Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/28/513513.html

 

Dette blir nok ikke billig, men slik jeg ser det er Jon Knutsen kanskje det svakeste leddet i førsterekka vår. Jeg får skjelvinger når jeg ser Jon i feltet. Om han virkelig er sur på Odd, og i tillegg Odd rykker ned, burde han være interessert. Prisen til Odd nærmer seg kanskje tosifret, men likevel. I forhold til å betale fem millioner for Arild Sundgot som var aktuelt..

 

Hadde vært fantastisk å få han, og ser man Stabæk og Odd isolert er det nok ikke totalt urealistisk. Problemet er vel de 20 andre klubbene som også vil ha han og kan betale x ganger mer enn Stabæk kan, både i overgangssum og lønn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/28/513513.html

 

Dette blir nok ikke billig, men slik jeg ser det er Jon Knutsen kanskje det svakeste leddet i førsterekka vår. Jeg får skjelvinger når jeg ser Jon i feltet. Om han virkelig er sur på Odd, og i tillegg Odd rykker ned, burde han være interessert. Prisen til Odd nærmer seg kanskje tosifret, men likevel. I forhold til å betale fem millioner for Arild Sundgot som var aktuelt..

 

Hadde vært fantastisk å få han, og ser man Stabæk og Odd isolert er det nok ikke totalt urealistisk. Problemet er vel de 20 andre klubbene som også vil ha han og kan betale x ganger mer enn Stabæk kan, både i overgangssum og lønn.

 

Selv om jeg personlig mener at jon er god nok til at det ikke er forsvarlig å bruke hele budsjette på en ny keeper, ville mitt forslag da vært å kjøpe keeperen til den klubben som går inn for Jarstein. Hirtsfeld for eks. hvis RBK åpner rumpetaska.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller hva med Iven Austbø om Myhre beholder plassen som førstekeeper i Viking? Jeg er glad i Jon, men jeg må si meg enig at det har til tider skjedd litt mye rart i feltet i år..

 

Enig... og han blir ikke yngre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller hva med Iven Austbø om Myhre beholder plassen som førstekeeper i Viking? Jeg er glad i Jon, men jeg må si meg enig at det har til tider skjedd litt mye rart i feltet i år..

 

Enig... og han blir ikke yngre...

 

Hepp,

 

Jon leverer stabilt bra, har fa blemmer og har blitt veldig mye bedre pa utspark det siste aret. MEN, han vinner svaert sjelden kampene for oss. Han er ikke den typen keeper som henter frem de helt vanvittige redningene og sikrer poeng for klubben nar det ellers butter i mot. DEt hanger muligens sammen med konkurransesitusajonen pa keeperplass?

 

Etter min mening er Jon god nok, men ikke mer enn det....

Sa jeg er enig med de som oensker en ny keeper i troppen i vinter. Men han ma vaere 1. keeper materiale.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller hva med Iven Austbø om Myhre beholder plassen som førstekeeper i Viking? Jeg er glad i Jon, men jeg må si meg enig at det har til tider skjedd litt mye rart i feltet i år..

 

Enig... og han blir ikke yngre...

 

Hepp,

 

Jon leverer stabilt bra, har fa blemmer og har blitt veldig mye bedre pa utspark det siste aret. MEN, han vinner svaert sjelden kampene for oss. Han er ikke den typen keeper som henter frem de helt vanvittige redningene og sikrer poeng for klubben nar det ellers butter i mot. DEt hanger muligens sammen med konkurransesitusajonen pa keeperplass?

 

Etter min mening er Jon god nok, men ikke mer enn det....

Sa jeg er enig med de som oensker en ny keeper i troppen i vinter. Men han ma vaere 1. keeper materiale.

