Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Poenget er jo at det er en sammenheng mellom de spillerne vi har, oppstillingen og behovet for nye spillertyper i visse roller. Det er logisk! Da kan det være greit å slippe å omtale disse i hver sin tråd, men å omtale dem i relasjon til de nye vi ønsker. Det er oversiktlig.

 

I så fall trenger vi bare én tråd som heter Stabæk Fotball Herrer, siden det er en sammenheng mellom alt det. Er det det du vil?

 

Siden du spør, nei! Jeg trodde det kom klart frem at "alt det" er i RELASJON til NYE SPILLERE. Beklager hvis jeg var litt diffus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt forandringer på SS sin tabell danner mitt tips:

 

1. Stabæk

2. Tromsø

3. Molde

4. Viking

5. Rosenborg

6. Brann

7. Vålerenga

8. Fredrikstad

9. Lillestrøm

10. Bodø/Glimt

11. Lyn

12. Sandefjord

13. Odd

14. Aalesund

15. Start

16. Strømsgodset

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så sitter man her igjen og lurer på om det kommer noen sårt trengte forsterkninger i dag. Som vanlig har man trua på det, selvom man innerst inne vet at det er lite sannsynlig.

 

Jeg ønsker meg en spiss og en venstreback til bursdagen min i morgen. Håper det hjelper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så sitter man her igjen og lurer på om det kommer noen sårt trengte forsterkninger i dag. Som vanlig har man trua på det, selvom man innerst inne vet at det er lite sannsynlig.

 

Jeg ønsker meg en spiss og en venstreback til bursdagen min i morgen. Håper det hjelper.

Mortimer, du får blåse som et h...... når du skal blåse ut lysene på kaken!!! Så kanskje ønsket ditt går i oppfyllelse??

 

Hvor lenge skal denne Alexeev trene med Stabæk egentlig? Vanligvis gjør man en evaluering etter endt opphold, og en beslutning på bakgrunn av den evalueringen... så dersom han fremdeles er her, skjer det vel ikke noe med det første.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Wenger vil leie ut Nordtveit til norsk klubb

 

Kan han fungere for oss? Vi må jo ha et lite fortrinn i at JJ er kompis med Wenger?

 

Jeg har tenkt det samme. Dog er jeg tvilsom til at janne vil leie han inn å la han gå foran de unge spillerne vi allerede har i troppen. Med mindre han kan spille venstreback er han vel uaktuel, han spilte vel også sentral midtbane med defensive rolle når han var utleid i spania...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2566892.ece

 

Kunne han vært noe for oss, eller blir det for likt Aase?

Gulsvik er klart best som spiss i et 4-4-2-system, og sliter fælt med å finne seg til rette i Fagermos 4-3-3-variant.
hmmm....

har ikkesett så mye av ham, men han har scoret noen veldig fine mål...

vraket spiller med potensiale høres ikke helt ukjent ut?

Men vi bør vel kjøpe en spiss vi VET kan gå rett inn i de 11

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2566892.ece

 

Kunne han vært noe for oss, eller blir det for likt Aase?

 

Det vi trenger nå er vel en assist og målgarantist ved siden av Nannskog. 2.valg har vi jo nok av etter min mening. Men han er en spennende spiller som er høy (hodesterk?) og med et bra skudd. Kunne sikkert blitt bra under JJ i en 4-4-2 på litt sikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi ikke finner noe annen permanent løsning til vårt spissproblem kunne jeg godt tenkt meg Gullsvik på lån med opsjon på kjøp til en veldig rimelig penge. Virker på meg som en spiller det er verdt å sjanse på.

 

Nordtveit på lån; nei takk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis jeg slipper en knappenål....

 

Nå begynner jeg å bli utålmodig, med kun en uke igjen til seriestart. Hva enn vi måtte hente av spillere, vil de ikke få muligheten til å spille kamp for Stabæk før serien starter. Med andre ord, den 11eren vi starter med mot VIF, blir den samme som til seriestart. Ikke uvanlig at spillere blir hentet tett før serien starter, men det er ikke helt optimalt. Begynner å mistenke at feks progresjonen til Johan Andersson kan spille inn på ventetiden, og forsåvidt det samme med Pontus.

 

Så, hvilke spillere har vært offisielt i søkelyset til Stabæk, for så å forsvinne:

 

Askar - ingen offisiell kommunikasjon siden før La Manga

Indridi Sigurdsson - Stabæk la inn et bud før Risp?

Moldskred - Janne ymtet frempå at han var interessant i januar?

