Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg så Alexander Ødegaard sammen med Erik Thorstvedt på stasjonen i sandvika med kofferter. Er det mulig at de skal forhandle om kontrakt med stabæk?

Med mindre kontrakten hans går ut snart, er han nok SVINDYR. Altså ingen realitet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så Alexander Ødegaard sammen med Erik Thorstvedt på stasjonen i sandvika med kofferter. Er det mulig at de skal forhandle om kontrakt med stabæk?

Med mindre kontrakten hans går ut snart, er han nok SVINDYR. Altså ingen realitet!

Neppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article126094.ece 

 

Hvis Sandberg blir (som jeg håper han gjør) burde vi vel være godt satt bak.

 

Det store savnet etter min mening er da en spiller som kan legge gode og presise innlegg og gjerne ifra kanten. Målene mot HamKam på briskeby, det uhyre viktige 1-1 målet mot FFK hjemme, og (sikkert) flere kom jo som følge av passningsfoten til Bjørnar. Og jeg ser ikke hvem i troppen som legge disse nå...

 

Noen som vet om Max von Schlebrügge er en habil servitør?  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har hørt løse rykter om at David Nielsen i form av sitt unike balltalent skal fungere som en komplett erstatter for duoen Nannskog/Gunnarsson, og at Nannskog har blitt fristilt av Lassebo. Nielsen vil også bli vårt nye ansikt utad, da han har lang fartstid i media.

 

Ingenting ville vel vært bedre....

 

....for motstanderne våre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har hørt løse rykter om at David Nielsen i form av sitt unike balltalent skal fungere som en komplett erstatter for duoen Nannskog/Gunnarsson, og at Nannskog har blitt fristilt av Lassebo. Nielsen vil også bli vårt nye ansikt utad, da han har lang fartstid i media.

 

Ingenting ville vel vært bedre....

 

....for motstanderne våre

 

:lol:

 

 

For dette var vel ikke seriøst ment?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, skal vel innrømme at det var like mye sannhet i det ryktet som sukker i en CocaCola Zero.

 

Nå er det likevel sånn at scenarioet kan bli virkelig, i hvert fall så lenge Nannskog og Stabæks ledelse ikke kommer til enighet rundt kontraktsbetingelsene og David Nielsen er "fritt vilt" på overgangsmarkedet.

 

Vi får bare krysse fingrene for at det ALDRI skjer! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sier ikke at jeg tror at han kommer til stabæk. Forteller bare om en interessant observasjon, som MULIGENS kan ha det utfallet.

Synes at man skal holde slike observasjoner for seg selv. Synd hvis sånne ting skal ødelegge en overgang. At det begynner svirrer rykter kan fort ødelegge!

 

I dette tilfellet er det kanskje ikke så farlig, iom at det er ganske opplagt at Ødegård ikke skal til Stabæk, men ved andre mer opplagte tilfeller synes jeg absolutt man bør klare å holde det for seg selv!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sier ikke at jeg tror at han kommer til stabæk. Forteller bare om en interessant observasjon, som MULIGENS kan ha det utfallet.

Synes at man skal holde slike observasjoner for seg selv. Synd hvis sånne ting skal ødelegge en overgang. At det begynner svirrer rykter kan fort ødelegge!

 

I dette tilfellet er det kanskje ikke så farlig, iom at det er ganske opplagt at Ødegård ikke skal til Stabæk, men ved andre mer opplagte tilfeller synes jeg absolutt man bør klare å holde det for seg selv!!

 

Kødder du? Sånne rykter vil alltid oppstå. Hvorfor leser du i tråden om nye spillere hvis du er redd for at det kan stå "rykter" her som kan velte en overgang? Er det ikke derfor vi har tråden? Rykter om nye spillere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NÅ trenger vi sårt en spiller til. Med Johan ute i første halvdel av sesongen er vi sterkt svekket fremover, og forsvaret tåler neppe at Keller flyttes frem fra backen. Kanskje en ny låneavtale kan ordne dette, eller kan Palmi spille kant eller Palmi spiss og Hoff kant?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jon

Høiland - MMS - IA - Tom

Keller - Henning - Pontus - Alan

Hoff - Nannskog

 

Funker det.

 

Hva om IA ikke er god nok, eller Hoff trenger tid på å spille seg inn?

Vi skal nok klare å stille lag, men om vi skal få en decent plassering sett i forhold av fjorårets plassering bør det noen nye inn.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva om IA ikke er god nok, eller Hoff trenger tid på å spille seg inn?

