Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Veldig bra skrevet.

 

Får bare krysse fingrene for at Schelvan, Bohinen, Jönsson og de andre greier nettopp det Ingebrigt sier. Og så får vi også håpe at de gutta som er igjen gir jernet og viser oss at det var flere enn Alan og Veigar som tok gull ifjor!

Endret av Joachim
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingo og Stabæk med lua i hånden overfor alle unntatt sine egne supportere, sine KONTRAKTSFESTEDE spillere og deres agenter.

 

Edit. Jeg har endelig våknet opp og sett skriften på veggen. Ingo er en frasemaker. Les boka. Kapittel om hva de "lærte" I 1999 og etter nedrykket i 04. Relativt ironisk lesning med tanke på siste måneders hendelser.

 

Yes, I´m mad as hell, and I´m not going to take it anymore!

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingo og Stabæk med lua i hånden overfor alle unntatt sine egne supportere, sine KONTRAKTSFESTEDE spillere og deres agenter.

 

Morsomt å se hvor mange tema du kan knytte setene dine til... Bra jobbet - stå på videre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mmm. Jeg vedder du ler deg skakk ihjel og aldri har vært mer såre fornøyd som Stabæksupporter enn akkurat nå.

 

Jeg er ikke spesielt fornøyd, MEN jeg forstår at det ikke nytter å deppe over dette. De fleste har vel regnet med at denne dagen skulle komme, og da snakker jeg om salget av Alan - og ikke om de jævla setene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det tamilske laget i oslo har en spiller som går under navnet Moa, ikke engas Moa men en annen...

han ryktes å være en meget spennende spiller som heller ikke er så gammel...

 

noen som har noen oversikt over han??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ettertanke;

 

Hva slags sinnsvak kvalitet er det ikke på spillerene som stabæk har mistet i år?

 

Veigar

Alan

Somen

Annan

 

finner nesten ikke ord for hvor sinnsvakt artig det har vært å sett disse gutta spille!!

Så blir vel en del år til vi får denne slags kvaliteter inn hos de Blaa igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Konklusjon: Jeg ønsker rimelige spillere på Adecco+ nivå. Ikke overvurderte spillere med vanvittige lønnskrav.

 

Altså, ikke sånne som Pontus Farnerud?

 

Ham Kam kjører jo taktikken med å hente rimelige spillere på Adecco+ nivå. Og da har jo gjort Hamkam til et Adecco+ -lag.

 

Selv ønsker jeg meg rimelige spillere på Tippeliga+-nivå, f. eks sånne som våre pontuser og daniel/veigar.

 

Hørt noe mer om Max Von Shlebrügge? (staves det slik?)

 

Hvem er han og hvor vil han forsterke oss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra skrevet.

 

Får bare krysse fingrene for at Schelvan, Bohinen, Jönsson og de andre greier nettopp det Ingebrigt sier. Og så får vi også håpe at de gutta som er igjen gir jernet og viser oss at det var flere enn Alan og Veigar som tok gull ifjor!

jeg har ingen tvil paa at guttene gir alt naa da "stjernene" har forlatt klubben.

de har ingenting aa frykte, og det eneste som teller naa er kjempe, vise vilje og vaere et lag.

og jeg har stor tro paa janne.

selv om det ikke blir gull eller cupfinale i aar, kan vi pröve oss paa cl, og hvis vi faar noen nye spillere som passer in i laget kan det fort gaar bedre enn vi har tenkt oss.

ny arena, ny sesong, nytt lag. blir spennende.

kan ikke si at jeg er glad for at man solgte veigar og alanzinho, men man gjorde det og naa maa vi bare gjöre det beste ut av situasjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hent hjem Linderoth fra Galatasary. Han har noen mnd igjen av kontrakten sin og har spilt kun 14 kamper på siden sommeren 2007.

 

1 juli 2007 lämnade Linderoth FC Köpenhamn för det turkiska topplaget Galatasaray SK, för vilka han skrev på ett tvåårskontrakt med option på ytterligare ett år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hent hjem Linderoth fra Galatasary. Han har noen mnd igjen av kontrakten sin og har spilt kun 14 kamper på siden sommeren 2007.

