Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Vet mange her inne pisset på meningene mine om troppen rett før vinduet stengte, men poster det igjen fordi kampen i dag viser til de grader hvilke problemer vi har på vingen, og ikke minst stopperplass og back.

 

Espen Hoff og Daigo er eliteseriens svakeste vingpar, og det synes spesielt når det kreves defensiv jobbing på kantene. Makan til pinglete og rotete spill har jeg ALDRI vært borti.

Uten å pisse på meningene dine, for det vil jeg ikke, men for debattere - fordi det er et debattforum:

 

For det første etterlyser du nesten utelukkende mer offensiv slagkraft i det opprinnelige innlegget, mens du i dag krever defensiv jobbing?

 

Mer omfattende svar til innlegget ditt:

Ja-takk-begge-deler holdningen din er ikke helt realistisk, desverre. Jeg skulle gjerne hatt en ny spiller i hvert ledd. Men finanskrise og det faktum at Stabæk ikke er mangemillionærer gjør det nødvendig å prioritere. Daniel var helt alene på topp - nå har han fått selskap.

 

Er du enig i at det var på spissplassen skoen trykket MEST?

 

I tillegg til dette kommer en rekke andre hensyn som f. eks det at "stjernespillere" liker dårlig å sitte på benken. Ta brann for noen år siden hvor en meget god spiller som Gashi plutselig var overflødig, eller mer i tiden: Lars Iver Strand som plutselig vil vekk ifra VIF fordi Martin og Hæstad er foretrukne førstevalg. Dette skaper dårlig stemning. Lønnskostnader er ett annet poeng. Vi må ta de økonomiske realitetene inn over oss!

 

Eller i vår egen klubb: IAO som skrek etter forsterkninger men ville vekk fordi de kom på hans plass (Pontus S)... 

 

Dessuten: så synes jeg du tar feil i vurderingene av den troppen vi har. Når Johan og Segerstrøm kommer tilbake blir det enda bedre dekning. Det er det ene. 

 

Det andre er at du ivrer etter nye forsterkninger mens de som er kommet til knapt nok har fått lov til å bli kjent bygge relasjoner og gjøre seg kjent med klubben, arena og stilen.

Alan brukte en og en halv sesong på å bli kjent med TL. Enda en sesong for å bli virkelig god. 

 

Daigo har vært i landet i knappe 2mnd. kom vel hit i begynnelsen av februar. Det er antageligvis støtrre kulturforskjeller mellom Japan og Norge enn Brasil og Norge. Gi ham tid, innlegget han hadde til Daniel på 3-3 var verdt ett poeng idag. La han lære fotballen, laget og omgivelsene å kjenne før du slakter ham. Ingen spillere med meget få unntak blir en "instant" hit i ny liga.

 

Eksempelvis: Hadde vi hatt råd og annledning til å hente Messi, er jeg rimelig sikker på at tom. han hadde måtte omstilt seg til TL. (Om ikke Kippe hadde delt ham i to i åpningskampen) Vi har selvfølgelig ikke råd / mulighet til å hente Messi...  

 

Hoff viste vi at ikke kom til å bidra allverdens defensivt, men ærlig talt; gjorde Alan? Halve Nadderud brøt jo ut i stående applaus hvis han fikk inn en defensiv takling. Hoff scoret tosifret i en middelmådig TL klubb ifjor, og hadde hatt adskillig flere asistpoeng om han ikke hadde hatt Kim Holmen som makker. Han har kun vært i klubben i tre mnd. sluttet seg til oss i begynnelsen av januar, greit han kjenner Norge, men gi ham tid på å bygge relasjoner. VPG og Nanne hadde ett år i adecco-ligaen til å gjøre det samme.

 

Hoff har hatt under 10 kamper hvorav kun tre har vært i TL, resten treningskamper, og hvor han har vært brukt i tre forskjellige roller.      

 

Risp, Tsenky og Berglund enda kortere, gi dem tid!

 

Jeg er strålende fornøyd med det Lars og Tom har oppnådd, MED DE MIDLENE SOM VAR TIL RÅDIGHET....