Vi skal nok klare å stille lag, men om vi skal få en decent plassering sett i forhold av fjorårets plassering bør det noen nye inn.

 

Da bruker vi Gromstad eller Palmi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi ser bort fra følgende spillere, som er (potensielt) uaktuelle av forskjellig grunner: Keller (forsvar), Nannskog (kontraktstrøbbel), Andersson (skadet), så har vi følgende midtbanespillere og spisser: Hauger, Farnerud, Alan, Hoff, Palmason. Fem personer til seks plasser!

 

Jeg er klar over at vi har endel unge spillere som banker på, hedenstad, aase, mix, tømmernes osv., men dette blir da litt vel tynt likevel?

 

Det er så jeg håper jeg har glemt en haug med spillere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi ser bort fra følgende spillere, som er (potensielt) uaktuelle av forskjellig grunner: Keller (forsvar), Nannskog (kontraktstrøbbel), Andersson (skadet), så har vi følgende midtbanespillere og spisser: Hauger, Farnerud, Alan, Hoff, Palmason. Fem personer til seks plasser!

 

...og Alan kommer til å bli solgt. :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå håper jeg sterkt at Tom S har vært på relativt mange oppvarminger i inn/ut- land siden nov-08, for dette begynner å lukte sterkt behov av forsterkninger.

Vet at dette er silly season, og fokus på våre spillere ikke ble redusert med SERIEMESTER-08, men kan ikke si noe annet enn at innledning til serie-09 ikke har vært optimal.

MEN. Ledelsen i Stabæk har vist sterk og klok handlingsevne før (ref høsten-08), og regner med positive overraskelser i nær fremtid.

Sign Nanne, og tryll frem 1-2 billige, ukjente og fremtids formidable i tillegg :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal jo også nevnes at dersom Alan går for 50 mill, så har man jo plutselig noen midler å handle for også - man er da ikke helt nødvendig av å bare hanke inn bosmanspillere...

 

Det er grenser for hvor mange uforløste lovende ungdommer janne møtte i landskrona bois :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal jo også nevnes at dersom Alan går for 50 mill, så har man jo plutselig noen midler å handle for også - man er da ikke helt nødvendig av å bare hanke inn bosmanspillere...

 

Det er grenser for hvor mange uforløste lovende ungdommer janne møtte i landskrona bois :lol:

edit: Jeg hadde ikke sett at det faktisk var kommet inn et bud...

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi ser bort fra følgende spillere, som er (potensielt) uaktuelle av forskjellig grunner: Keller (forsvar), Nannskog (kontraktstrøbbel), Andersson (skadet), så har vi følgende midtbanespillere og spisser: Hauger, Farnerud, Alan, Hoff, Palmason. Fem personer til seks plasser!

 

Jeg er klar over at vi har endel unge spillere som banker på, hedenstad, aase, mix, tømmernes osv., men dette blir da litt vel tynt likevel?

 

Det er så jeg håper jeg har glemt en haug med spillere...

 

Jeg både håper og tror at Hoff er tiltenkt en midtbanerolle av en eller annen art, ikke en ren spissrolle. I tillegg synes jeg ikke det går an å låse Keller til høyreback-rollen når han selv sier at han helst ønsker å spille kant. Da har vi følgende midtbanespillere: Keller, Hoff, Farnerud, Hauger, Palmi, Alan. Dette er seks spillere på fire plasser. I tillegg kan Stenvoll bekle kantposisjonene om det skulle være krise. Så jeg synes ikke Johans skade innebærer noen krise på midten. Krisen er i front der vi kun har en Nannskog som ennå er usikker for neste sesong med tanke på kontraktdiskusjonene. Klart at Hoff også kan brukes, men her mener jeg vi definitivt må kjøpe inn en ny klar spisstype. Vil helst ikke ha for mange som kan brukes over alt. Med Veigars avreise til Frankrike trenger vi spisskompetanse i laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jon

Høiland - MMS - IA - Tom

Keller - Henning - Pontus - Alan

Hoff - Nannskog

 

Funker det.

 

Hva med Segerstrøm? Han er vel skadefri nå...? Han er jo vår beste midtstopper når han er i form. Vi trenger erstatning på venstreback og spissplass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trond Olsen som mulig erstatter for alan om han drar. Glimt er under et ekstremt press og er avhengig av et salg. Det samme gjelder Tromsø(Reginiussen) Vi kunne fått begge de for 25 mil tilsammen, som vil si 50 % av et mulig salg på Alan for 50 mil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...