Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Sorry folkens. Dette er nok bare 1april for gutta i medieavdelingen til stabæk. Nå er jeg bare forbanna. Natta.

 

Da er den veldig dårlig med tanke på dette:

 

Skrevet av Håkon Bjercke

31/03-2009 kl 22:32

 

Er vel ikke 1 April Spøk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sorry folkens. Dette er nok bare 1april for gutta i medieavdelingen til stabæk. Nå er jeg bare forbanna. Natta.

 

Da er den veldig dårlig med tanke på dette:

 

Skrevet av Håkon Bjercke

31/03-2009 kl 22:32

 

Er vel ikke 1 April Spøk?

 

Det at den er skrevet på det tidspunktet er jo feil. Men uansett så er det jo ingen spøk, den enseste spøken her var at Mortimer spøkte med at det var en spøk... :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


[sorry folkens. Dette er nok bare 1april for gutta i medieavdelingen til stabæk. Nå er jeg bare forbanna. Natta.

 

Da er den veldig dårlig med tanke på dette:

 

Skrevet av Håkon Bjercke

31/03-2009 kl 22:32

 

Er vel ikke 1 April Spøk?

 

 

Lover at dette ikke er en aprilspøk. sto utenfor TA i sta og ønsket han velkommen.

Stabæk har vist etter hva Einar Schultz opsjon på kjøp... kontrakt ut året.

jippi dette blir gøy nå.... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er like vondt for oss alle med blaa hjerter, men sannheten er nok dessverre at kjøpet av Fredrik Berglund mest trolig bare en dårlig aprilsnarr fra Stabæk-ledelsen. Bevis: Bildet nederst i artikkelen, der det skal se ut som at Berglund underskriver en kontrakt, har blitt redigert i Photoshop i eftertid af bildetagningen. Her er originalbildet, uredigert:

 

ronaldo.jpg

 

Champions League, here we come!

Endret av draupnir
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk har vist etter hva Einar Schultz opsjon på kjøp... kontrakt ut året.

jippi dette blir gøy nå.... :rolleyes:

 

 

Det er jo fantastisk om det er opsjon om kjøp.... men kommer vel mer info om det via media regner jeg med??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rett og slett strålende med Berglund (og tsjekkern). Nå blir det fight om offensive plasser og offensivt klassespill (når de nye får "satt" seg). Og vi har Johan A "coming Up". :rolleyes:

Nå kan det soves godt ja, (hvilket jeg burde gjort for 3-4 timer siden)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


God morgen alle sammen, føltes veldig godt å våkne idag. Skal jeg dømme etter hva jeg har hørt om Berglund og Senky har vi nå en av ligaens beste samling med spisser, med veldig mange forskjellige kvaliteter. At noen andre enn Daniel kan ta flotte løp og score masse mål ser jeg kun på som en bonus (hvem gjør ikke det?), og med Fredrik på plass er dette absolutt tilfelle. Daniel kan ha sin down-periode i år også uten at målene trenger å stoppe opp for det. Nei, nå ser jeg lyst på det som kommer, tenker f.eks. på hvordan Lørenskog-kampen kunne endt annerledes med Senky og Fredrik på topp.

Anyways, velkommen skal du være, Fredrik!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg var en av syv som sto utenfor TA og ventet i to kalde timer med mange spekulasjoner. I siste time kommer Tom kjørende med en svenske som raskt ble bekreftet som Fredrik Berglund. Tom kjørte ganske fort til Ullevaal, mens Fredrik gikk inn til helsesjekk. ca 23.50 kom hele gjengen ut, og Fredrik ble ønsket velkommen i klubben av syv ivrige supportere og fyrverkeri :lol:

bilder??

 

Det var det dessverre ingen av oss som tenkte på. Hadde ikke med kamera, og mobiler rørte vi knapt nok fra vi fikk vite navnet til alt var klart og velkomsten over. Men Fredrik tok oss alle i hånden og ble ønsket velkommen, fikk til og med et "nytt" gammel Stabæk-skjerf, og virket veldig fornøyd med det :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:D Hurra, Hurra, Hurra!!! :D

Må applaudere Stabækledelsen for nok en gang å ha skaffet klassespillere til fornuftige betingelser noe som igjen beviser at klubbens viktigste "spillere" og garantister for fremtidig suksess er TS, LB og JJ!! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Burde vel strengt tatt hatt inn en venstreback som erstatning for BH, men ledelsen har klart å erstatte de som var "uerstattelige" med 2 kvalitetsspillere. Samlet sett synes jeg troppen ser sterkere ut i år, men er usikker på om første 11eren holder like godt nivå kamp etter kamp.

 

Kan ikke skjønnet annet enn at vi med Berglund er en av vinnerne i dette vinduet. Mulig vi har litt lavere toppnivå enn i fjor, men vi har flere strenger å spiller på i år. Kommer Johan og Pontus tilbake i rimelig tid, bør vi kunne henge med helt inn. En bonus er at vi ikke lenger er totalt avhengige av at Daniel scorer i hver kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sikker på at det ikke er aprilspøk?