 

Edit: jeg kan sikkert nevne ganske mange vinger som er dårligere enn Hoff / Daigo, TL's dårligste "vingepar" er vel å ta useriøst hardt i?

Og HVIS vi skulle kunne hente flere, hvilket som hadde medført gjenåpning av vinduet og trykking av penger, ville de fått samme tidsramme (3-kamper i TL) på seg til å prestere?

 

 

Sånn dette ble mer enn langt nok.... 

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Midtstoppere:

Sentralt er vi OK dekket - Skjønsberg er en selvfølge på den ene plassen, men den andre stopperplassen er dessverre litt usikker. Er Risp god nok? Hvordan er Segerstrøm etter skadeavbrekket? Er Rogne klar for en så stor oppgave? Dette vil våren gi oss svaret på.

Spillerkjøp: Nei!

 

Vingback:

Her har vi et forbedringsbehov.

Høyland holder nivå også denne sesongen og er et førstevalg. Keller er en type jeg heller ville sett offensivt, kløner noen ganger litt bakover. Stenvoll er en herlig lagspiller og en potet som kan brukes overalt, men han er dessverre ikke god nok mot de aller beste vingene i ligaen.

Skulle gjerne sett en venstrebent spiller/en utpreget back med offensiv vilje.

Spillerkjøp: Ja!

 

Sentral midtbane:

Vi er godt dekket defensivt i Henning og Farnerud. Dessverre gir de liten offensiv kraft.

Henning er i mine øyne ligaens beste defensive midtbane. Johan Andersson er et fint krydder sentralt, men ikke "sterk nok" til å være lagets eneste offensive våpen sentralt i banen.

Det er et behov for større offensiv kraft sentralt i laget. Ønsker en sentral midtbane som kan skyte, siden det er Henning, Farnerud og Anderssons kanskje største svakheter.

Spillerkjøp: Tja!

 

Ving - Høyre/venstre midt:

Hverken Hoff eller Daigo har imponert meg på disse plassene. Heller ikke Palmi er en skikkelig rendyrket vingtype med kraft nok til å fosse frem på kanten. Jeg mener Keller er bedre i denne posisjonen og bør få tillit lenger frem i banen enn i dag, han kan holde den ene vingposisjonen.

Det er for tidlig å si at Daigo kommer til å floppe, men han er så utilpass og pinglete. Er veldig i tvil om han trives i Stabæk. Man skyter som regel ikke gullfuglen hver gang man kjøper/låner fotballspillere. Dessverre.

Hoff har skuffet meg, med unntak av de siste 10 min i Bergen. Han er en alt for uryddig spiller teknisk, og jeg må se bort hver gang han har ballen i frykt for at han skal miste ball.

Spillerkjøp: Ja!

 

Spiss/angrep:

Nannskog er god, men tross alt snart 35 år! Palmi og Andersson kan gjøre gode innhopp på plassen, men vi mangler egentlig 2 spisser. Nannskog kommer ikke til å bøtte inn mål denne sesongen - maks 10. Mannen er tross alt 4 år endre enn da han kom til klubben - mer kan vi ikke forvente.

Dessuten hviler alt for mye på hans skuldre om dagen. Synes man kan se det på han.

Klarer Enga å finne et brødrepar i 2. divisjon i naboklubben Skeid som begge har internasjonalt snitt, bør Stabækledelsen også klare å skaffe et stort sterkt spisstalent det satses skikkelig på med spilletid, om vi må betale godt for en 19 åring. En som er klar for å hoppe inn på tippeliganivå (det er ikke Aase og co.).

I tillegg til talentet bør en mer rutinert spiss burde også kjøpes.

En stor sterk spiss som kan vinne ball til Daniel - og som kan gi oss mål på hodet.

Spillerkjøp: Ja! Gjerne 2 stk.

 

 

Vet mange her inne pisset på meningene mine om troppen rett før vinduet stengte, men poster det igjen fordi kampen i dag viser til de grader hvilke problemer vi har på vingen, og ikke minst stopperplass og back.

