Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Neste års førsteellever:

 

SuperJon (ny andrekeeper, Iven ut)

 

JIH - MMS - Pontus 1 - Ny spiller (Bjørnar ut, Kjølø erstattes av Sandberg som tredjevalg)

 

Keller - Pontus 2 - Henning - Hoff (Alan ryker (til en bedriten bakgårdsklubb med grei lønn), Johan og Palmi innbyttere)

 

--------- Pall -----------------------

 

---------------- Nanne -------------

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ren ønsketenkning fra min side. hadde ikke noe inside info. sverger :)

så utrolig deilig! Snakk om å være overgangsvinnere. Om vi beholder Bjørnar og/eller Annan nå tør jeg ikke tenke på hvor bra det ser ut med tanke på neste sesong. Hoff er kvalitet og kan være det nærmeste vi kommer en god erstatter til enten Veigar eller Alan som kanskje kan forsvinne i vinter.

 

All honnør til Lassebo og TomS. Utrolig bra jobba!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Avslutningen på Lasse Bo sitt intervju i går legger han smilene til, Ja og kanskje det blir fler.

Da snakket han om nye signeringer i nærmeste framtid.

Virker som det fortsatt jobbes for å bygge ett storlag på Fornebu:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som en hel forsvarsfirer er ute med skader (Høiland, Pontus S., Kjølø, Stenvoll), og med en Holmvik som kanskje blir solgt, burde vi ikke leie inn en stopper/back ala Karlsson ut sesongen?

Jeg er ihvertfall litt bekymret... :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som en hel forsvarsfirer er ute med skader (Høiland, Pontus S., Kjølø, Stenvoll), og med en Holmvik som kanskje blir solgt, burde vi ikke leie inn en stopper/back ala Karlsson ut sesongen?

Jeg er ihvertfall litt bekymret... :unsure:

Hepp,

 

Ikke vær det.... ;)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som en hel forsvarsfirer er ute med skader (Høiland, Pontus S., Kjølø, Stenvoll), og med en Holmvik som kanskje blir solgt, burde vi ikke leie inn en stopper/back ala Karlsson ut sesongen?

Jeg er ihvertfall litt bekymret... :unsure:

Hepp,

 

Ikke vær det.... ;)

 

@ringo

 

Gjør Flem comeback?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som en hel forsvarsfirer er ute med skader (Høiland, Pontus S., Kjølø, Stenvoll), og med en Holmvik som kanskje blir solgt, burde vi ikke leie inn en stopper/back ala Karlsson ut sesongen?

Jeg er ihvertfall litt bekymret... :unsure:

 

Det har vel aldri vært snakk om å selge Holmvik vel???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som en hel forsvarsfirer er ute med skader (Høiland, Pontus S., Kjølø, Stenvoll), og med en Holmvik som kanskje blir solgt, burde vi ikke leie inn en stopper/back ala Karlsson ut sesongen?

Jeg er ihvertfall litt bekymret... :unsure:

Hepp,

 

Ikke vær det.... ;)

 

@ringo

Hva vet du som ikke vi vet? :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som en hel forsvarsfirer er ute med skader (Høiland, Pontus S., Kjølø, Stenvoll), og med en Holmvik som kanskje blir solgt, burde vi ikke leie inn en stopper/back ala Karlsson ut sesongen?

Jeg er ihvertfall litt bekymret... :unsure:

Hepp,

 

Ikke vær det.... ;)

 

@ringo

Hva vet du som ikke vi vet? :unsure:

 

Keller-MMS-Sandberg-Holmvik er ikke ukjent for så mange her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som en hel forsvarsfirer er ute med skader (Høiland, Pontus S., Kjølø, Stenvoll), og med en Holmvik som kanskje blir solgt, burde vi ikke leie inn en stopper/back ala Karlsson ut sesongen?

