Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Eller vi kan gjøre som start og floppe helt med de spillerne?

 

Vi må nok bare innse at alan var en gave sendt fra oven. Desverre kommer ikke sånne åpenbaringer rekende på ei fjøl.

Hepp,

 

Det var han da absolutt ikke!

 

Det var drit mye hard arbeid og jævlig mye tålmodighet over laaaaaaaaaaaaang tid som til slutt bar frukter i form av en FET transfersjekk!

 

@ringo

Det er helt riktig, gå tilbake i Alantråden, eller i kamptråder fra 05 og 06. Det er masse klaging på Alans manglende forståelse av lagspillet, og hans varierende prestasjoner, sikkert fra deg, helt sikkert fra meg og garantert fra @ringo.

 

Så har han blitt jevnt bedre hele tiden, men det er også det hele.

 

Men han var kul å se på da også. Ikke like effektiv som han var i fjor men for all del en kul spiller.

Når vi solgte Chippen (for altfor lite penger) så var jeg overbevist om at tippeligaen aldri ville oppleve en like underholdende fotballspiller. Men utrolig nok så har Alan motbevist meg. Og det kan da ikke være mulig at vi skal kunne dra fram enda en vanvittig artist??

Mine topp 3 artister i tippeligaen EVER;

1. Alan

2. Chippen

3. Veigar

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller vi kan gjøre som start og floppe helt med de spillerne?

 

Vi må nok bare innse at alan var en gave sendt fra oven. Desverre kommer ikke sånne åpenbaringer rekende på ei fjøl.

Hepp,

 

Det var han da absolutt ikke!

 

Det var drit mye hard arbeid og jævlig mye tålmodighet over laaaaaaaaaaaaang tid som til slutt bar frukter i form av en FET transfersjekk!

 

@ringo

Det er helt riktig, gå tilbake i Alantråden, eller i kamptråder fra 05 og 06. Det er masse klaging på Alans manglende forståelse av lagspillet, og hans varierende prestasjoner, sikkert fra deg, helt sikkert fra meg og garantert fra @ringo.

 

Så har han blitt jevnt bedre hele tiden, men det er også det hele.

 

Men han var kul å se på da også. Ikke like effektiv som han var i fjor men for all del en kul spiller.

Når vi solgte Chippen (for altfor lite penger) så var jeg overbevist om at tippeligaen aldri ville oppleve en like underholdende fotballspiller. Men utrolig nok så har Alan motbevist meg. Og det kan da ikke være mulig at vi skal kunne dra fram enda en vanvittig artist??

Mine topp 3 artister i tippeligaen EVER;

1. Alan

2. Chippen

3. Veigar

 

Hva har de felles? - Alle tre ble solgt for altfor lite penger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med fokusen på norske spillere og med relativt store økonomiske muskler må Daniel Fredheim Holm være den perfekte signeringen. Blir nok veldig dyr om VIF i det hele tatt selger, men det koster å leke med de store ute i Europa. En spiller jeg virkelig har troen ville gjort det bra i Stabæk. En ung tekniker med uforløst potensialet som trenger et miljøskifte for å virkelig blomstre. Venstreving og spiss. Akkurat det vi trenger. En lite trolig, men fortsatt min drømmesignering i dette vinduet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye veldig leit rundt dette, men vi får håpe at vi ender opp sterkere, sikkert mindre underholdende, men sterkere :)  Det jeg er litt oppspilt over er all spenningen som knytter seg til jakten på nye forsterkninger som ganske sikkert vil komme! Blir utrolig spennende å vente på nyheten "Stabæk har signert....". Hvor lang tid kan det ta? Janne har pratet om nær fremtid, så er 1-2 uker på første signering for mye å håpe på? Dette er hvertfall ufattelig spennende! Skulle likt å vite hvilke spillere Janne og Shelvis har i kikkerten :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hmmm. Spennende. Hvis det er noe hold i det, er det vel ikke lenge til det står klistret over alle tabloidene i landet.

Ser overskriftene for meg. "Japans svar på Alanzinho til Stabæk." Hvis det faktisk er sant at spilleren ankommer Norge imorgen må det vel være snakk om kontraktsforhandlinger?

Noen som har hørt om fyren?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.japanesesoccer.net/wordpress/index.php

 

Står det samme som på norskefans så dette ryktet stemmer nok

Hmm, dette synes jeg høres spennende ut. Spørsmålet er vel bare hvordan en japaner takler det kultursjokket det er å komme til Norge?

 

EDIT: Ser forresten at både artikkelen på Norskefans og JapaneseSoccer.net er skrevet av samme mann...

Endret av sahest
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg søkte litt rundt..

 

http://k-c.mine.nu/np/view.php?b=all&id=1265188

 

^Den er på Japansk så bruk Google eller annet oversettingsverktøy. I hovedsak bekrefter den bud fra de norske ligamestrene SUTABEIKU (ref. Google :lol: ), at spilleren er (veldig) interessert, og at en overgang er sannsynlig. Den gir videre inntrykk av at de er et stykke på vei, at partene skal møtes for å forhandle en endelig avtale, uten at jeg tør å gå god for at google har oversatt dette med de rette bøyningene på plass.

