Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg skjønner faen meg ikke hysteriet! Janne & Co har da gjort genistreker før? Dette, tror jeg kommer til å tre seg inn i rekken som en av dem. Uskyldig til det motsatte er bevisst..

 

* Holmen har enorm fart som ingen i forsvarspillere i Norge har sjans til å følge.

* Kommer seg til mange, mange sjanser, men putter desverre for få av dem.

SUM: En kar med en ekstremt fart, og et ekstremt potensiale.

 

Holmen kommer til å gå læreskolen til Nannskog og Janne. Tenk hvis de klarer og få den gutten til sette avslutningene sine? Han vil bli tidenes toppscorer(HVIS, han gjør det). En annnen ting vi må tenke på, er at Nannskog kommer ikke til å vare for evig. La oss si at Holmen ikke blomstrer med en gang, men derimot går Daniels skole i 1-2 år. Nannskog legger opp, Holmen tar over tronen.

 

Det eneste jeg lurer på er, skal vi spille med begge samtidig, uten en i veigar rollen? Eller blir det en helt ny taktikk? En taktikk jeg syns hadde vært spennende var om vi spilte en 4-3-1-2. Med Hoff som hengende, og Hauger,Farnerud og Kobayashi sentralt på midten.

 

EDIT: LEIF

Endret av lefsa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke helt negativ til Holmen, for JJ lager gull av gråstein. Men vi har bomma med mange/alle spisskjøp de siste årene (ser bort fra Hoff): Tømmernes har ikke tatt nivået, Andreas Strand (noen som husker han? :huh: ) var mer interisert i å sende ballen hjemover på banen enn å score. PFO er ikke vært i nevne engang. og det er sikkert noen jeg glemmer i farta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lyn har de siste årene ikke hatt spisser med ekstreme avslutningsegenskaper.

 

Kremt... Edu og Ighalo...kremt...

 

 

Edu var aldri en jævlig god avslutter... Ighalo derimot hadde den evnen.

Anyways... Om dere får holmen tror jeg det er en løsning begge supportergrupper kan leve med. Dere får en ny streng å spille på på topp. Kim og Hoff hadde et meget bra samspill i fjor. De skapte vannvittig mye sjanser på egenhånd. Grunnen til at de fleste i lyn vil la han gå nå er at han ikke er den samme uten hoff og at vi heller vil forlenge med diego enn å beholde knoll når tott er borte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det eneste jeg lurer på er, skal vi spille med begge samtidig, uten en i veigar rollen? Eller blir det en helt ny taktikk? En taktikk jeg hadde vært spenndene var om vi spilte en 4-3-1-2. Med Hoff som hengende, og Hauger,Farnerud og Kobayashi sentralt på midten.

 

Tipper Holmen er tenkt som backup for Daniel, og at vi signerer en bra møtende spiss i løpet av uka :) . Ellers må du passe deg for å snakke om taktikk og formasjoner i denne tråden... Det er fali det :o .

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En Lynsupporter tror det er til det beste for begge parter. I rest my case. Pinlig, Stabæk.

 

Edit: Det er selvsagt lov å håpe på at ledelsen tar til fornuften; eller at Lyn eller Holmen kommer med urimelige overgangs/lønnskrav.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kim er en god signering. Henning Berg har ligget langflat etter Kim i hele vinter, men har ikke hatt råd. Henning bør vite...

 

Kim skaper med sin ekstreme fart uro i alle forsvar og vil gi mer rom for Daniel. Da har Stabæk hentet Lyns fronfigurer fra i fjor (den raske og den trege)

 

Nå er det på tide å utvikle noe selv!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg tror det er bedre aa la aase og tommernes faa vaere backup enn aa signere en holmen som er kjapp men mangler resten...

eller han kan jo feire da, saa kanskje stabaek vil fylle underholdnings rommet etter Alan :-P

 

mener som andre har nevt tidligere at det hadde vaert bedre med en gustavinio enn en Holmen, har ikke saa mye troen paa han for aa vaere aerlig....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis dette er en signing som gjør at Daniel evt. skal spille mer møtende som han har gjort de siste kampene er det skremmende.Å ta bort hans egenskap som bakromspiss? Huff!! Han har kanskje en ok pasningsfot, men med ball i beina er det for mye surr...

 

Forhåpentligvis blir Holmen back-up og en mulig joker i det lengste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å herre!

 

For en måte å ødelegge en fin dag på?!

 

Holmen er jo totalt talentløs med ballen i beina. Greit at han løper fort, men det gjør Usain Bolt også, uten at Real Madrid henter han til Bernabeau av den grunn?

