledelsen i Stabæk sier minst mulig både til oss og ikke minst media.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei takk til Høiland! Vi trenger ikke flere i forsvar nå. Dessuten har jeg aldri latt meg imponere av denne Høiland. Greit han har gode offensive kvaliteter, men det er verre med de defensive. Må vi hente nok en spiller, som kan skremme livet av enhver supporter, hver gang han får ballen? Vi trenger ikke en ny Muri!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sedan det blev klart att hans Kaiserslautern ramlat ur Bundesliga har Höiland fått ett flertal anbud från europeiska klubbar. .......Ett par norska klubbar, bl a Stabæk, har hört av sig — men det är inte där Höiland vill spela.

– Kommer rätt anbud så hopps jag att kunna spela ute en omgång till.

Hele artikkelen her

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sedan det blev klart att hans Kaiserslautern ramlat ur Bundesliga har Höiland fått ett flertal anbud från europeiska klubbar. .......Ett par norska klubbar, bl a Stabæk, har hört av sig — men det är inte där Höiland vill spela.

– Kommer rätt anbud så hopps jag att kunna spela ute en omgång till.

Hele artikkelen her

 

glem han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...