 

Espen Hoff og Daigo er eliteseriens svakeste vingpar, og det synes spesielt når det kreves defensiv jobbing på kantene. Makan til pinglete og rotete spill har jeg ALDRI vært borti.

 

 

Jeg synes du er altfor bombastisk ved å si at Hoff og Daigo er eliteseriens svakeste, det håper jeg du ikke mener. Folk har lett for å bli historieløse, husker når vi kjøpte Somen. Flere mente det var direkte bomkjøp etc. etter de første kampene, men historien viser at det kan ta litt tid før man er inne i rytmen.

 

Håper dine utsagn er et forsøk på å provosere, og ikke et bilde av dine fotballfagelige meninger, for da er de rimelig svake.

 

Skål-

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoff har hatt under 10 kamper hvorav kun tre har vært i TL, resten treningskamper, og hvor han har vært brukt i tre forskjellige roller.

 

Det som bekyrer meg er at han i det hele tatt har vist jævlig lite på de 10 kampene, bortsett fra et godt skudd i Bergen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoff har hatt under 10 kamper hvorav kun tre har vært i TL, resten treningskamper, og hvor han har vært brukt i tre forskjellige roller.

 

Det som bekyrer meg er at han i det hele tatt har vist jævlig lite på de 10 kampene, bortsett fra et godt skudd i Bergen.

 

I går var han meget god de minuttene han fikk spille i 2. omgang. Utfordret, gikk på løp hele tiden, spilte gode pasninger.

 

Har en jobb å gjøre med innlegg. Spesielt mot etablert forsvar, men hvem har ikke det, bortsett fra Daigo? Jeg ble meget overrasket da Espen måtte ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoff har hatt under 10 kamper hvorav kun tre har vært i TL, resten treningskamper, og hvor han har vært brukt i tre forskjellige roller.

 

Det som bekyrer meg er at han i det hele tatt har vist jævlig lite på de 10 kampene, bortsett fra et godt skudd i Bergen.

 

I går var han meget god de minuttene han fikk spille i 2. omgang. Utfordret, gikk på løp hele tiden, spilte gode pasninger.

 

Har en jobb å gjøre med innlegg. Spesielt mot etablert forsvar, men hvem har ikke det, bortsett fra Daigo? Jeg ble meget overrasket da Espen måtte ut.

 

Hoff var helt klart vår bestemann i 2 omgang da han ble byttet ut. Hvorfor Hoff gikk ut var for meg underlig, burde heller tatt ut Pallmi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoff har hatt under 10 kamper hvorav kun tre har vært i TL, resten treningskamper, og hvor han har vært brukt i tre forskjellige roller.

 

Det som bekyrer meg er at han i det hele tatt har vist jævlig lite på de 10 kampene, bortsett fra et godt skudd i Bergen.

 

I går var han meget god de minuttene han fikk spille i 2. omgang. Utfordret, gikk på løp hele tiden, spilte gode pasninger.

 

Har en jobb å gjøre med innlegg. Spesielt mot etablert forsvar, men hvem har ikke det, bortsett fra Daigo? Jeg ble meget overrasket da Espen måtte ut.

 

Hoff var helt klart vår bestemann i 2 omgang da han ble byttet ut. Hvorfor Hoff gikk ut var for meg underlig, burde heller tatt ut Pallmi.

 

Vil heller ha Palmi på kant enn Hoff i en kamp som gårsdagen. Palmi vinner en rekke dueller på midtbanen i går, noe Hoff ikke har fysisk mulighet til med sine 1,60 m.o.h

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoff har hatt under 10 kamper hvorav kun tre har vært i TL, resten treningskamper, og hvor han har vært brukt i tre forskjellige roller.

 

Det som bekyrer meg er at han i det hele tatt har vist jævlig lite på de 10 kampene, bortsett fra et godt skudd i Bergen.

 

I går var han meget god de minuttene han fikk spille i 2. omgang. Utfordret, gikk på løp hele tiden, spilte gode pasninger.

 

Har en jobb å gjøre med innlegg. Spesielt mot etablert forsvar, men hvem har ikke det, bortsett fra Daigo? Jeg ble meget overrasket da Espen måtte ut.

