Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


En fugl har hvisket meg at det er Jepsen som eventuelt blir vår andre nye spiller denne dagen, noen som kan bekrefte eller avkrefte at det eventuelt er han?

 

Njaaa...

 

Ikke alle fugler synger rent...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En fugl har hvisket meg at det er Jepsen som eventuelt blir vår andre nye spiller denne dagen, noen som kan bekrefte eller avkrefte at det eventuelt er han?

 

Njaaa...

 

Ikke alle fugler synger rent...

 

@ringo

 

Hehe, det er sant. Bare noe jeg har hørt, og som sagt lurte bare på om noen kunne bekrefte eller avkrefte dette;) Kan jeg altså tolke deg dithen at du avkrefter dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Njaaa...

 

Ikke alle fugler synger rent...

 

@ringo

Presten synger ikke reint, på en måte...

 

Håper den kommentaren der betyr at du vet noe, for jeg har virkelig ikke lyst på Jepsen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skummelt at rett etter vinduet stenger er det 1. april... Kan vel ikke stole på nyhetene etter dette? ;)

 

Tenk deg om vinduet hadde vært åpent da. Det hadde ført til en forferdelig slitsom dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepsen er jo ikke akkurat noen unggutt lenger. Hadde håpet på en spiller som dro snittalderen litt nedover, i alle fall hvis det er snakk om kjøp. Er uansett ikke noen fan av å rakke ned på aktuelle spillere. Har klokkeklar tro på gutta som peiler ut spillere, så mener JJ, TS og LB at han kan tilføre troppen noe er det ikke noen grunn til å tvile på det. Håper at jeg våkner av tekstmelding i kveld/natt med gode nyheter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har trua på at det kommer en til!

 

Det er stor møtevirksomhet på TA. Her skjer det noe mer......

 

 

Jaha! Hva skjer?? Ser jo helst at det er folk fra lyn som forhandler enn folk fra vif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kontrakten hans går ut i 2010:

 

"EDEN - Slávistický útočník Zdeněk Šenkeřík odchází na čtyřměsíční hostování do norského Stabaeku IF. V mistrovském celku bude působit do 31.7. 2009.

 

Před Šenkeříkovým odchodem do zahraničí Slavia uplatnila roční opci na automatické prodloužení fotbalistovy smlouvy, kontrakt se Slavií má nyní platnost do 30. června 2010. "

 

kilde http://www.slavia.cz/novinka.asp?id=15307&typ=

 

Ser slik ut ja.

 

Jeg snakker ikke Tsjekkisk, men forstår ganske mye siden jeg kan russisk.

Og jeg tror at det som har stod i den svenske avisen, og som folk har holdt seg ved siden da, har vært en misforståelse hele tiden.

 

Spissen sa han ønsket seg en 'čtyřměsíční' kontrakt, noe som ble oversatt til '4-årig'. Men det betyr vel strengt tatt 4-månedlig, gjør det ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som kan bekrefte om Inge André Olsen byttes mot Allan Jepsen?

 

Det kan ikke være tilfelle uten at vi også har en stopper klar. Vi kan ikke kun ha MMS og Risp som skadefrie stoppere! Jepsen og Høiland er jo kriseløsninger, men det der er et bytte som ikke henger på greip. Hvor har du det fra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kontrakten hans går ut i 2010:

 

"EDEN - Slávistický útočník Zdeněk Šenkeřík odchází na čtyřměsíční hostování do norského Stabaeku IF. V mistrovském celku bude působit do 31.7. 2009.

 

Před Šenkeříkovým odchodem do zahraničí Slavia uplatnila roční opci na automatické prodloužení fotbalistovy smlouvy, kontrakt se Slavií má nyní platnost do 30. června 2010. "

 

kilde http://www.slavia.cz/novinka.asp?id=15307&typ=

 

Ser slik ut ja.

 

Jeg snakker ikke Tsjekkisk, men forstår ganske mye siden jeg kan russisk.

Og jeg tror at det som har stod i den svenske avisen, og som folk har holdt seg ved siden da, har vært en misforståelse hele tiden.

 

Spissen sa han ønsket seg en 'čtyřměsíční' kontrakt, noe som ble oversatt til '4-årig'. Men det betyr vel strengt tatt 4-månedlig, gjør det ikke?

 

Vet ikke.. Kan bare engelsk, tysk og fransk jeg så skal ikke skryte på meg å skjønne særlig tsjekkisk. Men, tolket den linken jeg kom med slik at kontrakten gikk ut sommeren 2010, uten at jeg var sikker da dog;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som kan bekrefte om Inge André Olsen byttes mot Allan Jepsen?

 

Det kan ikke være tilfelle uten at vi også har en stopper klar. Vi kan ikke kun ha MMS og Risp som skadefrie stoppere! Jepsen og Høiland er jo kriseløsninger, men det der er et bytte som ikke henger på greip. Hvor har du det fra?

 

Ble bare sagt en del ganger på live chat på tv 2 sporten sine sider. Hvor lenge er det til Pontus S blir skadefri?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som kan bekrefte om Inge André Olsen byttes mot Allan Jepsen?

 

Det kan ikke være tilfelle uten at vi også har en stopper klar. Vi kan ikke kun ha MMS og Risp som skadefrie stoppere! Jepsen og Høiland er jo kriseløsninger, men det der er et bytte som ikke henger på greip. Hvor har du det fra?

 

Du glemmer Rogne, har stor tro på at han kan gjøre det helt OK om han matches på TL nivå.

 

Ble bare sagt en del ganger på live chat på tv 2 sporten sine sider. Hvor lenge er det til Pontus S blir skadefri?

 

Siste jeg har lest er august

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle233739.ece

Endret av MrKaizer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som kan bekrefte om Inge André Olsen byttes mot Allan Jepsen?

 

Det kan ikke være tilfelle uten at vi også har en stopper klar. Vi kan ikke kun ha MMS og Risp som skadefrie stoppere! Jepsen og Høiland er jo kriseløsninger, men det der er et bytte som ikke henger på greip. Hvor har du det fra?

 

Du glemmer Rogne, har stor tro på at han kan gjøre det helt OK om han matches på TL nivå.

 

Støttes :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge Ingo og Schultz på forumet i dag kommer det mest sansynelig inn en spiss som alle fotballinteresserte kjenner til, og som er en god "mer enn 10 målskandidat". Ingo fikk flere meldinger underveis hvor jeg tror en var fra Telenor Arena hvor den medisinske testen med mer pågikk.

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge Ingo og Schultz på forumet i dag kommer det mest sansynelig inn en spiss som alle fotballinteresserte kjenner til, og som er en god "mer enn 10 målskandidat". Ingo fikk flere meldinger underveis hvor jeg tror en var fra Telenor Arena hvor den medisinske testen med mer pågikk.

Glad de har "fastlegeordning" som om nødvendig er nattåpen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge Ingo og Schultz på forumet i dag kommer det mest sansynelig inn en spiss som alle fotballinteresserte kjenner til, og som er en god "mer enn 10 målskandidat". Ingo fikk flere meldinger underveis hvor jeg tror en var fra Telenor Arena hvor den medisinske testen med mer pågikk.

Det der var gåsehud det! Det kiler i kroppen :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...