 

Her er en video med spilleren som viser at vi skal alltid uansett stole på Jönsson.

 

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm, dette synes jeg høres spennende ut. Spørsmålet er vel bare hvordan en japaner takler det kultursjokket det er å komme til Norge?

Nå er det vel kanskje værre å komme fra Brasil eller Afrika til Norge? Japan er tross alt et indrualisert land, som der det er relativt vanlig med vinter (i hvertfall i deler av landet). Oslo må vel nesten ligne som en liten landsby i forhold til storbyene i Japan og prisnivået er vel ikke så langt unna heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hmmm. Spennende. Hvis det er noe hold i det, er det vel ikke lenge til det står klistret over alle tabloidene i landet.

Ser overskriftene for meg. "Japans svar på Alanzinho til Stabæk." Hvis det faktisk er sant at spilleren ankommer Norge imorgen må det vel være snakk om kontraktsforhandlinger?

Noen som har hørt om fyren?

 

Det virker vel heller som han er en ny Veigar.

 

Uansett var det interessant å lese om hans enorme betydning for det japanske laget (uten ham hadde de ikke spilt i japans øverste divisjon). Skulle vi ende opp med å kjøpe ham kan vi trygt si at "sisyfos-effekten" forplanter seg nedover i systemet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er i alle fall noen mål, akkompagnert av lettbent japansk rock

 

PS: se på den på 1:50, ja takk!

 

...ser ut som det er kraft i den foten - en frisparkskytter som kan putte på fra distanse har vi ikke vært bortskjemt med de siste årene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er i alle fall noen mål, akkompagnert av lettbent japansk rock

 

PS: se på den på 1:50, ja takk!

 

...ser ut som det er kraft i den foten - en frisparkskytter som kan putte på fra distanse har vi ikke vært bortskjemt med de siste årene

 

Nå har han ikke scoret så mye de siste årene, med unntak av i 2006 (13 gåller), han ligger vel på et snitt på 5-6 mål per sesong. Men virker som at når han først scorer så er det jækla pent. Minner meg om en viss brasilianer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er i alle fall noen mål, akkompagnert av lettbent japansk rock

 

PS: se på den på 1:50, ja takk!

 

...ser ut som det er kraft i den foten - en frisparkskytter som kan putte på fra distanse har vi ikke vært bortskjemt med de siste årene

 

Nå har han ikke scoret så mye de siste årene, med unntak av i 2006 (13 gåller), han ligger vel på et snitt på 5-6 mål per sesong. Men virker som at når han først scorer så er det jækla pent. Minner meg om en viss brasilianer...

 

ser ut til at han blir med oss til la manga iflg dagbladet:

http://www.dagbladet.no/2009/01/28/sport/f...stabek/4577731/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm, dette synes jeg høres spennende ut. Spørsmålet er vel bare hvordan en japaner takler det kultursjokket det er å komme til Norge?

Nå er det vel kanskje værre å komme fra Brasil eller Afrika til Norge? Japan er tross alt et indrualisert land, som der det er relativt vanlig med vinter (i hvertfall i deler av landet). Oslo må vel nesten ligne som en liten landsby i forhold til storbyene i Japan og prisnivået er vel ikke så langt unna heller.

 

 

Nå er det vel noen få, og kanskje mer avgjørende faktorer enn klima, prisnivå og industri. Personlig tror jeg nesten ikke du finner en større kulturforskjell enn mellom Japan og et lite skandinavisk land...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er i alle fall noen mål, akkompagnert av lettbent japansk rock

 

PS: se på den på 1:50, ja takk!

 

Det er to ting jeg får ut av denne filmsnutten; Ja, Daigo har åpenbart krutt i foten. Og ikke kjøp japansk keeper...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ettertanke;

 

Hva slags sinnsvak kvalitet er det ikke på spillerene som stabæk har mistet i år?

 

Veigar

Alan

Somen

Annan

 

finner nesten ikke ord for hvor sinnsvakt artig det har vært å sett disse gutta spille!!

Så blir vel en del år til vi får denne slags kvaliteter inn hos de Blaa igjen!

 

Jepp, men Somen er erstattet av Pontus F, Johan A og Palmi, og Henning gjør vel en rimelig grei jobb i Annans rolle? I tillegg kan vel Hoff gjøre mye bra for oss enten i Alans eller Veigars rolle. Alt i alt er vi vel ganske bra rustet fremdeles, men vi har en tynn stall med et par kjipe langtidsskader.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm, dette synes jeg høres spennende ut. Spørsmålet er vel bare hvordan en japaner takler det kultursjokket det er å komme til Norge?

Nå er det vel kanskje værre å komme fra Brasil eller Afrika til Norge? Japan er tross alt et indrualisert land, som der det er relativt vanlig med vinter (i hvertfall i deler av landet). Oslo må vel nesten ligne som en liten landsby i forhold til storbyene i Japan og prisnivået er vel ikke så langt unna heller.

 

 

Nå er det vel noen få, og kanskje mer avgjørende faktorer enn klima, prisnivå og industri. Personlig tror jeg nesten ikke du finner en større kulturforskjell enn mellom Japan og et lite skandinavisk land...

hallo du bor på rykkinn, vi har sammlet hele verden her oppe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...