Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Rogne var jo tilbake i troppen forrige kamp, så han er vel på vei tilbake :)

Tar jo sikkert litt tid å spille seg i form fra en sånn skade som han fikk, men om han allerede er igang med trening er han klar til neste sesong.

 

Rogne har jo ikke begynt å løpe med ball engang, så er nok en stund tilhan er tilbake. Han har dog fått lov til å begynne å løpe litt :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haha, er det mulig?!

 

Spørs om det ikke kommer en klubb med litt flere lønnskroner og snapper han opp. Uansett bør vel Lasse Bo ta en telefon og høre hvordan det går, og hva Somen tenker nå...

 

VG - noe mer utfyllende om saken

 

Det er vel ikke helt usannsynlig at Somen må en tur i buret for dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk har jo hatt suksess med å selge en spiller dyrt, få han gratis og selge han igjen (MA) tidligere, så hvorfor ikke? :lol: Men det sprørs vel om ikke de andre store lagene i TL også får med seg nyheten og hiver seg på i kampen dersom Norge er et alternativ. Uansett høres det ut som om han kunne trengt litt mer tid under JJ trygge ledelse

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For de som leser engelsk. - Kasey Wehrmann?

 

http://fjordball.blogspot.com/

Dette ser ut som ren spekulasjon, grunnlagt på den vanlige, men feilaktige, antagelsen om at alt som blir borte må erstattes med noe som ligner mest mulig. Dette er feil når det gjelder fotballferdigheter, og det er hårreisende banalt å tro at det i det hele tatt lar seg gjøre å erstatte en personlighet i den sosiale gruppedynamikken. (Også Daniel sin!?!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Daniel forsvinner så må vi prøve å hente bosman spilleren Kim Holmen! Samme typen spiller som Daniel og samspillet han og Veigar tror jeg hadde vært utrolig bra. Og han spiller jo også utrolig bra sammen med Espen Hoff som allerede har signert. Kim Holmen er Norges kjappeste gjennom tidene og begynner å time løpene sine bedre. Han kan bli servert baller fra Veigar og Espen i bakrommet og han vinner løpsduellen lett før han legger ballen elegant i mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Daniel forsvinner så må vi prøve å hente bosman spilleren Kim Holmen! Samme typen spiller som Daniel og samspillet han og Veigar tror jeg hadde vært utrolig bra. Og han spiller jo også utrolig bra sammen med Espen Hoff som allerede har signert. Kim Holmen er Norges kjappeste gjennom tidene og begynner å time løpene sine bedre. Han kan bli servert baller fra Veigar og Espen i bakrommet og han vinner løpsduellen lett før han legger ballen elegant i mål.

 

Hei, Kim!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flere fra fredrikstad som prøver å smiske seg til kontraktstilbud :)

Trolig den spilleren i hele Norge det er minst sannsynlig å se i Stabækdrakta, iallefall så lenge Lasse er sportssjef.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet noe om Patrik Engelsten som spiller for Kalmar? Jeg satt og så på Allsvenskan-studio, og da skrøt de av han..

Hepp,

 

Det er vel Ingelsten med I tror jeg. Omskolert ving som øser inn mål for Kalmar i år!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva med Aram Kahlili fra Start? Virker meget interessant! Hadde likt å se han i verdens vakkreste drakt :rolleyes:

Hepp,

 

Han synes jeg ser knallspennende ut! Start er også pengelens så det bør være mulig å handle med dem. et bytte med IAO f.eks?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...