 

@ringo

 

 

Jon er en god keeper, ingen tvil om det! Men han begynner å dra på åra, og som du sier han har ikke konkuranse. Jeg er enig me deg at vi må finne en som kan ta over tronen... trist men sant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller hva med Iven Austbø om Myhre beholder plassen som førstekeeper i Viking? Jeg er glad i Jon, men jeg må si meg enig at det har til tider skjedd litt mye rart i feltet i år..

 

Enig... og han blir ikke yngre...

 

Hepp,

 

Jon leverer stabilt bra, har fa blemmer og har blitt veldig mye bedre pa utspark det siste aret. MEN, han vinner svaert sjelden kampene for oss. Han er ikke den typen keeper som henter frem de helt vanvittige redningene og sikrer poeng for klubben nar det ellers butter i mot. DEt hanger muligens sammen med konkurransesitusajonen pa keeperplass?

 

Etter min mening er Jon god nok, men ikke mer enn det....

Sa jeg er enig med de som oensker en ny keeper i troppen i vinter. Men han ma vaere 1. keeper materiale.

 

@ringo

 

Rune Jarstein.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jan Kjell Larsen i Molde var vel også sett på som framtidig landslagskeeper. Har ikke fulgt med på adecco i år, men han ville nok vært en god del rimeligere enn Jarstein.

 

God han men gjør en del feil.. men det luker vi lett bort;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig mener jeg Jon har blitt bedere og bedere! Selvom han sliter litt på felt! Men han er en av veldig god keeper(For å være norsk ;) )! Ja, Jarstein og Austbø er bedere, men jeg føler det blir feil å kaste Jon vekk fra 1.keeper plassen, han har ikke så mange år igjen av karrieren! Og keeperer som Jarstein og Austbø er svin dyre! Larsen i Molde mener jeg er mange hakk under Jon! Og vil da ikke bli noen forsterkning! Penger er en viktig del av alt! Og en ny keeper står ikke øverst på ønskelista mi! Flere andre plasser jeg vil ha forsterkninger i!

 

Vi har et keeper problem med at Sørensen ikke holder godt nok nivå, men nå er Jon faktisk en meget god keeper!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig mener jeg Jon har blitt bedere og bedere! Selvom han sliter litt på felt! Men han er en av veldig god keeper(For å være norsk ;) )! Ja, Jarstein og Austbø er bedere, men jeg føler det blir feil å kaste Jon vekk fra 1.keeper plassen, han har ikke så mange år igjen av karrieren! Og keeperer som Jarstein og Austbø er svin dyre! Larsen i Molde mener jeg er mange hakk under Jon! Og vil da ikke bli noen forsterkning! Penger er en viktig del av alt! Og en ny keeper står ikke øverst på ønskelista mi! Flere andre plasser jeg vil ha forsterkninger i!

 

Vi har et keeper problem med at Sørensen ikke holder godt nok nivå, men nå er Jon faktisk en meget god keeper!

 

Å få Jarstein til Stabæk har vært en våt drøm hele sesongen. Uten han hadde nok at hatt en del mindre poeng enn de har i dag. Allikevel så er jeg enig med at det ikke kanskje er mest nødvendig å fokusere på ny keeper. Tenker da litt på at vi hentet en ny keeper i sommer, Kristoffer Jensen og klubben håper vel han er en mann for framtiden, så hvis Jon tar et par-tre år til så kanskje denne gutten har utviklet seg til TL-nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jon kan for del holde på så lenge han holder et godt nok nivå! Men ja Jarstein er en våt drøm! Men vi har jo som du sier hentet inn en ny ung keeper! Etter min del må vi fokusere på å utvikle midtbane og forsvar! Det er noen spiller som ikke trenger å være i troppen lenger, sånn som Poljac!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jan Kjell Larsen i Molde var vel også sett på som framtidig landslagskeeper. Har ikke fulgt med på adecco i år, men han ville nok vært en god del rimeligere enn Jarstein.

 

På sitt beste en meget god keeper. Men som en hver ung keeper sliter han med stabilitetsproblemer. Videre er det synd at Molde er på vei opp igjen.

