Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Noe sier meg at dette er litt for godt til å være sant. Kan ikke minnes en eneste spiller som har vært akutell for oss, med slike skrytevideoer.

 

Han må da være skamdyr i drift? Tjener ikke Frode Johnsen en haug av yen?

 

Hvis man i tillegg tenker på at yen'en har styrket seg utrolige 60% siden i fjor sommer, skal det vel en saftig sum med kroner til for å imponere ja. På den annen side kan vi jo vise til at Norge for ham vil fremstå som et lavprisparadis

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kobayashi

 

Får håpe Schelvan ikke drikke for mange Sake og evnt signerer feil Kobayashi?

 

Kobayashi fra The Usual Suspects

UsualKobayashi3.jpg

Jeg har hørt at vi skal signere Kaizer Soze som ny venstreback. Lite synlig i banespillet, men en taktisk luring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Krysser virkelig fingrene for denne karen. Vår nye bakromsappelsin.

 

Møtende appelsin vel? Vi har jo fortsatt Daniel, regner med at han signerer for noen flere år...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Umulig å vurdere en spiller på bakgrunn av en skrytevideo. Men dette kan definitivt være interessant. Japan (Asia) er undervurdert. Vi mangler corner- og frisparkskyttere nå som vi har ditcha Tommy og Veigar (Evt Hoff?).

Videoene vise god innleggsfot - men hvem skal ta i mot høye innlegg? Vi eier ikke luftstyrke på topp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Umulig å vurdere en spiller på bakgrunn av en skrytevideo. Men dette kan definitivt være interessant. Japan (Asia) er undervurdert. Vi mangler corner- og frisparkskyttere nå som vi har ditcha Tommy og Veigar (Evt Hoff?).

Videoene vise god innleggsfot - men hvem skal ta i mot høye innlegg? Vi eier ikke luftstyrke på topp.

Palmi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe sier meg at dette er litt for godt til å være sant. Kan ikke minnes en eneste spiller som har vært akutell for oss, med slike skrytevideoer.

 

Han må da være skamdyr i drift? Tjener ikke Frode Johnsen en haug av yen?

 

Dette ga meg Beckham-assosiasjoner, vi får bruke noen kroner på ham - bygge han opp - vise han til Europa - og selge'n for en haug med penger. Det er vel litt av motivasjonen hans for å komme hit også....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Palmi som hodestyrke? Han sa jo selv at han ikke eide headeferdigheter, men han jobber med dem nå.. Om det er bra nok vet jeg ikke, men jeg har mine tvil at han blir en luftens baron foran..

 

 

Hadde vært konge og fått han over hit, gir oss litt "flair" igjen som vi trenger for og forbli i medias søkelys :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Palmi som hodestyrke? Han sa jo selv at han ikke eide headeferdigheter, men han jobber med dem nå.. Om det er bra nok vet jeg ikke, men jeg har mine tvil at han blir en luftens baron foran..

 

Han har da vist seg som en særdeles utmerket hodespiller spør du meg! :lol: hint: en viss kamp i bergen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Palmi som hodestyrke? Han sa jo selv at han ikke eide headeferdigheter, men han jobber med dem nå.. Om det er bra nok vet jeg ikke, men jeg har mine tvil at han blir en luftens baron foran..

 

 

Hadde vært konge og fått han over hit, gir oss litt "flair" igjen som vi trenger for og forbli i medias søkelys :D

- Opp gjennom har jeg vært kjent som en svak hodespiller, en særdeles svak hodespiller, men den siste sesongen på Island konsentrerte jeg meg om å forbedre meg på det området. Nå anser jeg meg som habil, og kanskje vel så det. Sånn sett ble jeg ikke så overrasket over å score med en heading, men hadde du spurt meg for fem år siden hadde jeg ledd av tanken.

 

denne du mener..?

 

fra intervju på stabak.no

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hehe, ja.. Ser jeg husker litt feil for og si det slik :)

 

 

Får håpe han har rett og kan gi oss et par fine mål med hodet.

 

Det vakreste har han allerede gjort, så han har iallefall ikke presset på seg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2...9/fck-rydder-op

 

Denne karen kunne vel vært noe... Han er litt gammel, men en fin erstatter for Veigar til vi finner noe yngre og muligens bedre. Han har spilt i bla Derby Ajaccio og Cordoba

 

Fant dette på fck.dk :

"Med Junior i truppen har F.C. København en rigtig forward - en ”klassisk 9’er”. Han er en stor stærk type, der forstår at bruge sin fysik på banen og også har et god blik for sine medspillere – og dermed ganske ofte er næstsidste mand på bolden. Men når han får chancen så slår han til – helst med venstrebenet, men hvis chancen skulle komme til højrebenet ”inside the box”, så er der som oftest mål."

 

EDIT: Tenker selvfølgelig på Junior, Würtz blir nok for dyr til å ha på benken

Endret av stabæk_lange
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm, dette synes jeg høres spennende ut. Spørsmålet er vel bare hvordan en japaner takler det kultursjokket det er å komme til Norge?

 

Kultursjokket blir ikke så stort. De har skihopping i Japan og vi har en sushi bar i Asker. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ser ut som han har god pasningsfot hvertfall på denne filmen:

 

 

Hepp,

 

Sånn uten sammenligning forøvrig - som spillertype minner han meg sterkt om Raymond Kvisvik...