 

Står ingenting om overgangen på Elfborgs sine sider, og svenskafans.com antydet at det kunne være en spøk.

 

Ta det med ro, jeg har personlig tatt han i hånden og ønsket velkommen. Dette er ingen spøk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sikker på at det ikke er aprilspøk?

 

Står ingenting om overgangen på Elfborgs sine sider, og svenskafans.com antydet at det kunne være en spøk.

 

Ta det med ro, jeg har personlig tatt han i hånden og ønsket velkommen. Dette er ingen spøk!

 

Det er fremdeles 1.april ;)

 

"– 18.30 bestämde jag mig, då blev det bråttom. Eftersom övergångsfönstret stängde klockan 24:00 fick jag sätta mig i en bil och köra upp hit. Förbundet fick in pappren vid 23:45, säger Fredrik Berglund till Radio Sjuhärad.

 

– Ser det som ytterligare en erfarenhet att prova på, det är inte säker att jag varit första val då Keene gjort det bra och vi spelar med en anfallare och konkurrensen är riktigt hård. Stabeak spelar med två anfallspelare, Elfsborg med en och det är inte säkert att jag hade varit första valet i Elfsborg, säger han."

 

Det er vel rundt 36 mil fra Borås til Oslo, tar rundt 4 timer å kjøre med bil...

Endret av exultno
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sikker på at det ikke er aprilspøk?

 

Står ingenting om overgangen på Elfborgs sine sider, og svenskafans.com antydet at det kunne være en spøk.

 

Slutt å kaste bort poster på at dette er en aprilspøk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sikker på at det ikke er aprilspøk?

 

Står ingenting om overgangen på Elfborgs sine sider, og svenskafans.com antydet at det kunne være en spøk.

 

Slutt å kaste bort poster på at dette er en aprilspøk!

 

 

Må da for pokker være lov å spørre når Elfsborg ikke har meldt noe om dette på sine offisielle sider, og når svenskefans skriver at det kan være en aprilspøk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sikker på at det ikke er aprilspøk?

 

Står ingenting om overgangen på Elfborgs sine sider, og svenskafans.com antydet at det kunne være en spøk.

 

Slutt å kaste bort poster på at dette er en aprilspøk!

 

 

Må da for pokker være lov å spørre når Elfsborg ikke har meldt noe om dette på sine offisielle sider, og når svenskefans skriver at det kan være en aprilspøk.

 

Du må la svenskene våkne først da... :lol: .

Hvis dette er en spøk, så er det i så fall ikke snakk om noen aprilspøk, men en konspirasjon, som inkluderer alle de som var på Fotballforum i går, med Ingo og Scultz i spissen, samt alle nettavisene osv.

Hva med å følge litt med i timen?

BTW: Her er aprilspøken til Stabæk

Endret av smurfeblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Prøver meg på en oppsummering, hvor jeg ser på spiller ut/skadet mot spiller inn:

 

Ut/skadet --- Inn:

Mike Kjølø --- IAO

Pontus Segerstrøm (skadet) --- Fredrik Risp (lån til sommeren)

Niklas Sandberg --- Ingen erstatter (Vi Satser på Rogne og Gromstad)

Bjørnar Holmvik --- Ingen erstatter (Vi Satser på Rogne og Gromstad)

Tommy Stenersen --- Ingen erstatter (Vi satser på Mix)

Alanzinho --- Espen Hoff

Johan Andersson (skadet) --- Daigo Kobayashi

Veigar Pall Gunnarsson --- Fredrik Berglund

Jan Tømmernes --- Zdenek Senkerik

Ola Kamara --- (Vi satser på Aase)

 

Da har vi vel følgende dobbelt-dekning i laget:

 

Kundsen

Austbø

 

Keller -- MMS -- Risp -- Høiland

Rogne -- IAO -- Seger -- Stenvoll/Gromstad

 

Daigo -- Farnerud -- Hauger -- Hoff

Andersson -- Palmi -- Mix -- Hedenstad/Skjelvik??

 

Berglund -- Nannskog

Aase -- Senky

 

Ser bra ut! Mangler fortsatt et godt venstrebein på venstre kant, men vi har ellers nok av spillere som kan bekle kantene (Andersson, Palmi, Mix, Hoff, Senky...)

Sentralt kan vi også bruke Andersson, Keller og Daigo. Blir ellers spennende å se om vi beholder Risp og Senky til sommeren, når Segerstrøm og Andersson er kommet i gang etter skade. (Kanskje Risp ut og en venstrebeint back inn). Uansett, synes vi har en bra og fleksibel tropp nå.

 

Nå er det bare å glede seg til fortsettelsen av sesongen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


-Trodde ikke det var mulig å få Berglund

 

Intervju med JJ om gårsdagens fangst

 

"I Elfsborg var han en del av «The Headband Gang» sammen med Andreas Svensson og Tobias Linderoth. Og bør dermed passe godt inn på Oslos vestkant."

 

Geografikunnskapene er på topp ser jeg...

 

(vår egen Carlos Tevez?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...