Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


savnet hurtighet i angrepene mot enga, kanskje det er derfor de henter holmen.nannskog blir jo ikke akkurat hurtigere med åra han heller.så det må jo være lettere å lære en kjapp spiller å score mål enn å lære en gammal mann å løpe fort?

bare min mening

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Holmen har to sesonger i TL og scoret 4 og 7 mål. Nannskog har vel tre sesonger 19,19,16

 

 

Men det sier ingenting om hvor mange sjanser Daniel / Holmen bommet på målet?

Endret av Willy
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Shelvan sier i tv2 sporten på nyhetene 18:30 at: " Holmen er en spennende spiller med den farten han har og det har vist seg at han har en fin stigning med scoringer for lyn" videre: Han har ikek hat den samme effekten som Daniel frem til nå, men det kan fort komme det"

 

Nei liker ikke dette, kun personlig kontrakt som står igjen før overgangen er i boks.

Endret av Fred
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Yup. Jan Jönsson, Tom Schelvan og Lasse Bo har ikke peiling. :(

 

Si meg, hva mener du egentlig at vi skal diskutere i denne tråden? Ja, disse tre har gjort gode signeringer tidligere. Det betyr så absolutt ikke at de ikke kan gjøre feil.

 

Tja diskuteres ikke så mye. Det virker som alle er enig, og da er det ingen diskusjon....

 

Holmen har en spisskompetanse og det er å løpe fort! Hvis han klarer å bli litt bedre teknisk kan dette bli veldig farlig med tanke på Daigo sine herlige skrudde pasninger i bakrommet.

 

Edit: Leif

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Shelvan sier i tv2 sporten på nyhetene 18:30 at: " Holmen er en spennende spiller med den farten han har og det har vist seg at han har en fin stigning med scoringer for lyn" videre: Han har ikke hatt den samme effekten som Daniel frem til nå, men det kan fort komme det...."

 

Nei liker ikke dette, kun personlig kontrakt som står igjen før overgangen er i boks.

Endret av Fred
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror Holmen kan bli en grei tilvekst til stallen. Ikke blant de jeg håpet mest på, men en jeg mener det er helt ok å kjøpe. Janne & Co vet nok hva de gjør og Holmen kan helt klart bli viktig i kamper der hurtigheten hans kan utnyttes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror Holmen kan bli en grei tilvekst til stallen. Ikke blant de jeg håpet mest på, men en jeg mener det er helt ok å kjøpe. Janne & Co vet nok hva de gjør og Holmen kan helt klart bli viktig i kamper der hurtigheten hans kan utnyttes.

 

Vi får vel uansett begynne å oppføre oss dersom han faktisk blir stabækspiller. Vi kan være kritiske på forhånd i denne tråden, men når det blir oppretta en Holmen tråd, får vi vel begrense oss til å kritisere det han gjør i stabækdrakta (og gjerne gi han et par sjanser til å lykkes først). Man blir neppe noe mer målfarlig av å bli dissa av eget lags supportere :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror Holmen kan bli en grei tilvekst til stallen. Ikke blant de jeg håpet mest på, men en jeg mener det er helt ok å kjøpe. Janne & Co vet nok hva de gjør og Holmen kan helt klart bli viktig i kamper der hurtigheten hans kan utnyttes.

 

Vi får vel uansett begynne å oppføre oss dersom han faktisk blir stabækspiller. Vi kan være kritiske på forhånd i denne tråden, men når det blir oppretta en Holmen tråd, får vi vel begrense oss til å kritisere det han gjør i stabækdrakta (og gjerne gi han et par sjanser til å lykkes først). Man blir neppe noe mer målfarlig av å bli dissa av eget lags supportere :ph34r:

 

 

Selvsagt. Den dagen han stiller i blått så skal han få støtte og mulighet til å vise seg frem

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er tydligvis en av få som er positiv til Holmen.

Selv om han ikke har vært noen blendende sol i Lyn, så har han noe som vi har manglet LENGE, nemlig fart. Siste hurtigtoget vi hadde var Finsi(som jo hadde et par gode år).

I tillegg kan jeg minne forumet på at mange var skeptisk til Johann når han kom. Han ble sett på som talentet som alltid var skadet, og dermed aldri ville bli noe utenomm en belastning. 12 mål i fjor var det meste han noen gang har scoret.

Gi Kim muligheten med gode tilretteleggere og med hans fart kan det bli gøy...

Sku alldri hunden på hårene. Vil også nevne Stavrum som "ALLE" trodde skulle bli konge, men endte med å bli en skikkelig flopp. All tillit til Lasse, Jan og Tom. De har nok en plan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er tydligvis en av få som er positiv til Holmen.