 

Løp og kjøp!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og hvor vil prisen på denne japaneren* ligge? Ut i fra den informasjonen man kan skaffe via nettet virker han jo svært lovende. Og Janne ville vel ikke hentet en spiller fra så fjerne strøk som Japan hvis han ikke var god.

 

 

edit: gikk litt fort i svingen der, alzheimer.

Endret av Joachim
Lenke til innlegg
Del på andre sider


:rolleyes: Hadde vært perfekt med en dyktig frisparkskytter som japsen ser ut til å være, det vil definitivt gi en ny dimensjon i spillet! ;)

 

Kan absolutt se for meg at Daigo fort kan bli like populær som Alan :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bohinen vil handle for 15 mill

1 forsvarer og 3 mer offensive spillere, hvorav 2 som er aktuelle for start 11eren

 

Merker at jeg begynner å se lyst på seriestarten igjen :lol:

 

 

men vi ble vel lovet litt mer enn vi fikk i fjor... :(

Jeg kan ikke huske å ha blitt lovet mer enn en sentral midtbanespiller som putter 11 mål, en vanvittig ballsikker spiller med et tonn av erfaring fra større ligaer og en etablert TL-spiller med landslagsambisjoner. Var det en lettere beruset Ingo du snakket med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men vi ble vel lovet litt mer enn vi fikk i fjor... :(

Stemmer det... Hvordan gikk det igjen i fjor forresten?

OK, ser den. Men det ble ikke solgt spillere av betydning etter 07-sesongen. Det var riktignok et par skader, men start 11eren var vesentlig intakt. Til seriestart mangler vi 4 spillere som sannsynligvis hadde startet om de fortsatt var blaa og skadefrie (BH, JA, VGP og Alan)

 

Jeg kan ikke huske å ha blitt lovet mer enn en sentral midtbanespiller som putter 11 mål, en vanvittig ballsikker spiller med et tonn av erfaring fra større ligaer og en etablert TL-spiller med landslagsambisjoner. Var det en lettere beruset Ingo du snakket med?

Tenkte mest på preseason. Det skal sies at de traff usedvanlig godt (som vanlig).

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


men vi ble vel lovet litt mer enn vi fikk i fjor... :(

Stemmer det... Hvordan gikk det igjen i fjor forresten?

OK, ser den. Men det ble ikke solgt spillere av betydning etter 07-sesongen. Det var riktignok et par skader, men start 11eren var vesentlig intakt. Til seriestart mangler vi 4 spillere som sannsynligvis hadde startet om de fortsatt var blaa og skadefrie (BH, JA, VGP og Alan)

 

Jeg kan ikke huske å ha blitt lovet mer enn en sentral midtbanespiller som putter 11 mål, en vanvittig ballsikker spiller med et tonn av erfaring fra større ligaer og en etablert TL-spiller med landslagsambisjoner. Var det en lettere beruset Ingo du snakket med?

Tenkte mest på preseason. Det skal sies at de traff usedvanlig godt (som vanlig).

 

 

Vi burde lage en petition for å få Daigo inn til Stabæk! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OK, ser den. Men det ble ikke solgt spillere av betydning etter 07-sesongen. Det var riktignok et par skader, men start 11eren var vesentlig intakt. Til seriestart mangler vi 4 spillere som sannsynligvis hadde startet om de fortsatt var blaa og skadefrie (BH, JA, VGP og Alan)

I tillegg til en av de viktigste spillerne i vår fantastiske vårsesong, Pontus Segerström.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Umulig å vurdere en spiller på bakgrunn av en skrytevideo. Men dette kan definitivt være interessant. Japan (Asia) er undervurdert. Vi mangler corner- og frisparkskyttere nå som vi har ditcha Tommy og Veigar (Evt Hoff?).

Videoene vise god innleggsfot - men hvem skal ta i mot høye innlegg? Vi eier ikke luftstyrke på topp.

 

Frisparkfoten hans ser meget interessant ut. Men det bør jo legges til at det er lettere å "curle" frispark over muren og i nærmeste kryss i japan med snitthøyde på 170cm ift norge med gampespillere på 190cm....

Men uansett så sier jeg; Løp å kjøp!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si at Kobayashi ser veldig veldig bra ut. Av videon på youtube så er det jo slike pasninger som Daniel elsker. Tror han fort kan bli en hit

 

Selv håper jeg på disse to i tillegg til Kobayashi.

 

- Morten Moldskred - Tromsø

- Aram Khalili - Starty

 

 

Eller hva med Thomas Gravesen? Står at han legger opp, men han vurderte jo et comeback for Velje i Danmark. Mulig å lokke han tilbake for 1/2 år kanskje? Tobias Linderoth hadde jo vært fantastisk.

 

Vi får bare stole på at ledelsen gjør slik de sier, og forsterker stallen slik at vi kan se fram imot en fantastisk sesong med et nytt fantastisk stadion=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Umulig å vurdere en spiller på bakgrunn av en skrytevideo. Men dette kan definitivt være interessant. Japan (Asia) er undervurdert. Vi mangler corner- og frisparkskyttere nå som vi har ditcha Tommy og Veigar (Evt Hoff?).

Videoene vise god innleggsfot - men hvem skal ta i mot høye innlegg? Vi eier ikke luftstyrke på topp.

 

Frisparkfoten hans ser meget interessant ut. Men det bør jo legges til at det er lettere å "curle" frispark over muren og i nærmeste kryss i japan med snitthøyde på 170cm ift norge med gampespillere på 190cm....

Men uansett så sier jeg; Løp å kjøp!!

 

Han for vel bare justere litt på høyden når han er her :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...