 

det blev inte ja

felpassningar o tappade bollar, bara satt och väntade på det bytet

mix va bättre, tyckte mix skapa mer chanser än hoff på hela matchen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil heller ha Palmi på kant enn Hoff i en kamp som gårsdagen. Palmi vinner en rekke dueller på midtbanen i går, noe Hoff ikke har fysisk mulighet til med sine 1,60 m.o.h

 

Ok tuller du nå? 

 

1. De færreste fotballbaner ligger i strandkanten eller vannhøyde, og selv da blir det vanskelig å ruve 1,6 m.o.h skal du være flåsete er det vel dumt å beskylde andre for å "pisse på" meningene dine?

 

For å være saklig er Hoff 1,72 m høy. 

 

2. Til sammenligning er Alan 1,64 m høy og det var vel aldri ett problem for ham å spille på midten?

 

3. Det er vel som spiss du trenger fysikk i dueller med midtstoppere? Palmi var vel forøvrig, desverre,  ikke spesielt god igår...

 

Ang. Hoff og ja jeg vet det er i feil tråd: jeg har troen, han jobber bra viser stadig gode tendenser. 10 mål og 5 assists for lyn ifjor vitner om at han er en god spiller. Og minner igjen på at hans rolle i Lyn var å være servitør for Holmen. Så antallet asists burde vært minst dobbelt. Synes han var god i treningskampen mot FFK, 2. omg i Bergen og i supercupen. Gi ham mere tid, så kan vi se f. eks når det drar seg til sommeren... 

 

Viser til mitt lange innlegg over. Og minner om at hverken Veigar eller Alan var direkte supre i sine første kamper i den nydelige drakten.... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet mange her inne pisset på meningene mine om troppen rett før vinduet stengte, men poster det igjen fordi kampen i dag viser til de grader hvilke problemer vi har på vingen, og ikke minst stopperplass og back.

 

Espen Hoff og Daigo er eliteseriens svakeste vingpar, og det synes spesielt når det kreves defensiv jobbing på kantene. Makan til pinglete og rotete spill har jeg ALDRI vært borti.

 

Har ikke satt meg nok inn i dine bombastiske meninger, men hvis du mener at kampen i går først og fremst ble tapt på vingene fortjener de litt gul væske (og da mener jeg ikke solobrus).

 

Synes Hoff fungerer mye bedre på kanten enn som spiss, og selv om han ikke lykkes med alt viser han ihvertfall innsats og vinnervilje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viser til mitt lange innlegg over. Og minner om at hverken Veigar eller Alan var direkte supre i sine første kamper i den nydelige drakten.... 

 

Det var vel ikke Chippen, Tobbe, Keller eller Pontus S heller når vi tenker oss om.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viser til mitt lange innlegg over. Og minner om at hverken Veigar eller Alan var direkte supre i sine første kamper i den nydelige drakten.... 

 

Det var vel ikke Chippen, Tobbe, Keller eller Pontus S heller når vi tenker oss om.

 

For ikke å nevne Somen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvom ikke fransken min er helt i 100, kan det konstateres at folk ikke er helt happy med Veigar der nede i Frankrike. Han har tross alt vært mye skadet, men tror nok også mye skyldes at Veigar er den humør spillern han er. Hvis jeg leser riktig skal visstnok ikke treneren vært for mye innvolvert i overgangen heller.

 

Hvis Nancy rykker ned tror jeg ikke Veigar er veldig interessert i å bli der alt for lenge heller, men det spørs jo hvor mye han evt. vil koste for oss..Uansett håper jeg mirakler skjer til sommeren!

 

Sindre? er det noe mer å plukke opp derfra? http://forum.asnl.net/asnl/Actualites/enig...jet_1809_19.htm

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Selvom ikke fransken min er helt i 100, kan det konstateres at folk ikke er helt happy med Veigar der nede i Frankrike. Han har tross alt vært mye skadet, men tror nok også mye skyldes at Veigar er den humør spillern han er. Hvis jeg leser riktig skal visstnok ikke treneren vært for mye innvolvert i overgangen heller.

