Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


jeg synes det er prima at Daniel stiller krav og presser klubben nå. Både om egen kontrakt og at han "flørter" ørlite med LSK.

Daniels "etterlysning" av forlenget kontrakt i forrige uke, henger sammen med:

 

* han vil legge ekstra push på adm. spillerjakt. (Lykkes ikke Tom med et par KLASSEspillere, spesielt på kant og topp = Ingen ny signatur fra Daniel

* uten nye KLASSEspillere nå (i sommer) vil Daniel sikre seg en ny (siste)kontrakt med en VINNERklubb i TL eller utenlands.

 

 

Tror for min del:

1. Tom evner ikke å få på plass 1-2-3 KLASSEspillere.

2. Daniel signerer for en annen klubb i sommer. Klubben får noen mill.

3. Høsten sliter vi blant de 4-5 nederste.

 

Hvorfor denne dystre spådom: Fordi Tom ikke har fikset jobben sin de siste årene. De helt nødvendige forsterkingene kom av andres innsats. (Daniel, Jokke, Magnus ble sikret av Jønsson. Jeppe kom pga klubbkjærlighet og gode relasjoner til Ingo).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Christer George har takket nei til Stabæk og dratt til Godset....

 

http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20...9005/1005/NYHET

 

Er det mulig å velge strømsgodset foran stabæk :blink::blink:

 

-kan ikke være det sportslige som ligger til grunn ihvertfall.

Vel, Godset satser steinhardt, og rike onkler formerlig pøser millioner inn i klubben. Nye kroner er lovet til sommerinnkjøp (og vårinnkjøp ser det ut til) og de henger godt med i kampen om opprykk. Christer George hadde noen gode år i Godset, og her er det vel snakk om en kombinasjon av høye ambisjoner hos klubben, god lønn og gamle følelser. Når vi husker at det var mange som lurte da spillere som Jokke, Jesper og Markus valgte Stabæk i 1. divisjon i fjor synes jeg ikke det er så rart at George går til Godset. Uten at jeg vet noe konkret kan jeg godt tenke meg at en del Tippeligaklubber kunne tenkt seg Jokke, Markus og Jespers tjenester.

 

Når det er sagt bryr jeg meg fint lite om Christer George. Han har feil blåfarge på drakta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


George har jo tidligere spilt for Sif, så ingen stor overraskelse at han velger å dra tilbake dit.

 

Hvem er det godset har på topp nå da? Sørum, George, Rnkovic, Huusko, Dokken, Kålsæg, Andersson og Finsi :blink: Sterkt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det gjør hvertfall ikke meg mye at vi ikke får en ny spiss til... Daniel og veigar fungerer dritbra og har en kjempe backup i Andreas Strand. Med en ny spiss til ville kanskje samarbeidet til Daniel og veigar bli litt ødelagt med en christer george som må få prøve seg og da blir det ikke mye plass til Strand og alt blir bare tull med for lite spilletid til hver spiller. Bare se på Rosenborg.

Det jeg ønsker er en skikkelig høyrekant! Pluss en som kan spille midtstopper/høyreback.

Endret av Andreas
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er med dansk Jesper Grönkjaer enn ny spiss ???

 

Info om ham !

 

Han får ingen ny kontrakt i Stuttgart !

Grønkjær på høyrekanten? Ja takk! Problemet er at han er altfor merittert til å gå til en klubb som Stabæk. Men en dansk ving hadde ikke vært meg i mot. Danskene har skjønt det der med kantspillere, noe vi i Norge ikke har gjort. Hvis det skal handles inn en ving, er nok ikke Danmark et dumt sted å begynne letingen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


George har jo tidligere spilt for Sif, så ingen stor overraskelse at han velger å dra tilbake dit.

 

Hvem er det godset har på topp nå da? Sørum, George, Rnkovic, Huusko, Dokken, Kålsæg, Andersson og Finsi :blink: Sterkt...

 

Offensivt er de meget sterke, problemet er at med en svært offensiv 1-1-8 formasjon blir det lett litt baklengs...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes vi skal hente tilbake Finzinho. Synes det har blitt litt plastikk i klubben etter at han forsvant. Det er for få spillere med Stabæk-sjel (eks. Tommy, Tom, Flem og Holter).

 

Synes det er gøy med Daniel, men det som å bli likt av en hore. Det smaker ikke som ekte kjærlighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes vi skal hente tilbake Finzinho. Synes det har blitt litt plastikk i klubben etter at han forsvant. Det er for få spillere med Stabæk-sjel (eks. Tommy, Tom, Flem og Holter).

 

Synes det er gøy med Daniel, men det som å bli likt av en hore. Det smaker ikke som ekte kjærlighet.