Jeg er ihvertfall litt bekymret... :unsure:

Hepp,

 

Ikke vær det.... ;)

 

@ringo

Hva vet du som ikke vi vet? :unsure:

 

Keller-MMS-Sandberg-Holmvik er ikke ukjent for så mange her.

 

Keller-MMS-Sandberg-??? kan jo bli et problem. Eller karantene/skade på en av dem...

Greit med dobbel dekning på i hvert fall en plass. Ok vi har jo Gromstad...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Duverden så avslappet og munter holdning fra flere her. Med Rogne har vi fem forsvarsspillere ute med skade... Så vi cruiser greit inn til gull uten flere skader, karantener eller salg med den 4-er'n vi sitter igjen med (Keller-MMS-Sandberg-Holmvik?) ??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Duverden så avslappet og munter holdning fra flere her. Med Rogne har vi fem forsvarsspillere ute med skade... Så vi cruiser greit inn til gull uten flere skader, karantener eller salg med den 4-er'n vi sitter igjen med (Keller-MMS-Sandberg-Holmvik?) ??

 

 

Forhåpentlig. Selv om jeg ikke vet vi hvor langvarig Stenvolls skade er, eller om Hauger eller Gromstad er reelle alternativer i forsvaret. Høiland er uansett tilbake til de tøffe sluttkampene. - Mot Brann, VIF og TIL. Om Holmvik mot formodning skulle slippes, har ledelsen meget sannsynlig et alternativ i bakhånd.

 

Når det gjelder Stenersen, har han nok forlengst spilt sin siste kamp for Stabaek. Siden han returnerte for snart en måned siden, har han verken figurert i troppen til første- eller andrelaget.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er glad vi har en stor bred stall i år, med 4 spillere som alle til vanlig er aktuelle for start-elveren, begynner det nå å bli tynt i rekkene. Uvisst med status på HH, men om han også er langt unna 11eren, har vi faktisk ikke reelle alternativer til start-11er før Tom og JIH kommer tilbake.

 

Keeper:

JK, IA

Forsvar:

CK, NS, MMS, BH

Midtbane:

JA, PS, PRP, Alan, HH

Angrep:

DN, VPG

Skadeliste: TS, PS, MK, JIH

 

Å få inn en spiller som kan spille hø back/stopper og som kunne gått rett inn i start-elveren hadde vært genialt, det ville gitt større grad av valgmuligheter, både i forsvar og på midtbane.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å få inn en spiller som kan spille hø back/stopper og som kunne gått rett inn i start-elveren hadde vært genialt, det ville gitt større grad av valgmuligheter, både i forsvar og på midtbane.

 

 

Hadde du lest innlegget rett over ville du sett at vi (sannsynligvis) får inn en slik spiller - i Høiland - om en par-tre kamper.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde du lest innlegget rett over ville du sett at vi (sannsynligvis) får inn en slik spiller - i Høiland - om en par-tre kamper.

Det er jeg klar over, men mtp hans skadehistorie fra i fjor, der han gang på gang slo opp skaden, er jeg ikke helt sikker på han. Han har nok også mistet litt kapasitet ifm skaden (må trene alternativt)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det gjelder Stenersen, har han nok forlengst spilt sin siste kamp for Stabaek. Siden han returnerte for snart en måned siden, har han verken figurert i troppen til første- eller andrelaget.

Det er en grunn til det. Stenersen ønsker å bli solgt, og spiller han kamper for Stabæk så forsvinner den muligheten. skal ikke se bort fra at han spiller igjen, om ikke annet så på 2-laget, hvis han fortsatt er hos oss 1. september.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To spillere fra Ghana på dagens trening.

 

Kunne du tyde noe angående startoppstilling på mandag?

 

Edit: Ingen Hoff å se heller? Det betyr forhåpentlig at vi ikke kaster bort penger på å hente ham før han kommer "gratis".

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det virker som du har innsideinfo angående Holmvik. Men dette høres ut som et eventuelt panikkjøp(?)

 

Nøyaktig når stenger overgangsvinduet, forresten?

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...