 

Hvis Nancy rykker ned tror jeg ikke Veigar er veldig interessert i å bli der alt for lenge heller, men det spørs jo hvor mye han evt. vil koste for oss..Uansett håper jeg mirakler skjer til sommeren!

 

Sindre? er det noe mer å plukke opp derfra? http://forum.asnl.net/asnl/Actualites/enig...jet_1809_19.htm

 

Hvis Veigar har hatt motgang skjønner jeg godt at fansen er skuffet... Veigar er en drittunge når han ikke er i form

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvom ikke fransken min er helt i 100, kan det konstateres at folk ikke er helt happy med Veigar der nede i Frankrike. Han har tross alt vært mye skadet, men tror nok også mye skyldes at Veigar er den humør spillern han er. Hvis jeg leser riktig skal visstnok ikke treneren vært for mye innvolvert i overgangen heller.

 

Hvis Nancy rykker ned tror jeg ikke Veigar er veldig interessert i å bli der alt for lenge heller, men det spørs jo hvor mye han evt. vil koste for oss..Uansett håper jeg mirakler skjer til sommeren!

 

Sindre? er det noe mer å plukke opp derfra? http://forum.asnl.net/asnl/Actualites/enig...jet_1809_19.htm

 

Nja, er vel først i det siste han har vært skadet. De er i grunn ganske positive til det lille de har sett av Veigar, men lurer jo selvsagt på om han ikke får spille mer fordi han ikke er god nok. Merittene hans fra norsk fotball og det islandske landslaget overbeviser dem heller ikke.

 

De som klager er vel også litt preget av at de trodde de skulle få Lucas Barrios fra Colo Colo(scoret 39 mål på 42 kamper der) og endte opp med en islending som de aldri har hørt om og som heller ikke får spille.

 

Det virker som om Veigar ikke var den spillertypen de trengte i det hele tatt. Hele kjøpet virker merkelig. Det de har savnet er en målscorer, og gjerne en stor og sterk en(som Barrios). Virker som de spiller mer primitivt enn Stabæk pga den pressede situasjonen de er i, uten at jeg har sett noen kamper i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvom ikke fransken min er helt i 100, kan det konstateres at folk ikke er helt happy med Veigar der nede i Frankrike. Han har tross alt vært mye skadet, men tror nok også mye skyldes at Veigar er den humør spillern han er. Hvis jeg leser riktig skal visstnok ikke treneren vært for mye innvolvert i overgangen heller.

 

Hvis Nancy rykker ned tror jeg ikke Veigar er veldig interessert i å bli der alt for lenge heller, men det spørs jo hvor mye han evt. vil koste for oss..Uansett håper jeg mirakler skjer til sommeren!

 

Sindre? er det noe mer å plukke opp derfra? http://forum.asnl.net/asnl/Actualites/enig...jet_1809_19.htm

 

Nja, er vel først i det siste han har vært skadet. De er i grunn ganske positive til det lille de har sett av Veigar, men lurer jo selvsagt på om han ikke får spille mer fordi han ikke er god nok. Merittene hans fra norsk fotball og det islandske landslaget overbeviser dem heller ikke.

 

De som klager er vel også litt preget av at de trodde de skulle få Lucas Barrios fra Colo Colo(scoret 39 mål på 42 kamper der) og endte opp med en islending som de aldri har hørt om og som heller ikke får spille.

 

Det virker som om Veigar ikke var den spillertypen de trengte i det hele tatt. Hele kjøpet virker merkelig. Det de har savnet er en målscorer, og gjerne en stor og sterk en(som Barrios). Virker som de spiller mer primitivt enn Stabæk pga den pressede situasjonen de er i, uten at jeg har sett noen kamper i år.

 

enig, leste raskt gjennom debatt-tråden fra Nancy. Man føler en sterk utåmodighet i forhold til at han ikke får sjansjen fra start. Hvorfor ble han kjøpt da osv. Island sammenliknes forøvrig med stor-Nancy. Ikke betryggende å kjøpe soiller fra et så lite land etc. Enkelte mener at VGP blir en flopp hvis han ikke gis sjansjen fra start. Så mer irritasjon over ledelsen i Nancy som ikke gir VGP sjansjen. Det sies vel at han har pådratt seg en strekk (på oppvarming med det islandske landslaget i skottland?).