 

Jeg ville heller hatt tilbake Martin Andresen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes vi skal hente tilbake Finzinho. Synes det har blitt litt plastikk i klubben etter at han forsvant. Det er for få spillere med Stabæk-sjel (eks. Tommy, Tom, Flem og Holter).

 

Synes det er gøy med Daniel, men det som å bli likt av en hore. Det smaker ikke som ekte kjærlighet.

 

Jeg ville heller hatt tilbake Martin Andresen!

 

 

Hvor er Helgi?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor er Helgi?

 

Husker siste kampen hans på Nadderrud da han inviterte alle til å komme å besøke ham i Athen. Ja hvor er Helgi?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er gøy med Daniel, men det som å bli likt av en hore. Det smaker ikke som ekte kjærlighet.

 

Men de kan gi gode uforpliktende stunder. Men er man riktig uheldig kan det medføre langtidsplager og således koste mer enn det smaker.

Jeg for min del synes Daniel fortsatt smaker godt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


George har jo tidligere spilt for Sif, så ingen stor overraskelse at han velger å dra tilbake dit.

 

Hvem er det godset har på topp nå da? Sørum, George, Rnkovic, Huusko, Dokken, Kålsæg, Andersson og Finsi :blink: Sterkt...

 

Offensivt er de meget sterke, problemet er at med en svært offensiv 1-1-8 formasjon blir det lett litt baklengs...

 

 

Dette sier treneren til SIF til dagbladet: "Det som talte til vår fordel, er at han har spilt her før og er glad i Drammen"

 

Glad i Drammen???? Hallo, det er vel ikke mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette sier treneren til SIF til dagbladet: "Det som talte til vår fordel, er at han har spilt her før og er glad i Drammen"

 

Glad i Drammen???? Hallo, det er vel ikke mulig.

 

Sært. Meget sært. Like greit at vi ikke fikk napp der, gutten har visstnok psykiske lidelser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


George har jo tidligere spilt for Sif, så ingen stor overraskelse at han velger å dra tilbake dit.

 

Hvem er det godset har på topp nå da? Sørum, George, Rnkovic, Huusko, Dokken, Kålsæg, Andersson og Finsi :blink: Sterkt...

 

Offensivt er de meget sterke, problemet er at med en svært offensiv 1-1-8 formasjon blir det lett litt baklengs...

 

 

Dette sier treneren til SIF til dagbladet: "Det som talte til vår fordel, er at han har spilt her før og er glad i Drammen"

 

Glad i Drammen???? Hallo, det er vel ikke mulig.

 

du misforstår: han er glad drammen; juledrammen, nyttårsdrammen, påskedrammen, helgedrammen, etter-trening-drammen. De fleste i Strømsgodset er glad i drammen. Finsi også etter hva jeg husker fra Westpoint

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå bør det vel nevnes at SIF har en litt annerledes - og litt lenger historie enn vår.

Tror nok det er mange i Drammen som mimrer om Steinar Pettersen, Torodd Presberg og Inge Thun ennå.

De er ikke helt historieløse der.

Er vi heldige og dyktige nok så møter vi dem til neste år.

Selv er jeg ikke glad i Bekkestua - bare Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


George har jo tidligere spilt for Sif, så ingen stor overraskelse at han velger å dra tilbake dit.

 

Hvem er det godset har på topp nå da? Sørum, George, Rnkovic, Huusko, Dokken, Kålsæg, Andersson og Finsi :blink: Sterkt...

 

Offensivt er de meget sterke, problemet er at med en svært offensiv 1-1-8 formasjon blir det lett litt baklengs...

 

 

Dette sier treneren til SIF til dagbladet: "Det som talte til vår fordel, er at han har spilt her før og er glad i Drammen"

 

Glad i Drammen???? Hallo, det er vel ikke mulig.

 

du misforstår: han er glad drammen; juledrammen, nyttårsdrammen, påskedrammen, helgedrammen, etter-trening-drammen. De fleste i Strømsgodset er glad i drammen. Finsi også etter hva jeg husker fra Westpoint

 

he he he.......

 

Du mener: bedre med en dram i timen, enn en time i Drammen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


George valgte vel sikker spilletid i 4-3-3 fremfor usikker spilletid i 4-4-2 system.

 

Ser at Start er på jakt etter denne skumle dansken, David Nielsen fra Midtjylland.

david_nielsen_247680c.jpg

Ser nesten ut som et Al-Quaida-medlem på jobb, og kan nok skremme en og annen forsvarer...

Start klarer ikke det økonomiske rundt overgangen, men da er det vel en rimelig mulighet for at Stabæk klarer å bla opp? Spørs om han er rett type da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...