Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Noen som vet hvilke 2 klubber som ble tilbudt Konè da han sleit litt i rbk?

Hepp,

 

Odd og Vålerenga... i bytte med enten Nilsson eller Wæhler, problemet var at RBK krevde et mellomlegg på ca 2 mill NOK. Vi var tett på Kone før han kom til RBK ja. Det var jo en periode der det ikke så ut som RBK skulle nappe på Kone og da forsøkte vi oss, men så ombestemte RBK seg...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvilke 2 klubber som ble tilbudt Konè da han sleit litt i rbk?

Hepp,

 

Odd og Vålerenga... i bytte med enten Nilsson eller Wæhler, problemet var at RBK krevde et mellomlegg på ca 2 mill NOK. Vi var tett på Kone før han kom til RBK ja. Det var jo en periode der det ikke så ut som RBK skulle nappe på Kone og da forsøkte vi oss, men så ombestemte RBK seg...

 

@ringo

 

Okey, takk for svar! Regnet med at det var en byttehandel ja. Synd vi ikke lyktes da vi forsøkte oss. Hadde ikke hatt noe i mot å ha hatt Kone i stallen i dag..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det med Bohinen, og uttalelser om at Huseklepp kan ryke? Er det sånn at han nekter å prate med spilleren om hva som skjer etter sesongen, og derav ikke vet noen ting som helst? Eller er det bare tåke for å få Huseklepp til å sette press på Brann?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jøss!! "Nye spillere" nede på side 2! Kan ikke huske sist.

 

Nok om det. Er det noen som kan berolige meg, og bekrefte at vi IKKE betalte mye for Olsen? Trenger nye spillere etter sesongslutt når vi skal ut i Europa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jøss!! "Nye spillere" nede på side 2! Kan ikke huske sist.

 

Nok om det. Er det noen som kan berolige meg, og bekrefte at vi IKKE betalte mye for Olsen? Trenger nye spillere etter sesongslutt når vi skal ut i Europa!

Etter hva HA-sporten erfarer, innkasserer HamKam et sted mellom en halv og en million for å slippe Olsen to og en halv måned før kontrakten hans i HamKam var ferdig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper fortsatt på en signering eller to til jeg :blink:

Jeg håper jeg tar feil da jeg sier at Olsen ikke er signering som sier forsterkning.

Jeg mener vi bør hente en til to nye spillere før vinduet lukker da Olsen mest sannsynlig bar kommer til og spille b kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper fortsatt på en signering eller to til jeg :blink:

Jeg håper jeg tar feil da jeg sier at Olsen ikke er signering som sier forsterkning.

Jeg mener vi bør hente en til to nye spillere før vinduet lukker da Olsen mest sannsynlig bar kommer til og spille b kamper.

 

Olsen er ingen forsterkning av første 11'ern, men at han er en forsterkning av stallen er utenfor tvil i mine øyne. Ikke bare er han en bedre spiss enn både Poljac og Markegård, i tillegg er han en bakromsspiss som vi ikke hadde andre enn nannskog av fra før. Nå kan vi faktisk spille på tilnærmet samme måte som vanlig, selv om både veigar og daniel skulle bli skadet.

Og selv vi skulle signere noen flere i dette vinduet tviler jeg veldig sterkt på at vi får noen som forsterker første 11'ern.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 000 - sykt

Følgende har klart å kaste bort mye tid med 100+ innlegg i tråden. Tenker det er mange frustrasjonsinnlegg blant disse;

@ringo 562

AndersBD 447

Markus 363

Perfect 7 298

Albert 276

stabakpettersen 229

superblaa 215

Flexi Knut 196

$uperTerje 193

boie 187

elaang 167

Color Blue 161

Mortimer 158

stabækLars 151

gufa 151

msp 148

Freak Magnet 140

kuk 138

d*u*b 138

Blaatter 137

Randers 136

sigurdlk 136

Andreas 136

Håvard 129

Hr. Smith 127

atleten 123

chelsea 118

pauligirl 115

Thomas 114

jokke 114

ErikErik 113

pedro 106

Bjornh 106

overlord 104

hdaniels 100

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hadde jo vært gøy å snappe opp denne karen foran nesa til Brann! :lol:

Han ville jo også vært en spiller som hadde gått rett inn i førsteelleveren

Og danket ut hvem?

Hvem som helst når vi trenger luftstyrke siste 15 min.

 

Ser at FFK har lagt inn bud på Tegstrøm (Nettavisen). Han er med andre ord til salgs? Han har vært nevnt tidligere, men er vel tvilsomt om han er aktuell nå som Espen Olsen har signert, med mindre noen av disse to har skjulte talenter som kantspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hadde jo vært gøy å snappe opp denne karen foran nesa til Brann! :lol:

Han ville jo også vært en spiller som hadde gått rett inn i førsteelleveren

Og danket ut hvem?

Hvem som helst når vi trenger luftstyrke siste 15 min.

 

Du er litt usikker på hva en førsteellever er?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hadde jo vært gøy å snappe opp denne karen foran nesa til Brann! :lol:

Han ville jo også vært en spiller som hadde gått rett inn i førsteelleveren

Og danket ut hvem?

Hvem som helst når vi trenger luftstyrke siste 15 min.

 

Du er litt usikker på hva en førsteellever er?

Hva heter det han snakker om? Sisteelleveren?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hadde jo vært gøy å snappe opp denne karen foran nesa til Brann! :lol:

Han ville jo også vært en spiller som hadde gått rett inn i førsteelleveren

Og danket ut hvem?

Hvem som helst når vi trenger luftstyrke siste 15 min.

Du er litt usikker på hva en førsteellever er?

Poenget mitt var vel at de plassene Azar er mest aktuell på er spiss og som midtstopper. Han hadde nok neppe danket ut Pallskog sånn helt uten videre, og på stopperplass er jeg usikker på hvilket nivå han holder nå. Ingen tvil om at han kan konkurrere med stopperene våre om han er helt restituert, men husk nå at han har hatt ME (kronisk utmattelsessyndrom) i vinter (eller det vil si, egentlig har han ikke det, for definisjonsmessig må slappheten ha vedvart over et år).

Jeg skulle gjerne sett Azar i blått, men nå i høst er jeg usikker på om han hadde gått inn i første11en.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...