Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2358504.ece mer om Afful

 

Utifra det jeg leser virker det som dette er en spiller de kommer til å skrive under med, siden de har fulgt han så lenge som det antydes.

 

Med litt hjelp fra de magiske pekefingerene til Janne blir nok dette en gigant i TL'09.

Endret av matsj
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hoppas att en frisparksskytt träder fram till nästa år. så många frisparkar stabaek fått i bra läge iår och så få mål det blivit.

gissar på att vi har 3-4 riktigt bra läge varje match, tror att vi behöver någon som kan utgöra ett hot utanför boxen nere i europa.

tänker på en sån som wallace i ffk eller helst bättre.

en bra frisparksskytt gör ju också att motståndarna drar siig mer för att fälla våra spelare.

varför inte försöka få någon brasse, dom brukar ju kunna det.

plus att alan kan prata sig varm för vilken bra klubb stabaek är

Endret av janzinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men er det helt sikkert at Soko ikke vil spille på kunstgress neste sesong?

Han er virkelig en spiller jeg tror kunne spille seg opp til en fantastisk spiller under JJ. og med kunkuranse mellom HH, Soko og Pontus F på midten kan vi dekke skader og ha fantastisk konkurranse.

 

Sitat fra Bastionen forumet 27. oktober:

Vet med sikkerhet at Soko forhorte seg med stabekk angaaende overgang, men fikk beskjed av Jonson at han ikke passet inn i spillermonsteret og at de allerede hadde nok med Hauger.

 

Så det er ikke Soko det står på. Om vi har lyst på han, så har vi nok god sjanse til å få han. Han bor vel på Billingstad og et klubbskifte til Stabæk passer han sikkert bra om han ikke vil flytte.

 

Her er det bare å være enig med JJ. Vi har Pontus F, HH, Palmi, Johan A og til "nød" Keller som kan spille sentralt allerede (og alle disse er i mine øyne like gode eller til dels vesentlig bedre enn Soko).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må være en god signering: http://en.wikipedia.org/wiki/Harrison_Afful

 

Erfaring fra Feyenoord :)

Hepp,

 

Njaaa.... Det er nok siktet til Feyenoords akademi i Ghana...

 

@ringo

 

Tror ikke det. På Feyenoord Rotterdam på wikipedia står han oppført som Out on loan, mens på Feyenoord Academy står han under Notable former player... Så han var nok på akademiet, men de så at han var såpass god at han ble flyttet til klubben, for deretter å dra ut på lån med en gang. Tipper jeg.

Endret av Rettep
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må være en god signering: http://en.wikipedia.org/wiki/Harrison_Afful

 

Erfaring fra Feyenoord :)

Hepp,

 

Njaaa.... Det er nok siktet til Feyenoords akademi i Ghana...

 

@ringo

 

Tror ikke det. På Feyenoord Rotterdam på wikipedia står han oppført som Out on loan, mens på Feyenoord Academy står han under Notable former player... Så han var nok på akademiet, men de så at han var såpass god at han ble flyttet til klubben, for deretter å dra ut på lån med en gang. Tipper jeg.

Hepp,

 

Nesten... Han har så vidt jeg kan se ikke kamper for Feyenoord i Nederland. I følge Feyenoords hjemmeside har han kun et prøveopphold i klubben bak seg. Nederland har en eller annen merkelig regel om at spillere fra utenfor EU må lønnes godt skal de ha kontrakt (Minst 500' Euro i året) og så god var han visst ikke i følge trenerstaben til Feyenoord. Jeg finner heller ingen referanse til kamper på førstelaget til KV Mechelen, men kun 2 runder med prøvespill (I 2006 og 2008) for 2. laget. Men kanskje han har spillt litt for 2. laget til Feyenoord?

 

Uansett så er han for tiden fast venstreback på Ghana og det er sikkert ikke så halvgalt...

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med noe kamma vrak gods. Jon Anders Riise for eks. har ikke sett han spille mye i år men veit at han er/var en lovende venstre back, noe som vi trenger.

neineineinei! :ph34r:

Slapp av, det er ikke DEN Riise! :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker som Afful er en god spiller, men da får vi inn nok en utlending. Ikke det at det gjør meg så mye, liker jo Stabæk bedre enn Norge, men i og med at juniorlaget vårt er norges beste må det jo være noen spillere å satse på der...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker som Afful er en god spiller, men da får vi inn nok en utlending. Ikke det at det gjør meg så mye, liker jo Stabæk bedre enn Norge, men i og med at juniorlaget vårt er norges beste må det jo være noen spillere å satse på der...?

 

Vi satser da i aller høyeste grad på juniorlaget. Vi har Kamara, Gromstad, Hedenstad, Andersen Aase og Rogne i A-stallen, og så ble vel Diskerud tatt opp fra neste år. Men det er jo et rimelig stort skritt fra å bli A-lagsspiller til å gå inn i førsteelveren til seriemesteren.. Men vi får jo se om satsingen gir noe fra seg om noen år, om en eller to blir gode nok til å gå rett inn på laget er vel det en stor seier.

