Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Fordi han kommer seg til ekstremt mange sjanser og med Jannes hjelp tror jeg han kan bli en skikkelig "putter". + at han og hoff har et veldig bra samarbeid.

 

Med all respekt for både Hoff og Holmen er de et helt annet spisspar enn Veigar og Daniel, og heller ikke like gode.

Som det har blitt skrevet i andre tråder håper jeg fortsatt Hoff er tiltenkt en kantrolle, at vi beholder Daniel og at noen trekker et ess ut av ermet for å fylle Veigars rolle. Det må ikke nødvendigvis være en som er helt lik Veigar i spillestil, men tror som sagt ikke Hoff er mannen.

 

Holmen skal ha for at han er flink til å komme til sjanser, men han er dårlig til å sette de. Tror heller ikke han er god nok med ball til å passe inn i Stabæk.

 

 

Hva er det du vil fram til? Vi skal ikke på død og liv finne kopier av Daniel og Veigar..

 

Andy Cole og Teddy Sheringham var ikke samme spillere som Wayne Rooney og Carlos Tevez...

Vi trenger ikke nødvendigvis en ny veigar og en ny Daniel (tatt i betraktning at han drar), vi trenger et nytt spisspar som kan gi oss mål! Og Holmen kan fort ende opp med å bli en iskald, notorisk målskårer.

 

Eller som jeg tidligere har sagt, så har vi Johan med mange av kvalitetene til en spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er min spådom. Veigars salg fører til at Nannskog også ønsker å dra.

Da må vi hente inn Kim Holmen som det allerede har bevist at han spiller utrolig bra sammen med Hoff.

Da er problemet løst. Hoff i Veigars rolle og Holmen i Nannskog posisjon.

 

Vær så snill og ikke skriv slik. Jeg får ekle bilder på hinnen av dette. Følelsen av at du mener at det er et ganske intimt forhold mellom Daniel og Veigar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er min spådom. Veigars salg fører til at Nannskog også ønsker å dra.

Da må vi hente inn Kim Holmen som det allerede har bevist at han spiller utrolig bra sammen med Hoff.

Da er problemet løst. Hoff i Veigars rolle og Holmen i Nannskog posisjon.

 

Vær så snill og ikke skriv slik. Jeg får ekle bilder på hinnen av dette. Følelsen av at du mener at det er et ganske intimt forhold mellom Daniel og Veigar.

 

eh...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det du vil fram til? Vi skal ikke på død og liv finne kopier av Daniel og Veigar..

 

Hvis du har det inntrykket bør du lese innlegget mitt en gang til. Jeg skriver jo at spilleren som skal erstatte Veigar ikke trenger å være samme spillertype. Poenget mitt var at Hoff og Holmen ikke har fungert spesielt godt sammen på topp, og sånn sett ikke kan erstatte Veigar og Daniel fordi de ikke er gode nok.

 

Holmen passer best mot lag som står høyt og gir mye bakrom, noe de fleste lag skjønner at de ikke må gjøre mot oss. Daniel er samme type, men er bedre til å time løp og å finne de små lukene, og ikke minst en mye bedre avslutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Palmi kan vel spille spiss?

 

Ang Holmen, han er neppe "ung og lovende" lengre, nå må han prestere om han skal bli husket for å være en god fotballspiller. Han begynte vel egentlig relativt sent med 100% satsing på fotball(?) (er på litt tynn is her), og tok steget fra 2. div til habil TL-spiller på 2 år. Spilte 26 av kampene i år i TL (1 som innbytter), scoret 7 mål (18. plass) og hadde 5 assist (14. plass), 13. plass i "poengligaen". ( Om man kun ser på norske spillere er han nr 10. på toppscorerlisten, nr 8. i assistligaen og nr 5 i poengligaen). Og det på et middels lag (7. plass) som raknet på slutten og som hele sesongen var plaget med utenomsportslig støy. Han er med andre ord en av de bedre norske spissene i TL, og han er Bosman. Tenk hva en forsesong med Nannskog kan gjøre med gutten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk har ikke tenkt å selge flere spillere fra årets gullag i eliteserien.

 

- Nå er døren stengt, sier Bohinen til Aftenposten.no.

Problemet er at vinduet er åpent...

:lol: galgehumor?

 

 

Realisme?

 

 

La meg først si at jeg ikke er bitter eller skuffet for at Veigar får gå.  Han har vært usedvanlig ryddig og fortjener en slik sjanse.  Som jeg nevnte i et tidligere innlegg har også Nancy en spesiell klang på Island siden det var en av klubbene landets første fotballproff - Albert Gudmundsson - spilte på for 60 år siden.

 

Men det er ikke alltid sånn at jeg alltid tror at alt folk fra Stabækledelsen sier er den hele og fulle sannhet.  Noen ganger kan det virke som de utrykker det de ønsker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men det er ikke alltid sånn at jeg alltid tror at alt folk fra Stabækledelsen sier er den hele og fulle sannhet.  Noen ganger kan det virke som de utrykker det de ønsker.
At alle sponsorkontrakter ikke var på plass før det smalt, forsterker vel følelsen av at salget er en tvingende nødvendighet. Så spørs det da, hvilke andre spillere er det vi realistisk sett kan få noe for? En viss brasse?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva med Morten Moldskred?

