Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Tipper ikke Alan er så happy for det men jeg har sagt det før at vi trenger en litt røff midtbanemann ala Fevang/Riseth i tøffe kamper.. Kom igjen Stabæk!!

 

Vi kunne kanskje trengt en litt røff midtbanemann. Men vi har ikke stort behov for en direkte grisete midtbanemann. Hadde ikke Riseth spilt på RBK hadde han vært suspendert minst like mye som Kippe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper ikke Alan er så happy for det men jeg har sagt det før at vi trenger en litt røff midtbanemann ala Fevang/Riseth i tøffe kamper.. Kom igjen Stabæk!!

 

Vi kunne kanskje trengt en litt røff midtbanemann. Men vi har ikke stort behov for en direkte grisete midtbanemann. Hadde ikke Riseth spilt på RBK hadde han vært suspendert minst like mye som Kippe.

 

 

Det er ikke mulig! Fevang er høyt oppe på hatlista mi for å si det sann... Kan ikke tro at han er et alternativ for oss! Han er jo selve sjela til hore-Odd. Dessuten er han 32 år gammel og en kødd! Vet ikke hva jeg gjør om han drar på seg verdends vakkreste drakt!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper ikke Alan er så happy for det men jeg har sagt det før at vi trenger en litt røff midtbanemann ala Fevang/Riseth i tøffe kamper.. Kom igjen Stabæk!!

 

Nannskog uttalte jo etter bortekampen mot RBK at Stabæk savnet en midtbanemann som er sterk defensiv og har evne til å ta ut enkelte av motstandernes spillere med tøff markering og taklinger. Både Riseth og Fevang kan sies å tilhøre denne kategorien. Jeg er overbevist om at Fevang vil være en ypperlig signering da han har en del egenskaper Henning Hauger ikke innehar på det nåværende tidspunkt. Det eneste problemet er at han har en tendens til å pådra seg røde kort. Men dette kan også ha mye å gjøre med hans rolle i Odd og Odds posisjon som middelfarer- til bunnlag. Skal Stabæk ta flere poeng mot topplagene (spesielt på bortebane) kan en spiller som Fevang være en viktig byggesten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper ikke Alan er så happy for det men jeg har sagt det før at vi trenger en litt røff midtbanemann ala Fevang/Riseth i tøffe kamper.. Kom igjen Stabæk!!

 

Nannskog uttalte jo etter bortekampen mot RBK at Stabæk savnet en midtbanemann som er sterk defensiv og har evne til å ta ut enkelte av motstandernes spillere med tøff markering og taklinger. Både Riseth og Fevang kan sies å tilhøre denne kategorien. Jeg er overbevist om at Fevang vil være en ypperlig signering da han har en del egenskaper Henning Hauger ikke innehar på det nåværende tidspunkt. Det eneste problemet er at han har en tendens til å pådra seg røde kort. Men dette kan også ha mye å gjøre med hans rolle i Odd og Odds posisjon som middelfarer- til bunnlag. Skal Stabæk ta flere poeng mot topplagene (spesielt på bortebane) kan en spiller som Fevang være en viktig byggesten.

 

 

Henning hauger mangler ferdighetene innen grisespill og tjuvtriks som de to har. Og sikkert litt rutine. Jeg tror Henning kan bli vårt sterke midtbaneanker bare han blir mer rutinert og erfaren. Og det er bare en måte han kan få det på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har jo hatt gode opplevelser ved kjøp av Odd-midtbanespillere tidligere... Fevang er jeg jaggu litt usikker på. Han representerer litt av det vi mistet da Jokke dro, og har uten tvil enkelte kvaliteter. Likevel er det et eller annet ved personen hans jeg misliker. Men det er det forsåvidt med de fleste "harde" spillerne på motstanderlag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med Bentley på Odd? Ung,talentfull,fart,teknikk og et godt skuddben. Merkelig at ikke ODD brukte han mer, med tanke på hva han presterte i de få kampene han slapp til. 18 år og har en lysende fremtiden foran seg. Han spiller "stabæk fotball" etter beste varemerke. Synes vi skal gå inn for han. Da får vi heller leie ut Kamara igjen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 mill er vel ikke spes mye for en etablert landslagsspiller i dolfens alder.

 

Fevang skulle vi gjerne hatt for 5 år siden.nå er han for gammel og dyr. Men jeg ønsker meg noe av samme kaliber. Peter Sand var stor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 mill er vel ikke spes mye for en etablert landslagsspiller i dolfens alder.