Selv om han ikke har vært noen blendende sol i Lyn, så har han noe som vi har manglet LENGE, nemlig fart. Siste hurtigtoget vi hadde var Finsi(som jo hadde et par gode år).

I tillegg kan jeg minne forumet på at mange var skeptisk til Johann når han kom. Han ble sett på som talentet som alltid var skadet, og dermed aldri ville bli noe utenomm en belastning. 12 mål i fjor var det meste han noen gang har scoret.

Gi Kim muligheten med gode tilretteleggere og med hans fart kan det bli gøy...

Sku alldri hunden på hårene. Vil også nevne Stavrum som "ALLE" trodde skulle bli konge, men endte med å bli en skikkelig flopp. All tillit til Lasse, Jan og Tom. De har nok en plan.

 

Skal vi se, hva er det han heter igjen, etter eller annet med Nannskog og Daniel. Hmmm.. :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er tydligvis en av få som er positiv til Holmen.

Selv om han ikke har vært noen blendende sol i Lyn, så har han noe som vi har manglet LENGE, nemlig fart. Siste hurtigtoget vi hadde var Finsi(som jo hadde et par gode år).

I tillegg kan jeg minne forumet på at mange var skeptisk til Johann når han kom. Han ble sett på som talentet som alltid var skadet, og dermed aldri ville bli noe utenomm en belastning. 12 mål i fjor var det meste han noen gang har scoret.

Gi Kim muligheten med gode tilretteleggere og med hans fart kan det bli gøy...

Sku alldri hunden på hårene. Vil også nevne Stavrum som "ALLE" trodde skulle bli konge, men endte med å bli en skikkelig flopp. All tillit til Lasse, Jan og Tom. De har nok en plan.

 

Skal vi se, hva er det han heter igjen, etter eller annet med Nannskog og Daniel. Hmmm.. :blink:

 

Greit, jeg kom på han selv etter at jeg la ut posten. MEN ut over Daniel så er ikke laget vårt av de kjappeste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er tydligvis en av få som er positiv til Holmen.

Selv om han ikke har vært noen blendende sol i Lyn, så har han noe som vi har manglet LENGE, nemlig fart. Siste hurtigtoget vi hadde var Finsi(som jo hadde et par gode år).

I tillegg kan jeg minne forumet på at mange var skeptisk til Johann når han kom. Han ble sett på som talentet som alltid var skadet, og dermed aldri ville bli noe utenomm en belastning. 12 mål i fjor var det meste han noen gang har scoret.

Gi Kim muligheten med gode tilretteleggere og med hans fart kan det bli gøy...

Sku alldri hunden på hårene. Vil også nevne Stavrum som "ALLE" trodde skulle bli konge, men endte med å bli en skikkelig flopp. All tillit til Lasse, Jan og Tom. De har nok en plan.

 

Skal vi se, hva er det han heter igjen, etter eller annet med Nannskog og Daniel. Hmmm.. :blink:

 

Greit, jeg kom på han selv etter at jeg la ut posten. MEN ut over Daniel så er ikke laget vårt av de kjappeste.

 

 

Synes Alan hadde et okay tempo.

 

@ringo... :wacko:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er tydligvis en av få som er positiv til Holmen.

Selv om han ikke har vært noen blendende sol i Lyn, så har han noe som vi har manglet LENGE, nemlig fart. Siste hurtigtoget vi hadde var Finsi(som jo hadde et par gode år).

I tillegg kan jeg minne forumet på at mange var skeptisk til Johann når han kom. Han ble sett på som talentet som alltid var skadet, og dermed aldri ville bli noe utenomm en belastning. 12 mål i fjor var det meste han noen gang har scoret.

Gi Kim muligheten med gode tilretteleggere og med hans fart kan det bli gøy...

Sku alldri hunden på hårene. Vil også nevne Stavrum som "ALLE" trodde skulle bli konge, men endte med å bli en skikkelig flopp. All tillit til Lasse, Jan og Tom. De har nok en plan.

 

Skal vi se, hva er det han heter igjen, etter eller annet med Nannskog og Daniel. Hmmm.. :blink:

 

Greit, jeg kom på han selv etter at jeg la ut posten. MEN ut over Daniel så er ikke laget vårt av de kjappeste.

 

 

Synes Alan hadde et okay tempo.

 

@ringo... :wacko:

 

Og Tchoyi

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Synes Alan hadde et okay tempo.

 

@ringo... :wacko:

Alan var kjapp, men spiller dessverre ikke lenger for oss, sånn viss du skulle gått glipp av noe ;)

 

Det var jo du som sa at vi ikke hadde hatt noen kjappe spillere siden Finstad, har liksom ikke Alan spilt i Stabæk etter det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Synes Alan hadde et okay tempo.

