Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


56 Kobayashi slår en flott corner inn foran mål, men ingen Stabæk-spillere makter å få ballen i mål.

 

65 Kobayashi snapper ballen på midtbanen og setter fart fremover på banen. Legger ut til Espen Hoff som slår ballen inn foran mål. Kula går over hodet på japanske Daigo Kobayashi og det ender i utspill fra Honkas keeper.

 

ok. dette er mer enn nok for meg. KJØP!!! :ph34r:

Desverre er det nok heller Stabæk som er på prøve...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes Kobayashi virket god. Synes absolutt at vi skal signere han om han ikke koster allverdens. Eneste problemet er å finne ut i hvilken posisjon vi skal bruke han. Personlig synes jeg han liknet veldig på Veigar. Han er kanskje den som ville passet best inn i Veigarrollen (om vi fortsatt ønsker å spille som i 2008) Hoff og Palmi har for lange mottak til å kunne ta imot og gjøre noe kontruktivt med ballene i et trangt mellomrom.

 

Nigerianeren er det umulig å si noe om. Hadde håpet å se noen ekstremferdigheter, men så ingenting.

 

Ellers lar jeg meg stadig imponere av Farnerud. Han må da være en av TLs beste spillere. Hauger virker rusten og gjør mye rart. Keller imponerer som vanlig med innsats, bevegelse og også gode ballferdigheter. Når det gjelder Hoff så er vil jeg se han i tospann med Daniel før han får en dom om han som spiss. Vil også se han på vingen. Men hadde ikke hatt noe imot å se dette laget offensivt neste kamp:

 

Keller - HH - PF - Hoff

Japan - Daniel

 

Så kan heller Hoff og Kobayashi bytte plass et stykke ut i kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til dere som IKKE har sjekket ut Kobayashi på youtube, sjekk dette

 

Ser at denne var postet 4 sider tilbake, så for dere som alt har sett videoen, ligg unna for guds skyld. Dere som ikke har sett den, den er verdt å se...

Endret av SuperNann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kobayashi kan absolutt være et spennende alternativ i Veigars rolle. Han trenger nok tid til å tilpasse seg seg vår spillestil og det fysiske nivået i norsk TL, men vi må jo huske at Veigar også trengte tid i starten.

 

Kan fort se ut til å bli en ny tilværelse som super-sub for Palmi da. Tviler på at han godtar det i lengden, han har nok større ambisjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


. På en oversikt over toppscorere for sesongen 07/08 fant jeg ikke igjen Ehiosun navn noe sted...

 

Er nok en agent som har dratt en liten luring.

Ehiosun ble topscorer i den nest øverste divisjonen, ikke toppserien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk avgjør om de henter Kobayashi på La Manga. Janne er iallefall klar på hva han vil:

 

- Jeg vil ha ham, sier svensken.

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle225071.ece

 

jävligt skönt att se att janne håller fast linjen på tekniska spelare.

känner mig ganska säker på att stabaek kommer att va tippeligans attraktivaste lag att se och följa även i framtiden, om nu janne får som han vill =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, eller pakkis, sotrør, neger eller guling?

 

Poenget er ikke om DU mener at et uttrykk du bruker er støtende. Hvis du kaller en som veier noen kilo for mye for "den feite kua" synes du sikkert det er positivt og morsomt selv.

 

Comprende?

 

 

Er det egentlig noe bedre å skrive "endelig en spiller som uttaler seg i media som en med downs syndrom" som du skrev i en annen tråd her?

 

Hvis du først skal sitere noen kan du jo forsøke å sitere riktig. I mitt innlegg sto akkurat det motsatte av hva du endatil setter i anførselstegn. "Herlig å se en spiller som kan uttale seg til media uten å virke som om han har downs syndrom" er hva jeg skrev.

 

Men ja, dårlig gjort overfor folk med downs at jeg mener alanzinho uttaler seg på samme måte i media. Alanzinho var/er selvsagt langt langt verre. I tillegg er han ekstremt og utilslørt grådig, som er en helt uspiselig egenskap. Men jeg tar selvkritikk og skal ikke stigmatisere folk som har downs på denne måten. Fy meg!

 

Back to topic:

 

Noen som har trackrecord på afrikaneren? Merker at jeg er deperat på nye fjes til troppen, men jeg synes det er merkelig at vi ikke mobiliserer flere opp fra egen juniorstall selv i en tid som dette.

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har trackrecord på afrikaneren? Merker at jeg er deperat på nye fjes til troppen, men jeg synes det er merkelig at vi ikke mobiliserer flere opp fra egen juniorstall selv i en tid som dette.

 

Opptak fra juniorstallen bør vel ikke først og fremst baseres på hvor skralt det står til på A-laget, men hvilket nivå unggutta er på. Er de gode nok, bør de "slippes opp". Er de ikke gode nok, bør vi ikke dytte dem inn i roller de ikke kan fylle bare fordi vi ikke har fått kjøpt noen gode erstattere for solgte/skadde førstelagsspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha sett matchen må jeg si at Daigo så meget lovende ut. Spesielt med tanke på at forutsetningene hans for å briljere ikke var så gode.. (jetlag, nye lagkamerater, preseason i Japan også..)

 

Nigerianeren derimot...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha sett matchen må jeg si at Daigo så meget lovende ut. Spesielt med tanke på at forutsetningene hans for å briljere ikke var så gode.. (jetlag, nye lagkamerater, preseason i Japan også..)

 

Nigerianeren derimot...

15 minutter på et lag som ikke fungerer gir vel ikke akkurat noe godt grunnlag, får vel tro at JJ har orden på sakene :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oregano? Posses opplysningstjenesten må opplyse meg snarest.

 

Back in the days var det et helt kurant substitutt for marihuana vet du, man ser jo nesten ikke forskjell på dem :)

 

Men men. Nigerianeren er toppscorer i 1. divisjon, da vil jeg heller ha sundtoggodt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Daigo hjem . Kommer tilbake 9 februar etter planen. Familiære årsaker til at han avbryter oppholdet, blir det sagt.

 

Kjedelig, hadde sett fram til å se mer av han på La Manga. Har en veldig god magefølelse når det gjelder Daigo, likte det jeg så mot Honka.

Og når det gjelder Sundgot: For Guds skyld, NEI! :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...