 

Et annet alternativ er Kenneth Høie, skulle Start rykke ned. Derrimot er han sannsynligvis utenfor Stabæks prisklasse. Et mer realistisk alternativ kan være Tromsøs Knut Borch. Til tross for at han har fått nærmest hele karrieren ødelagt av skader, har han fremdeles potensial. Får lite spilletid i TIL.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva med vår egen Jon Knudsen? tror vi kan skaffe oss ham for en billig penge...

yes, men 18 baklengs på de siste 8 elite kampene kan vel ikke bare skyldes dårlig forsvar? En våt drøm er å få en gang en matchvinner bakover på banen også! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan ikke se at han har driti seg ut noe særlig i det siste, synes faktisk ha har klart seg rett så bra jeg!

 

Jon er stabil, men ingen matchvinner.. hadde han tatt et par skritt tilbake, tatt sats og fistet Hoff sin lob over.. da hadde vi snakket ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan ikke se at han har driti seg ut noe særlig i det siste, synes faktisk ha har klart seg rett så bra jeg!

 

Jon er stabil, men ingen matchvinner.. hadde han tatt et par skritt tilbake, tatt sats og fistet Hoff sin lob over.. da hadde vi snakket ;)

 

 

Men samtidig hver gang det kommer en lurendreier langs bakken, er jeg alltid 100% sikker på at Jon ikke feiler, han er trygg på slike!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jan Kjell Larsen i Molde var vel også sett på som framtidig landslagskeeper. Har ikke fulgt med på adecco i år, men han ville nok vært en god del rimeligere enn Jarstein.

 

På sitt beste en meget god keeper. Men som en hver ung keeper sliter han med stabilitetsproblemer. Videre er det synd at Molde er på vei opp igjen.

 

Et annet alternativ er Kenneth Høie, skulle Start rykke ned. Derrimot er han sannsynligvis utenfor Stabæks prisklasse. Et mer realistisk alternativ kan være Tromsøs Knut Borch. Til tross for at han har fått nærmest hele karrieren ødelagt av skader, har han fremdeles potensial. Får lite spilletid i TIL.

 

Trodde Borch hadde bestemt seg for å legge opp? Larsen har stabilitetsproblemer fordi han spiller på Molde, ikke lett å motivere seg da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan ikke se at han har driti seg ut noe særlig i det siste, synes faktisk ha har klart seg rett så bra jeg!

 

Jon er stabil, men ingen matchvinner.. hadde han tatt et par skritt tilbake, tatt sats og fistet Hoff sin lob over.. da hadde vi snakket ;)

 

 

Som jeg så det så sto jon langt ute på begge målene, målet til berntsen var en tabbe fra jon da han kunne tatt ett par skritt tilbake før han slengte seg.. på hoff sitt mål må han dele skylden me det elendige presset som pontus stod for.

 

Men Han har sine gode dager og da:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan ikke se at han har driti seg ut noe særlig i det siste, synes faktisk ha har klart seg rett så bra jeg!

 

Jon er stabil, men ingen matchvinner.. hadde han tatt et par skritt tilbake, tatt sats og fistet Hoff sin lob over.. da hadde vi snakket ;)

 

 

Som jeg så det så sto jon langt ute på begge målene, målet til berntsen var en tabbe fra jon da han kunne tatt ett par skritt tilbake før han slengte seg.. på hoff sitt mål må han dele skylden me det elendige presset som pontus stod for.

 

Men Han har sine gode dager og da:)

Han gjorde en ganske god redning på starten av kampen. Synes egentlig ikke vi skal bytte han ut for èn kamp. Greit at han kan gjøre noen tabber i feltarbeidet, men han har noen fantomredninger nå og da :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jojo men han dreit seg ut mot lillestrøm, vi tapte. han tabbet seg ut mot lyn vi tapte... han har redninger, men pisser på meg hver gang motstanderlaget har døball

 

han har jo reddet oss før og da

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jan Kjell Larsen i Molde var vel også sett på som framtidig landslagskeeper. Har ikke fulgt med på adecco i år, men han ville nok vært en god del rimeligere enn Jarstein.

