Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Ja gustavino herjer han kan gå rett inn i veigar rollen han er enda hurtigere og bedre på dødball en veigar og har meget god teknink, drible egenskaper og en god pasningsfot, løp å kjøp!

Endret av Fred
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja gustavino herjer han kan gå rett inn i veigar rollen han er enda hurtigere og bedre på dødball en veigar og har meget god teknink, drible egenskaper og en god pasningsfot, løp å kjøp!

Gustavino, er det deg? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syntes vi burde hente Gustavino, bruke han i Veigar rollen han er god tl å frigjøre seg i mellomrommet har veldig god tekning og pasningsfot mener han er det beste alternativet, vi bør gjøre et forsøk på å hente han, han spilte ikke fast i fjor men gjør nok det i år, vi må nok ut med en del men kvalitet koster.

Nydelig setning! (beklager, kunne ikke la være).

Men enig i at han kunne vært bra...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke si annet enn at jeg også er imponert over Gustavino i dag. Alan light.

 

Han er som en blanding av Alan og Veigar, han har pasningsfoten til Veigar og han har evnen til å gjøre seg spillbar i mellomrommet sånn som Veigar, han har mye av teknikken som Alan har han er rimelig rask og han har vell en bedre dødballfot en Veigar og Alan. Så dette av han glimtvis i fjor, i år kommer han til å slå skikkelig igjenom det er jeg sikker på

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge Nils Johan Semb har Stabæk øynene på Lyns islandske midstopper Indriði Sigurðsson

 

Link? eller sa han det på TV2 sport? Skulle gjerne sett en midstopper til i troppen. Det er bak jeg er mest bekymret...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som kjenner til Lourival Rodrigues Assis Filho, han sitter på benken i dag, prøvde å google litt og han er født i 84 er det eneste jeg fant.

titt et par sider bakover i denne tråden, så finner du litt til

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Indridi Sigurdsson og Gustavinho kan da ikke bli for dyre? 3 millioner for Gustavinho og kanskje 4 for Sigurdsson?

 

 

Hadde ikke blitt SYKT overrasket om Gustavino ble en smule dyrere... Selv ser jeg på han som en karakter som kunne styrket laget øyeblikklig, men om Lyn har lyst til å selge seg enda dypere ned i gjørma er ikke godt å si. selv med lusen økonomi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lyn selger hvis de for nok penger, det er jeg ganske så sikker på

 

Alle selger hvis de får nok penger. Faren ved å kjøpe fra en norsk klubb er at "nok" fort kan bli noen hakk høyere etter salgene av Veigar og særlig Alan. Har en følelse av at norske klubber lettere lar seg påvirke av transferhistorikk enn utenlandske, ikke spør meg hvorfor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet ikke helt om jeg liker lån. Plutselig har vi en Annan-sak igjen og vi sitter der med partyhatten uten én krone. (Selv om Koba forsåvidt er mer ferdig utviklet enn Annan og sånn sett kanskje ikke blir noe mulighet for salg til sjokkpris, hvis det ga noen mening).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet ikke helt om jeg liker lån. Plutselig har vi en Annan-sak igjen og vi sitter der med partyhatten uten én krone. (Selv om Koba forsåvidt er mer ferdig utviklet enn Annan og sånn sett kanskje ikke blir noe mulighet for salg til sjokkpris, hvis det ga noen mening).

Det er klart det er mer ideelt å kjøpe billig det vi senere kan selge dyrt.

Ser man det fra en litt annen side, får vi benytte oss av en meget god, etablert spiller i et år, uten å betale en overgangssum. Det er ikke noe en bør basere seg på over tid, men når en må selge spillere man regnet med å beholde vil jeg heller ha spillere på nødløsningskontrakter, en nødløsninger på spillerkontrakter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om vi har opsjon på kjøp er jo egentlig låneavtaler genialt, da får vi testa gutta over lengre tid i vårt system for deretter å velge om man kjøper. Man risikerer jo selvfølgelig å drive prisen oppover for egen del om det blir kjempesuksess, men man slipper også å sitte med katta i sekken og ha brukt opp alle pengene om det ikke funker..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler Stabæk muligens ønsker å minimere risiko her, ettersom spilleren kun har vært med klubben en ukes tid. Forhåpentligvis har de lagt inn en opsjon på kjøp, og om han gjør en god sesong, så kan verdien hans øke betraktelig. I motsatt fall, så er det så enkelt som å ikke løse inn opsjonen.

 

I tillegg svir en ikke av en større engangsinvestering nå, noe som øker sjansen for at vi skal hente inn en toppspiller til?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne saken er visst all "over the news" i Japan, men det er sikkert fordi imorgen er i dag i Japan og i morgen blir den sikkert det her i Norge også.... :ph34r:

 

http://search.japantimes.co.jp/cgi-bin/sj20090203a1.html

 

Undertegnede fraskriver seg alt ansvar for at denne linken kan ha blitt posted et eller annet sted i dette forumet og de eventuelle frustrasjoner dette måtte med føre for enkeltindivider :wacko:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler Stabæk muligens ønsker å minimere risiko her, ettersom spilleren kun har vært med klubben en ukes tid. Forhåpentligvis har de lagt inn en opsjon på kjøp, og om han gjør en god sesong, så kan verdien hans øke betraktelig. I motsatt fall, så er det så enkelt som å ikke løse inn opsjonen.

 

I tillegg svir en ikke av en større engangsinvestering nå, noe som øker sjansen for at vi skal hente inn en toppspiller til?

Diego Gustavino?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...