Endret av PhunxZtar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med noe kamma vrak gods. Jon Anders Riise for eks. har ikke sett han spille mye i år men veit at han er/var en lovende venstre back, noe som vi trenger.

neineineinei! :ph34r:

Slapp av, det er ikke DEN Riise! :blink:

Jeg så det etter hvert - men panikken tok meg så fort jeg så navnet Riise.... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han er tidligere beskrevet som den nye Nannskog. Høres jo ut som en ganske perfekt erstatter for vår elskede Nannskog om han velger å dra. Om vi får han allerede nå kunne han vel blitt matchet sakte og virkelig være bra i stabæksystemet når Nannskog må si takk for seg.

Et problem kan jo være pris :(

 

 

 

http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle121976.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet ingenting om denne spilleren, men jeg håper ikke klubben er for opptatt av å finne en spiss som ligner Daniel som spiller. Det er mye ved Nannskogs karakter som gjør at han funker så bra, og så lenge. Det er ikke sikkert at den beste erstatteren er den som ligner mest på Daniel. Selv om vi godt kan ta vare på noen hårstrå, genteknologi er et felt for fremtiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men om en spiss sammenliknes med Nannskog så tror jeg neppe han er dårlig. Men regner med at vårt supre støtteapparat finner en ny klassespiller om noen forsvinner :)

 

 

rätt bra men ingen nannskog klass på honom. en annan typ av spelare.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


da bør de begynne å lete etter en klasse spiss nå. så han er innspillt i laget før neste sesong, hvis daniel er så gira på

åkomme seg vekk

 

Hva med venstreback? føler vi trenger en der før vi henter en spiss til, i og med at jeg tror nannskog blir :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Roy Miller er iallefall en venstreback som er til salg. Hvor god han er/kan bli er en annen sak. Han gikk til RBK fra Glimt før denne sesongen for 3,5 mill (kunne vokse til hele 10 mill) I år har han slitt med en kneskade og fått en god konkurrent i Dorsin.

 

LINK

 

Jeg mener Miller er en veldig oppskryt spiller. han er rett og slett dårlig. ikke spesielt rask, sliter en mot en og ser generelt keitete ut når han går fremover. Ser ut som et dyrt :lol: bom-kjøp fra rbk. de var desperate på en venstreback før sesongen og spytte ut 3,5 mill den eneste backen de kunne få tak i. tror nok glimt gned seg godt i hendene når de fikk denne dealen på plass! heldigvis tviler jeg strerkt på at stabækledelsen er så dumme at de kjøper denne spillere.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Roy Miller er iallefall en venstreback som er til salg. Hvor god han er/kan bli er en annen sak. Han gikk til RBK fra Glimt før denne sesongen for 3,5 mill (kunne vokse til hele 10 mill) I år har han slitt med en kneskade og fått en god konkurrent i Dorsin.

 

LINK

 

Jeg mener Miller er en veldig oppskryt spiller. han er rett og slett dårlig. ikke spesielt rask, sliter en mot en og ser generelt keitete ut når han går fremover. Ser ut som et dyrt :lol: bom-kjøp fra rbk. de var desperate på en venstreback før sesongen og spytte ut 3,5 mill den eneste backen de kunne få tak i. tror nok glimt gned seg godt i hendene når de fikk denne dealen på plass! heldigvis tviler jeg strerkt på at stabækledelsen er så dumme at de kjøper denne spillere.......

 

om han er så dårlig som du påstår tviler jeg på at han noen gang kommer til Stabæk, men jeg har ikke sett stort av han så vet ikke om alle disse opplysningene stemmer.... Men etter hva jeg har hørt og lest om han i år, virker han ikke vldig interessant. Men hanstveit kan vi vel hente gratis? er ikke han flink. god defensivt og liker å gå på løp...? Kanskje jeg som surrer, eller er kan dette ende med et bytte mellom Holmvik og Hanstveit?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Roy Miller er iallefall en venstreback som er til salg. Hvor god han er/kan bli er en annen sak. Han gikk til RBK fra Glimt før denne sesongen for 3,5 mill (kunne vokse til hele 10 mill) I år har han slitt med en kneskade og fått en god konkurrent i Dorsin.

 

LINK

 

Jeg mener Miller er en veldig oppskryt spiller. han er rett og slett dårlig. ikke spesielt rask, sliter en mot en og ser generelt keitete ut når han går fremover. Ser ut som et dyrt :lol: bom-kjøp fra rbk. de var desperate på en venstreback før sesongen og spytte ut 3,5 mill den eneste backen de kunne få tak i. tror nok glimt gned seg godt i hendene når de fikk denne dealen på plass! heldigvis tviler jeg strerkt på at stabækledelsen er så dumme at de kjøper denne spillere.......

 

om han er så dårlig som du påstår tviler jeg på at han noen gang kommer til Stabæk, men jeg har ikke sett stort av han så vet ikke om alle disse opplysningene stemmer.... Men etter hva jeg har hørt og lest om han i år, virker han ikke vldig interessant. Men hanstveit kan vi vel hente gratis? er ikke han flink. god defensivt og liker å gå på løp...? Kanskje jeg som surrer, eller er kan dette ende med et bytte mellom Holmvik og Hanstveit?

 

 

Lønnskravet til Hanstveit kan bli i det drøyeste laget, men nå er det jo slik at vi kan muligens få en sponsor til å betale sign on fee slik at totalpakken blir god, mens lønningen Stabæk må ut med er helt ok.

Endret av Spettet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...