Ingen tvil om at han er en gammel helt og en god spiller, men det er vel ikke på sentral midt at skoen trykker hardest, med mindre HH igjen skal omskoleres ut på ving

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fillern - der kom du meg i forkjøpet.

 

Alan har hatt noen syke prestasjoner som har gledet utrolig mange i fotballNorge de siste årene, men å unnlate å se det kollektive Stabæk vil være respektløst overfor særs mange.

 

Bare det å se hvordan Hoff, Stenvoll, Farnerud og resten av gjengen presterte på lørdag bidrar til å gjøre meg sikker på at dette skal bli brillefint. Klarer meg helt fint uten krydder, så lenge biffen er god.

 

Jeg er ikke trist over å miste Alan, jeg er trist fordi vi ikke fikk nok penger for ham. Vi ble lovet ny overgangsrekord av Tom Schelvan, men det fikk vi ikke.

 

- Veldig dårlig av ledelsen, spør du meg.

 

Du skal være bra mye bæring for ikke å synes at 40 mill er sinnsykt mye penger.

 

Dersom man ikke får inn gode erstatninger (evt. en ny knallgod spiller), så vil det ikke være fordi vi fikk for lite for Alan, men fordi man ikke klarer å få tak i riktig spiller. Nå skal det shoppes. En offensiv spiller av Farneruds kaliber (og i hans situasjon da vi hentet ham hjem til norden) ville vært helt brilliant!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fillern - der kom du meg i forkjøpet.

 

Alan har hatt noen syke prestasjoner som har gledet utrolig mange i fotballNorge de siste årene, men å unnlate å se det kollektive Stabæk vil være respektløst overfor særs mange.

 

Bare det å se hvordan Hoff, Stenvoll, Farnerud og resten av gjengen presterte på lørdag bidrar til å gjøre meg sikker på at dette skal bli brillefint. Klarer meg helt fint uten krydder, så lenge biffen er god.

 

Jeg er ikke trist over å miste Alan, jeg er trist fordi vi ikke fikk nok penger for ham. Vi ble lovet ny overgangsrekord av Tom Schelvan, men det fikk vi ikke.

 

- Veldig dårlig av ledelsen, spør du meg.

 

Du skal være bra mye bæring for ikke å synes at 40 mill er sinnsykt mye penger.

 

 

38,5 mill (ikke 40 mill) er mye penger, men ikke nok for en spiller som Alanzinho. - Det var billig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La oss prøve å kjøpe en 2-3 nye brasilianere som kan bli smidd til pasningsdyktige spillere, som vet når de skal spille ball når det egner seg!(mulig en eller to av de faller igjennom) La det koste en 10 mill så kanskje vi tjener noe på det, må selvfølgelig speide nøye.

Eller så kan vi kjøpe hele karanba..

Endret av Haakin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller vi kan gjøre som start og floppe helt med de spillerne?

 

Vi må nok bare innse at alan var en gave sendt fra oven. Desverre kommer ikke sånne åpenbaringer rekende på ei fjøl.

 

 

Det var jo det Alan gjorde - kom rekende på ei fjøl

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller vi kan gjøre som start og floppe helt med de spillerne?

 

Vi må nok bare innse at alan var en gave sendt fra oven. Desverre kommer ikke sånne åpenbaringer rekende på ei fjøl.

Hepp,

 

Det var han da absolutt ikke!

 

Det var drit mye hard arbeid og jævlig mye tålmodighet over laaaaaaaaaaaaang tid som til slutt bar frukter i form av en FET transfersjekk!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller vi kan gjøre som start og floppe helt med de spillerne?

 

Vi må nok bare innse at alan var en gave sendt fra oven. Desverre kommer ikke sånne åpenbaringer rekende på ei fjøl.

Hepp,

 

Det var han da absolutt ikke!

 

Det var drit mye hard arbeid og jævlig mye tålmodighet over laaaaaaaaaaaaang tid som til slutt bar frukter i form av en FET transfersjekk!

 

@ringo

Det er helt riktig, gå tilbake i Alantråden, eller i kamptråder fra 05 og 06. Det er masse klaging på Alans manglende forståelse av lagspillet, og hans varierende prestasjoner, sikkert fra deg, helt sikkert fra meg og garantert fra @ringo.

 

Så har han blitt jevnt bedre hele tiden, men det er også det hele.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...