Får en del penger for Veigar

 

Uaktuelt. Tromsø krever 15 mill for han av brann. For det første er han ikke verdt det, for det andre kan vi glemme en budrunde med brann og lønnen deres er jo grunnen til at holmvik skiftet beite.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kirsty Moore ti Stabæk. Det er en veldi bra signering. Må si laget begynner å ta form nå

 

Er jo en knallsignering! En målscorer av rang. Rønning, Gulbrandsen og Moore.

Må si det hadde vært en drøm å få tre slike signeringer på herresiden også.

Ser veldig bra ut dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kirsty Moore ti Stabæk. Det er en veldi bra signering. Må si laget begynner å ta form nå

 

Er jo en knallsignering! En målscorer av rang. Rønning, Gulbrandsen og Moore.

Må si det hadde vært en drøm å få tre slike signeringer på herresiden også.

Ser veldig bra ut dette.

 

Merker allerede nå at det vil komme håpløst mange overskrifter som umiddelbart vil bli misforstått... Hva med eget Stabæk fotball herrer/Stabæk resten fora? Ikke for å overse de andre lagene, men det kan bli rotete...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper ikke det, hvis vi først skal kjøpe en spiss så kan det være lurt å kjøpe litt bedre enn en 36 år gammel sau som sviker klubben sin... Han faller i kvalitet med årene, så jeg håper virkelig ikke Stabæk kjøper han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kirsty Moore ti Stabæk. Det er en veldi bra signering. Må si laget begynner å ta form nå

 

Er jo en knallsignering! En målscorer av rang. Rønning, Gulbrandsen og Moore.

Må si det hadde vært en drøm å få tre slike signeringer på herresiden også.

Ser veldig bra ut dette.

 

Merker allerede nå at det vil komme håpløst mange overskrifter som umiddelbart vil bli misforstått... Hva med eget Stabæk fotball herrer/Stabæk resten fora? Ikke for å overse de andre lagene, men det kan bli rotete...

Det stemmer jeg også for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kirsty Moore ti Stabæk. Det er en veldi bra signering. Må si laget begynner å ta form nå

 

Er jo en knallsignering! En målscorer av rang. Rønning, Gulbrandsen og Moore.

Må si det hadde vært en drøm å få tre slike signeringer på herresiden også.

Ser veldig bra ut dette.

 

Merker allerede nå at det vil komme håpløst mange overskrifter som umiddelbart vil bli misforstått... Hva med eget Stabæk fotball herrer/Stabæk resten fora? Ikke for å overse de andre lagene, men det kan bli rotete...

Det stemmer jeg også for.

 

 

Ser ikke problemet. Vi har to A-lag og en tråd for nye spillere - kan da ikke være så vanskelig å holde styr på

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kirsty Moore ti Stabæk. Det er en veldi bra signering. Må si laget begynner å ta form nå

 

Er jo en knallsignering! En målscorer av rang. Rønning, Gulbrandsen og Moore.

Må si det hadde vært en drøm å få tre slike signeringer på herresiden også.

Ser veldig bra ut dette.

 

Merker allerede nå at det vil komme håpløst mange overskrifter som umiddelbart vil bli misforstått... Hva med eget Stabæk fotball herrer/Stabæk resten fora? Ikke for å overse de andre lagene, men det kan bli rotete...

Det stemmer jeg også for.

 

 

Ser ikke problemet. Vi har to A-lag og en tråd for nye spillere - kan da ikke være så vanskelig å holde styr på

 

1. Dette gjelder ikke bare "nye spillere" tråden.

2. Jeg ser ingen automatikk i at de som har hatt sterke følelser for Stabæk fotball skal adoptere tilsvarende følelser for damelaget. Uten å være helt sikker vil jeg tro mange "gir litt faen" inntil videre. Sorry. Samme gjelder håndballaget og bandy...

3. Gleder meg til å se oddsoppdateringa på Text-TV neste høst, når Stabæk herrefotball, Stabæk damer, Stabæk bandy og Stabæk håndball spiller samme dag. Blir nok oversiktlig for menigmann tenker jeg...

4. Jada, det er litt kult også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom vi skulle lage flere tråder for å unngå rot, misforståelser og forvirring, burde vi vel ha en ny tråd for omtrent hvert innlegg?  Eller i alle fall en ny tråd for alle nye navn?

 

Jeg syns vi skal ha det som det er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom vi skulle lage flere tråder for å unngå rot, misforståelser og forvirring, burde vi vel ha en ny tråd for omtrent hvert innlegg?  Eller i alle fall en ny tråd for alle nye navn?

Jeg har nå sagt min mening flere ganger her, men gjentar hovedbudskapet:

Det kommer til å bli irritasjon over innlegg i Nye Spillere tråden når nye damer kommer til. Tilsvarende når noen legger opp "Stabæk på topp" når damelaget leder, mens herrelaget ikke gjør det. Mediadekning tilsvarende. Den har vært forbeholt herrelaget så langt, nå vil alle damenyheter også legges inn der.

Lag en underforum for damene, så kan tilsvarende tråder lages der. Kan da ikke være noe problem det heller... :ph34r:

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...