Guastavino - Bohinen mente han var spennende etter RBK - Lyn

 

Utover det har vi hatt brassen som havnet i Sverige og nigerianeren fra Hamburg på prøvespill, samt moldoveren.

 

Min følelse er at det er spillere som ikke kommer på prøvespill, som evt. kommer til å bli hentet. Jeg tror moldoveren må overbevise mye for å få sjansen, om da alternativene ikke eksisterer. Muligens er noen av de allerede nevnte aktuelle?

 

Jeg håper på en sms med gode nyheter fra 2229 snart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


han här kanske.

borde va gratis och har varit jävligt bra.

kanske janne kunde få hyfs på honom igen.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...ticle4578710.ab

 

tilläggas bör att ledningen i malmö gjort en massa tabbar o dåliga beslut dom senaste åren

 

vunnit skytteligan i sverige 2 ggr 1995 och 2003 med olika lag så det va ingen engångsföreteelse iaf

tror hans dåliga resultat på sistone beror på omgivningen i malmö

han har bevisat att han vet var målet stått förut iaf =)

 

skulle va kul att se en skoog i form ihop med daniel. kunde bli ett riktigt farligt anfall om dom inte kanske är för lika.

fast vem skulle säga nej till 2 nannskog =)

Endret av janzinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor lenge skal denne Alexeev trene med Stabæk egentlig? Vanligvis gjør man en evaluering etter endt opphold, og en beslutning på bakgrunn av den evalueringen... så dersom han fremdeles er her, skjer det vel ikke noe med det første.

Sendt hjem

 

Det tror jeg var riktig avgjørelse. Men nå må det jo skje noe snart da. Trengs en venstreback + en spiss, helst før seriestart=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bedre å få inn en spiller senere etter startet serie av kvalitet, istede for middelmodigheter noen uker før. Mener å huske vi var i nøyaktig samme situasjon til sommeren ifjor da annan forsvant og vips dukket pontus og palmi opp. får satse på at schelvis og co smeller inn med en hyggelig overraskelse i de nærmeste dagene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


nøyaktig samme situasjon

 

Dette har blitt til en tradisjon hvert år dette:)

Det blir ikke skikkelig seriestart uten av vi river oss litt i håret, forderver overgangsmarkedet og lurer på om de har tatt ferie på innkjøpskontoret til Stabæk...:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har nettopp hatt en samtale med Somens kone, som jobber samme sted som meg. Kan rapportere at Somen liker seg godt i Salzburg. Der han har heltestatus for sine tilsynelatende gode kamper i det siste.

 

Kan også si så mye at det kommer en landslagsspiller fra Kamerun på prøvespill i midten av mars. Somen ville ikke si navnet på spilleren, men er vistnok enda bedre enn han selv. Spiller forøvrig i Frankrike, uten å være sikker på om det er i den øverste divisjonen. Midtbanespiller, høy(!) og 24-25 år gammel. Somen selv opererer som spillerens agent!!

 

Meget spennende! Da er det bare å segmentere det kamerunske landslaget, gutter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har nettopp hatt en samtale med Somens kone, som jobber samme sted som meg. Kan rapportere at Somen liker seg godt i Salzburg. Der han har heltestatus for sine tilsynelatende gode kamper i det siste.

 

Kan også si så mye at det kommer en landslagsspiller fra Kamerun på prøvespill i midten av mars. Somen ville ikke si navnet på spilleren, men er vistnok enda bedre enn han selv. Spiller forøvrig i Frankrike, uten å være sikker på om det er i den øverste divisjonen. Midtbanespiller, høy(!) og 24-25 år gammel. Somen selv opererer som spillerens agent!!

 

Meget spennende! Da er det bare å segmentere det kamerunske landslaget, gutter!

Han kommer på prøvespill til Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har nettopp hatt en samtale med Somens kone, som jobber samme sted som meg. Kan rapportere at Somen liker seg godt i Salzburg. Der han har heltestatus for sine tilsynelatende gode kamper i det siste.

 

Kan også si så mye at det kommer en landslagsspiller fra Kamerun på prøvespill i midten av mars. Somen ville ikke si navnet på spilleren, men er vistnok enda bedre enn han selv. Spiller forøvrig i Frankrike, uten å være sikker på om det er i den øverste divisjonen. Midtbanespiller, høy(!) og 24-25 år gammel. Somen selv opererer som spillerens agent!!

 

Meget spennende! Da er det bare å segmentere det kamerunske landslaget, gutter!

Han kommer på prøvespill til Stabæk?

 

Ja, etter mine kilder ventet på TA 16. mars :) Somen kommer også mest sannsynlig, men som agent. Han har ihvertfall snakket med Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...