 

@ringo... :wacko:

Alan var kjapp, men spiller dessverre ikke lenger for oss, sånn viss du skulle gått glipp av noe ;)

 

Det var jo du som sa at vi ikke hadde hatt noen kjappe spillere siden Finstad, har liksom ikke Alan spilt i Stabæk etter det?

 

Foot in my mouth and trampet i salaten :rolleyes: . Men jeg står ved at vi trenger en kjapp spiss som kan settes inn når motstanderens forsvar er slitene, og våre gutter er slitne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er tydligvis en av få som er positiv til Holmen.

Selv om han ikke har vært noen blendende sol i Lyn, så har han noe som vi har manglet LENGE, nemlig fart. Siste hurtigtoget vi hadde var Finsi(som jo hadde et par gode år).

[..]

 

Tips;preview post når du fikler med quotene ;)

 

Du sa at det er lenge siden vi hadde raske spillere, men man må ikke mer enn et år tilbake, Alan Tchoyi osv.

 

Men Kim Holmen da...Skal la fyren få en sjans men vi må ha en spiss som kan gå inn på laget UTEN i svekke start 11'ern!!!!!!! Jeg ser ikke at Holmen er der i det hele tatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kim Holmen til Stabæk føles så feil at jeg nekter å tro på det. 2.laget har jo Tømmernes og Aase så det er ikke plass til han der heller. Jeg heller mot at dette må være en cover up mens vi egentlig er i ferd med å signere en eller flere som kan utfordre om en plass i 11'ern.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det her kom som lyn fra halvskyet himmel.

Du er god på ordspill @ringo :lol:

 

Enig med de andre som mener at Holmen ikke styrker 11eren, men han styrker definitivt bredden. Når hadde vi sist en habil TL-spiller som spissreserve? (Tar nå høyde for at Hoff, Daigo, Johan og Palmi i mine øyne egentlig er midtbanespillere)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når ble Holmen en habil TL-spiller? I mine øyne holder f.eks. Hoff og Stenvoll nivået med knapp margin. Holmen? Surrealistisk. Men mest av alt bare pinlig av ledelsen.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når ble Holmen en habil TL-spiller? I mine holder f.eks. Hoff og Stenvoll nivået med knapp margin. Holmen? Surrealistisk. Men mest av alt bare pinlig.

 

Spenstig karakteristikk av den fjerde beste poengplukkeren i Tippeligaen i fjor (og det på et mye dårligere lag en Stabæk) og venstrebacken i Tippeligaens nest tetteste forsvar.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror absolutt at Holmen kan styrke oss. Han kommer nok ikke inn blandt de første 11, men jeg grøsser en smule av tanken på at DN skal holde 40-45 kamper i perfekt stand. Han trenger hvile og da er det fantastisk å kunne sette inn en lynkjapp Holmen som kommer til å bli servert alt han trenger for å putte i fleng for oss av alle våre geniale midter.

 

@Ringo, du var en av de som hjalp meg litt i starten på dette forumet, men må nok vende meg mot ditt siste innlegg. Holmen kommer til å skinne om han får støtte og tid! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pfff...

 

Dette tror jeg er den største nedturen jeg har hatt som Stabæksupporter. Selv nedrykket i 2004 er i grenseland til å være enklere å takle, fordi man fikk tid til å forberede seg. Det her kom som lyn fra halvskyet himmel. Nei, for meg er dette verre en nedrykket.

 

Kim Holmen er en VITS av en fotballspiller og har ABSOLUTT OVERHODE INGENTING i den mørkeblaa drakta å gjøre. Jeg må ærlig innrømme at jeg har smilt litt i skjegget av dere som har ønsket Holmen hit. Nå er det jeg som sitter med nevnte skjegg i postkassa, mens jeg fikler med tanken om å klippe sesongkortet i to.

 

Trodde aldri at jeg skulle bli så skuffet over noe som i utgangspunktet burde vært en positiv greie... nemlig en ny spiller til klubben. Schelvan og Lasse Bo, dette er toppen av desperasjon! Nå har dere sørget for at vi for all fremtid kan glemme å le av andres innkjøpspolitikk. 2 millioner for en udugelighet som Kim Holmen må sannsynligvis være tidenes svakeste deal i tippeligaen. Gratulerer Lyn, dere har gjort et varp!

 

Fy faen jeg er skuffet....

Det her kommer det til å ta lang, lang, lang, lang tid å fordøye...

Nå forsvant gleden over seriestart også...

Satan, jeg lurer på hvilke geni det er som har kommet på dette faenskapet her...

Takk skal du faen meg ha

 

@ringo

Jeg gleder meg til når Holmen slår sin tiende araber flikk-flakk for i år. Da skal jeg sitte å le av deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...