 

Fevang skulle vi gjerne hatt for 5 år siden.nå er han for gammel og dyr. Men jeg ønsker meg noe av samme kaliber. Peter Sand var stor.

Høy totalpris:

Jarstein: ca 50 mill

Nordtveit ca 20 mill (etter 40 kamper)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har imponert alle, inkludert spillerne våre, og da har han i realiteten passert syretesten.

Bra at Stabæk fremstår som et godt alternativ til unge talenter. Hedenstad høres ut som en spennende spiller.

MEN, hva går "syretesten" til LB ut på? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har imponert alle, inkludert spillerne våre, og da har han i realiteten passert syretesten.

Bra at Stabæk fremstår som et godt alternativ til unge talenter. Hedenstad høres ut som en spennende spiller.

MEN, hva går "syretesten" til LB ut på? :lol:

 

 

Stabæk fikk mye kritikk etter at de forsøkte å tvinge en rotte til å stå på hode og drikke øl.  Det lot seg ikke gjøre, og rotta - som er kjent for å forlate de fleste skip uavhengende om de er synkende eller ikke - prøver nå å komme seg vekk fra Viborg.

 

På grunn av kritikken har Stabæk sluttet å tvinge rotter og nye spillere til å drikke øl.  De gir dem litt syre i stede.  

 

Helt greit, gutten er jo likevel ikke gammel nok til å drikke, mens syre er forbudt uansett alder.

 

Spillergruppen forsøker forøvrig så godt de kan å hemmeligholde hvordan syretesten gjennomføres, for å unngå en gjentakelse av det som skjedde da øltesten ble kjent.  Stabæk Support gjennomførte da nemlig et åpent mesterskap i drikking mens man står på hodet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rykter fra en Budstikkajournalist(erik eller noe?) som snakket med IA på årsfesten, fikk da svar av AI om at han var innstilt på å bli i Stabæk! Det var med i planene at familien skulle flytte til Kristiansand! Dette er bare hva jeg har hørt, så vil ikke ha en "mob" etter meg om noe annet skjer! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ellers ryktes det om at storebror Farnerud - Pontus, har gått lei av å slite benken i Sporting og kunne tenke seg en retur til gamlelandet.

 

Allsvenskan eller Tippeligaen er vel hipp som happ tenker jeg da :)

 

En dugelig forsterkning vil jeg tro... Han har en brukbar CV, etter at han forlot Landskrona BOIS har han spilt for Monaco, Strasbourg og nevnte Sporting. 10 landskamper har han også, og foreløpig er han bare 27 år. Lillebroren - Alexander, er gammle JJ disippel.

 

Men, men også sist han var ledig var han linket til hjemlandet og da ble det Lisboa på han... og ja, han er midtbanespiller/venstre ving.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pontus Farnerud har spilt forsvar nesten hele sin karriere, men ble omskolert til defensiv midtbane for noen år siden med hell. Etterhvert har han også blitt brukt på kanten, så det viser jo at han er en meget anvendelig spiller. Hvilket slett ikke er dumt å ha i troppen. Men, har en mistanke om at han kan bli en smule dyr for oss..

 

Hva skjedde egentlig med alle talentene Landskrona hadde for noen år siden? Valentino Lai m.fl.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pontus Farnerud har spilt forsvar nesten hele sin karriere, men ble omskolert til defensiv midtbane for noen år siden med hell. Etterhvert har han også blitt brukt på kanten, så det viser jo at han er en meget anvendelig spiller. Hvilket slett ikke er dumt å ha i troppen. Men, har en mistanke om at han kan bli en smule dyr for oss..

 

Hva skjedde egentlig med alle talentene Landskrona hadde for noen år siden? Valentino Lai m.fl.

Hepp,

 

Ny venstreback?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pontus Farnerud har spilt forsvar nesten hele sin karriere, men ble omskolert til defensiv midtbane for noen år siden med hell. Etterhvert har han også blitt brukt på kanten, så det viser jo at han er en meget anvendelig spiller. Hvilket slett ikke er dumt å ha i troppen. Men, har en mistanke om at han kan bli en smule dyr for oss..

 

Hva skjedde egentlig med alle talentene Landskrona hadde for noen år siden? Valentino Lai m.fl.

Hepp,

 

Ny venstreback?

 

@ringo

 

Begynner det ikke da å bli litt mange i bakre firer? hvis IAO kommer tilbake er det mange konkurenter på alle plasser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...