 

Det er da ikke 1. april enda?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg forstår skepsisen til Kim Holmen, men jeg deler synes til fåtallet som mener han vil være en bra mann de siste 15. Som tidligere nevnt har vi ingen spillere idag som kan komme innpå å gjøre noe med kampbildet grunnet ekstremferdigheter, det kan Kim.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


All skepsisen kommer fordi alle trodde vi skulle signere Gustavino. Men gi da gutten en sjanse. Tror han kan overraske!

 

Men 2 mill. for han som ryktene sier?

Er jo alt for mye for en spiller som sliter benken i Liin!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Himmel og hav. Holmen er ikke mannen vi trenger! Vi trenger IKKE en rask bakromsspiss. Det har vi allerede. Jeg vil være villig til å si at det er det siste vi trenger. Vi har nettopp jobbet hardt for å få Nannskog til å undertegne ny kontrakt. Vi trenger en kreativ møtende spiss med god teknikk. Det er jo det helt motsatte av hvilke egenskaper Kim Holmen besitter. Jeg håper virkelig dette bare er tøv fra Nettavisen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg mener at prisen ikke er særlig relevant her - jeg tror uansett ikke Bohinen spar opp spesielt mye, men jeg mener vi nå skal kjøpe kun en type spillere: de med ferdigheter som gjør at de går rett inn i førsteelleveren. Vi trenger ikke å kjøpe flere spillere (gjerne godt oppi 20-åra) som skal utvikle seg til å slåss om en plass i elleveren. Disse har vi allerede, de er blant våre juniorer (Aase, Hedenstad, Mix osv.).

 

Kim Holmen går ikke rett inn i førsteelleveren vår, det gjør derimot en spiller som Guastavino. Jeg håper inderlig det er dyslektikeren i Nettavisen som er ute og går igjen, han som ikke ser forskjell på navnene Holmen og Guastavino :lol:

 

Enig i dette, syns ikke dette høres ut som noe bra kjøp i det hele tatt, det kommer til å ta tid å få han på det nivået Teknisk og avsluttningsmessig at han vil være et forsterkning til 11ern. Like ikke dette i det hele tatt. Vi må kjøpe spillere som vil forsterke laget en spiller som kan gå rett inn, Holmen har potensiale til å være en god kontringspiller pga farten men han kommer jo ikke til nytte når vi skal spille etablert angrep i det hele tatt, han har ikke alverdens til teknikk og er ikke giftig forran mål og ikke er han noe oppspillspunkt.....

 

Skjønner ikke helt hv vi skal med han, trodde vi skulle fortsette med gode smarte kjøp, og Holmen er ikke mer en en middelmådig tippeligaspiller med 1 eksepsjonel egenskap, fart, men det holder jo ikke. Er drit skuffa, håper ikke dette går igjenom i det hele tatt, greit hadde han vært 18 år kunne kanskje over tid fått han til å fungere i stabæk spillet men som en forsterkning til 1laget NEI.

SKUFFET!

Endret av Fred
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husk at Nannskog drar på årene og slet litt da kampene kom tett i fjor. Kanskje er Holmen tiltenkt en rolle som Nannskog-erstatter i de antatt lette kampene, slik at vår alles kjære Nannskog virkelig storspiller når han må. I og med at Holmen er en lik spillertype som Nannskog og det blir 40-45 kamper er det kanskje ikke så gærent likevel

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men det blir bra. - Nå har vi enda en ting å klage på!

 

Seter, farger, tak, kunstgress, luftkvaliteten, busser, feil spillerkjøp, plassering, parkering, pølser, priser osv, osv.... herlig! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg forstår skepsisen til Kim Holmen, men jeg deler synes til fåtallet som mener han vil være en bra mann de siste 15. Som tidligere nevnt har vi ingen spillere idag som kan komme innpå å gjøre noe med kampbildet grunnet ekstremferdigheter, det kan Kim.

Hepp,

 

Kim Holmen er komplett ubrukelig mot etablert forsvar (I følge noen Lyn fans jeg kjenner). Det eneste bruksområdet han dermed kan ha for oss er når vi leder og skal legge oss bakpå samt at vi trenger å hvile Nannskog.

 

Prisen er jo også helt fantastisk, INGEN i Stabæk kan komme noen gang komme og påstå at vi har dårlig råd dersom vi betaler 2+ MNOK for en spiller som Holmen.

 

Hvis det her går igjennom har det nye styret fått en forferdelig start....

 

Åhh skuffet!

Nei DRIT FORBANNET!!!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som andre har vært inne på har Holmen den egenskapen at han kan komme inn og forandre kampbildet - det mangler vi helt klart i dagens benk. Hans samspill med Hoff i fjor er nok også en av grunnene til at han event hentes - dette kan jo vidredyrkes. Enig i at Holmen er altfor lite effektif i forhold til hvor mange sjenser han kommer til men håper intensiv trening med Nanne kan rette noe på dette. Får vi Holmen og event enda en offensiv type skal vi være fornøyd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...