 

På sitt beste en meget god keeper. Men som en hver ung keeper sliter han med stabilitetsproblemer. Videre er det synd at Molde er på vei opp igjen.

 

Et annet alternativ er Kenneth Høie, skulle Start rykke ned. Derrimot er han sannsynligvis utenfor Stabæks prisklasse. Et mer realistisk alternativ kan være Tromsøs Knut Borch. Til tross for at han har fått nærmest hele karrieren ødelagt av skader, har han fremdeles potensial. Får lite spilletid i TIL.

 

Trodde Borch hadde bestemt seg for å legge opp? Larsen har stabilitetsproblemer fordi han spiller på Molde, ikke lett å motivere seg da...

 

Sånn som jeg forstår det, bestemte han seg på sensommeren for å fortsette. Derimot er det en utrolig stor sjanse å satse på han; nesten like stor som å kjøpe Jan Åge Fjørtoft på tampen av karrieren.

 

Men støtter absolutt Jan Kjell Larsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns de skal gi Jens W Sørensen sjangsen snart også, han har ikke fått vist seg frem ennå.....

 

Hva har det med nye spillere å gjøre? Annet enn at det Jens viste i vinter definitivt bør åpne for en debatt rundt ny reservekeeper..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns de skal gi Jens W Sørensen sjangsen snart også, han har ikke fått vist seg frem ennå.....

Jeg foretrekker Royal League og topp 4 framfor at Jens skal få "prøve seg." Han har vist seg frem nok ganger med negativt fortegn tidligere og får bra nok matching i 2. div. Inntil han viser seg som en seriøs utfordrer til Jon sitter han fint akkurat der han bør være. På benken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Slik Huseklepp spiller om dagen så blir det nok vanskeligere for oss å sikre signaturen hans. Men det er fremdeles lov å håpe. Vi må uansett ha en ny ving til neste sesong spørsmålet er hvem vi bør gå for dersom det ikke skulle noe av Huseklepp overgangen...??? Forslag?

 

Ellers tror jeg det er viktig at Stabæk tenker - typer/personlighet vel så mye som possisjoner og ferdigheter når de rekruterer forran neste sesong. Jeg synes vi trener et par skikkelige vinneskaller til. Spillere som er villige til å blø seg gjennom hva det skal være, og som bretter opp ermene og slåss litt ekstra når det butter imot. Vi mistet mye rutine og killerinstinkt med avgangene til Jeppe, Jokke og Markus forut for denne sesongen. Med et par av disse i stallen tror jeg vi hadde vært tettere på Brann.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig. Vi har, som vanlig, vært altfor dårlige på vårt dårligste. Vi kunne absolutt trengt typer som kan gjøre de dårlige periodene i kamper bedre og kortere.

 

Tenker ellers at det kunne vært tid for en ny gambling i form av en Sør-Amerikaner/Afrikaner. Vi har vel nådd ikke-eu kvoten med Somen og Alan(?), men som evt erstatter/alternativ/mann for fremtiden kan man jo alltids får mye kvalitet for pengene med litt flaks/dyktighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Slik Huseklepp spiller om dagen så blir det nok vanskeligere for oss å sikre signaturen hans. Men det er fremdeles lov å håpe. Vi må uansett ha en ny ving til neste sesong spørsmålet er hvem vi bør gå for dersom det ikke skulle noe av Huseklepp overgangen...??? Forslag?

 

@ringo

Kanskje AIKs Gabriel Özkan kan være aktuell igjen? Stabæk kartla han før han gikk til AIK i fjor og han har vært endel skadet i år men blir kanskje for dyr nå..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...