Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2654950.ece

 

Nå står det at han signerer i ettermiddag pluss at Slavia ikke ville selge, bare utlån.

Tiltenkt fast plass på laget

 

 

- Hvorfor er det bare snakk om en utlånsavtale?

- Det er en kombinasjon av flere ting. Slavia vil ikke selge, og vi kan kjøpe oss tid med tanke på Champions League-kvalifiseringen. Vi ønsker ikke å binde oss opp med for mange spillere – slik at vi får en for høy lønnspakke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bohinen utelukker ikke at det kan komme inn en spiller til før overgangsvinuet lukker midnatt.

 

Noe sier meg at dette kan bli en jævla bra dag.

 

Dette er grunn nok til å møte opp på fotballforum ikveld på Onkel Blaa. Drømmer om gode nyheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bohinen utelukker ikke at det kan komme inn en spiller til før overgangsvinuet lukker midnatt.

 

Noe sier meg at dette kan bli en jævla bra dag.

 

hvor står dette?

 

 

I linken til Peas on earth litt lengre opp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bohinen utelukker ikke at det kan komme inn en spiller til før overgangsvinuet lukker midnatt.

 

Noe sier meg at dette kan bli en jævla bra dag.

Vet at de har jobbet med mange forskjellige spillere i det siste. Holmen og Gustavinho strandet fordi de krevde usannsynlig mye penger, så Stabæk sa nei takk!

 

Så det er godt mulig de får inn flere, men trenger litt stang inn og spillere som har fått med seg at den økonomiske situasjon rundt omkring er endret.

 

Kilde: hemmelig:) men så var det kanskje ikke en fantastisk stor nyhet heller da..

Endret av peas on earth
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir vel enda en utlending. Litt enkel hoderegning ut fra gårsdagens artikkel om Guastavino som sa at de jobbet med 4 spillere, 2 utenfor Skandinavia. Bentley fra Odd gikk i dass, Kleven fra Start likeså. Senerik nesten i boks. Blir spennende å se hva det siste blir :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lars Bohinen til Tv 2 Sporten:

- Guastavino og Bentley ville til oss

Stabæks sportsdirektør sier det er prisen som er grunnen til at de to nå ikke er Stabæk-spillere.

 

Telenor Arena (TV 2 Sporten): Lars Bohinen avviser at «alle» sier nei til å spille for fjorårets seriemester.

 

- Det er bare Kim Holmen som har sagt nei til oss. Og det får stå for Kim Holmens egen regning, sier Lars Bohinen overfor TV 2 Sporten.

 

Mens den tsjekkiske spissen Zdenek Senkerik er til legeundersøkelse før han signerer en utlånsavtale med bæringene, slår sportsdirektøren tilbake mot Diego Guastavinos rådgiver, Terje Liverød, som mandag uttalte at uruguayeren trengte bedre tid til å planlegge sin sportslige fremtid.

 

Liverød sa at det var grunnen til at det ikke ble noen handel.

 

- For dyre

- De to (Chukwuma Bentley Akabeuze og Guastavino) har ikke sagt nei til oss. Det er vi som har sagt nei til klubbene, hevder Bohinen - og tenker på henholdsvis Odd Grenland og Lyn.

 

- Hva var grunnen til det, da?

 

- De ble for dyre, svarer han.

 

- Så hvis dere hadde punget ut, så hadde de vært Stabæk-spillere?

 

- Ja, det tror jeg.

 

- Hva skjer nå?

 

- Bentley har lang kontrakt med Odd. Guastavinos kontrakt går snart ut (etter sesongen) - og han gambler nok på en bosmanovergang. Det samme gjør nok Kim Holmen. Jeg mener det er høyrisikogambling, men det er et valg de tar.

 

- Vi får se hvem som har jobb når året er omme - og hvem som ikke har det.

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2655433.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider


YES! Bra med en forsterkning på topp, endelig! Spennende type, selv om det kom helt uventet, med tanke på hvilke spillertyper det har vært snakket om før. Gleder meg til å se hvordan han passer inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Velkommen! :)

 

tabell så langt i tsjekkia.

1. Slavia Slavia 50

2. Sparta Sparta 38

3. Liberec Liberec 36

4. Ml. Boleslav Ml. Boleslav 36

5. Ostrava Ostrava 34

6. Jablonec Jablonec 34

7. Teplice Teplice 32

8. Olomouc Olomouc 30

Artige greier i Tjekkia, at alle klubbene heter det samme to ganger.

Heia Stabæk Stabæk.

Hehe, stemmer vel ikke helt det der! :P

1. 50 SK Slavia Praha

2. 38 AC Sparta Praha

3. 36 FC Slovan Liberec

4. 36 FK Mlada Boleslav

5. 34 FC Banik Ostrava

6. 34 FK Jablonec

7. 32 FK Teplice

8. 30 SK Sigma Olomouc

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men vi har fremdeles altså ikke brukt et rødt øre på overgangsmarkedet i vinter.. Både Daigo, Risp og Senky er her på lån.

 

Godset betaler 300.000 for å låne Steinar Pedersen frem til i sommer. Det er ikke gratis å låne. Spesielt ikke Daigo og Risp der jeg forstår at vi har opsjon på kjøp. Man får ikke en sånn opsjon gratis.

 

Senky vet vi foreløpig ikke noe om, men antakeligvis er han billigere. Sparta Praha har i realiteten vunnet serien i Tsjekkia og vil således ikke ha noen stor sportslig utfordring med et utlån.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men vi har fremdeles altså ikke brukt et rødt øre på overgangsmarkedet i vinter.. Både Daigo, Risp og Senky er her på lån.

 

Jepp, vi har tydeligvis ikke mye til transferbudsjett.

Kan hende at klubben er litt smartere enn enkelte av konkurrentene, og ser at tiden framover blir vanskelig for de fleste tippeligaklubbene. Det virker jo som flere av de andre klubbene allerede har brukt penger de ikke har og kommer til å få skikkelige problemer i løpet av våren..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godset betaler 300.000 for å låne Steinar Pedersen frem til i sommer. Det er ikke gratis å låne. Spesielt ikke Daigo og Risp der jeg forstår at vi har opsjon på kjøp. Man får ikke en sånn opsjon gratis.

 

Senky vet vi foreløpig ikke noe om, men antakeligvis er han billigere. Sparta Praha har i realiteten vunnet serien i Tsjekkia og vil således ikke ha noen stor sportslig utfordring med et utlån.

 

Hmm. Meg bekjent så er det ikke vanlig å betale for låneavtaler. Det er mulig at opsjonen koster noe, men har ikke hørt at det har kostet Stabæk noe i de tre låneavtalene vi har gjort. Opsjoner kan jo være et middel klubber bruker for å gjøre spillerne attraktive for lån. Jeg tror ikke det bestandig er en pris på opsjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det virker jo som flere av de andre klubbene allerede har brukt penger de ikke har og kommer til å få skikkelige problemer i løpet av våren..

 

Det har vi også, forskjellen er bare at vi har gjort det over flere år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært moro med en spiller til før vinduet stenger!

 

"Flere spillere, Stabæk! Flere spillere!"

 

...eventuelt...

 

"Venstreback, Stabæk! Venstreback!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...