Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Espen Ruud blir jo en slags Tom Stenvoll i den forstand at han er så å si like god som back og kant på begge sider. Jeg har ønsket Ruud til Stabæk i 3-4 år, men selv om han fremdeles vil være en god forsterkning, føler jeg at behovet for en spiller som han vel har vært større tidligere enn det er per i dag. Han tilfører liksom ikke stallen så fryktelig mye nytt nå. Annet enn at han er god nok, vel å merke... Tipper han kunne spilt seg til fast plass på høyrekant relativt kjapt, og samtidig fungert som backup på motsatt side og på begge backene. Men jeg vil heller ha en Huseklepp enn en Ruud, altså en som er et mer offensivt alternativ.

 

Odd har flere spillere som sikkert er mer eller mindre interessante. Eksempelvis Jan Tore Amundsen, Steffen Hagen og Jacob Sørensen.

 

Jan Tore Amundsen er norges dårligste spiller! han kommer aldri inn på B laget vårt engang! det kan jeg garantere deg.

 

Hva med Gulsvik? han hadde i hvertfall årets mål, et mål som var jævla bra!! blir kanskje litt dyr?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


brann som kaller inn, da blir han helt sikkert værende

Hepp,

 

Vi får kjøpe Espen Hoff istedenfor da :)

 

@ringo

 

Hoff hadde vært knall, evt Storflor (men han er kanskje for dyr og fornøyd med å være i barteland?).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Huseklepp er da ikke etablert for 5 øre.

 

Han er etablert i markedet som en klassespiller jo. Vi kan aldri kjøpe samme kvalitet/potensiale med spisskompetansen og tippeliga erfaringen Huseklepp har, iallefall ikke med dagens økonomi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Der røyk vår sjanse til å skaffe oss en etablert klassespiller ja. Svensk 2.div here we come :(

 

Ja, som vi vet finnes det bare ÈN etablert klassespiller i verden.

Endret av Blaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Espen Hoff, Espen Ruud, Øyvind Storflor, Jeffrey Aubynn, Trond Olsen, Karim Essediri, John Pelu. Finnes flust av tilgjengelige kantspillere.. særlig sistnevnte tror jeg har potensiale til å bli en god TL-spiller. 24 år og kåret til årets spiller i 1.divisjon av flere forskjellige medier. En annen spennende mann fra Adecco er Amin Askar. En spiller jeg tror det hadde vært genialt å ha i stallen. Kan bekle nesten alle plasser på banen. Uansett; jeg griner ikke i det hele tatt over at Huseklepp er tapt. Nesten litt letta.. tror vi hadde fått mye mindre enn det vi måtte ha betalt for der i gården.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TROND OLSEN............................................... LØP & KJØP............. :)

 

OPPSKRYTT!

 

 

Helt enig. han holder nivået i adecco, men vi skal ha ambisjoner om å havne høyt på tabellen i år, og faller Olsen gjennom.

 

Jeg synes nå det er en spiller å vurdere. Han viste at han ikke bare er oppskryt når han spilte i går mot Odd, og etter min mening var han den beste spilleren til B/G. Om han er god nok for Stabæk må nok vurderes, før han eventult skal bli kjøpt, men oppskryt er han ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TROND OLSEN............................................... LØP & KJØP............. :)

 

OPPSKRYTT!

 

 

Helt enig. han holder nivået i adecco, men vi skal ha ambisjoner om å havne høyt på tabellen i år, og faller Olsen gjennom.

 

Jeg synes nå det er en spiller å vurdere. Han viste at han ikke bare er oppskryt når han spilte i går mot Odd, og etter min mening var han den beste spilleren til B/G. Om han er god nok for Stabæk må nok vurderes, før han eventult skal bli kjøpt, men oppskryt er han ikke

Nå har det seg slik at Trond Olsen har spilt meget varierende i Bodø/Glimt og at det var en av hans beste kamper(sist mot odd) Ikke god nok for Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Adem Guven fra Raufoss, tidligere omtalt her ved et par anledninger, har nå vært på prøvespill i Aalesund, og imponerte mest av alle i en treningskamp mot Hødd. Scoret et nydeligmål i krysset, og en assist. Spilleren følges også av Sogndal og HamKam.

HAn er født i -85 og spilte 29 kamper for Raufoss i år, scoret 6 mål. 183 cm høy, 76 kg. Blir av Tjernås omtalt som en typisk dribleving, som kan bekle begge kanter

Med Raufoss sin økonomiske situasjon tatt i betraktning, kan de neppe si nei takk dersom det kommer et godt bud på spilleren.

 

Tviler vel på at han forsterker 11eren umiddelbart, så han hadde kanskje mest vært et alternativ til Poljac? Vurderes han som bedre/større talent en Poljac er del vel bare å løpe og kjøpe?

 

Edit: 12 mill for Jarstein? Nei takk!

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trond Olsen har uansett ikke noe i en 442 formasjon å gjøre. Det har han vist før.

 

Og hvem sier at vi må spille 4-4-2? :blink:

 

Det er vel naturlig at vi fortsetter å spille 4-4-2 ettersom Janne fortsatt er trener og vi har spillertyper som passer veldig godt inn i det systemet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trond Olsen har uansett ikke noe i en 442 formasjon å gjøre. Det har han vist før.

 

Og hvem sier at vi må spille 4-4-2? :blink:

 

Det er vel naturlig at vi fortsetter å spille 4-4-2 ettersom Janne fortsatt er trener og vi har spillertyper som passer veldig godt inn i det systemet?

 

Jeg for min del begynner å bli litt lei av det systemet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trond Olsen har uansett ikke noe i en 442 formasjon å gjøre. Det har han vist før.

 

Og hvem sier at vi må spille 4-4-2? :blink:

Faktisk står det i vedtektene til stabæk fotball at vi skal spille underholdene fotball langs bakken i 442.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...