 

Følger litt med i fransk fotball. VGP scoret i en B-kamp for to uker siden. Tipper han går inn snart fra start. Nancy nærmer seg nedrykkstreken.

 

:lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvom ikke fransken min er helt i 100, kan det konstateres at folk ikke er helt happy med Veigar der nede i Frankrike. Han har tross alt vært mye skadet, men tror nok også mye skyldes at Veigar er den humør spillern han er. Hvis jeg leser riktig skal visstnok ikke treneren vært for mye innvolvert i overgangen heller.

 

Hvis Nancy rykker ned tror jeg ikke Veigar er veldig interessert i å bli der alt for lenge heller, men det spørs jo hvor mye han evt. vil koste for oss..Uansett håper jeg mirakler skjer til sommeren!

 

Sindre? er det noe mer å plukke opp derfra? http://forum.asnl.net/asnl/Actualites/enig...jet_1809_19.htm

 

Nja, er vel først i det siste han har vært skadet. De er i grunn ganske positive til det lille de har sett av Veigar, men lurer jo selvsagt på om han ikke får spille mer fordi han ikke er god nok. Merittene hans fra norsk fotball og det islandske landslaget overbeviser dem heller ikke.

 

De som klager er vel også litt preget av at de trodde de skulle få Lucas Barrios fra Colo Colo(scoret 39 mål på 42 kamper der) og endte opp med en islending som de aldri har hørt om og som heller ikke får spille.

 

Det virker som om Veigar ikke var den spillertypen de trengte i det hele tatt. Hele kjøpet virker merkelig. Det de har savnet er en målscorer, og gjerne en stor og sterk en(som Barrios). Virker som de spiller mer primitivt enn Stabæk pga den pressede situasjonen de er i, uten at jeg har sett noen kamper i år.

 

enig, leste raskt gjennom debatt-tråden fra Nancy. Man føler en sterk utåmodighet i forhold til at han ikke får sjansjen fra start. Hvorfor ble han kjøpt da osv. Island sammenliknes forøvrig med stor-Nancy. Ikke betryggende å kjøpe soiller fra et så lite land etc. Enkelte mener at VGP blir en flopp hvis han ikke gis sjansjen fra start. Så mer irritasjon over ledelsen i Nancy som ikke gir VGP sjansjen. Det sies vel at han har pådratt seg en strekk (på oppvarming med det islandske landslaget i skottland?).

 

Følger litt med i fransk fotball. VGP scoret i en B-kamp for to uker siden. Tipper han går inn snart fra start. Nancy nærmer seg nedrykkstreken.

 

:lol:

mener selvfølgelig VPG :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han oppfyller vel alle kriterier for en drømmesignering, men det er vel rett mann på feil tidspunkt? Enda en balansespiller på midten ser ihvertfall ikke jeg særlig behov for.

 

Vi trenger noen med mer kreativitet, tempo og større gjennombruddskraft, før Tobias Linderoth.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Veigar har hatt motgang skjønner jeg godt at fansen er skuffet... Veigar er en drittunge når han ikke er i form

Men han er VÅR drittunge da.... ;)

 

 

Akkurat der fikk den litt motsatt effekt. Når Veigar var ute av form og var drittunge var han jo bare vårt problem ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktigere nå å få NYE supportere enn spillere.

 

Tenker da helst på slike som har evne til å avgjøre kamper, og ikke bare slike som er rolige, stabiliserende "midtfeltare"

 

Hvor henter vi en ny supporter som kan avgjøre kamper ? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktigere nå å få NYE supportere enn spillere.

 

Tenker da helst på slike som har evne til å avgjøre kamper, og ikke bare slike som er rolige, stabiliserende "midtfeltare"

 

Hvor henter vi en ny supporter som kan avgjøre kamper ? ;)

 

På Vålerenga eller Strømmen kanskje?

Tolvte mann!

 

Bortsett fra 40% av core $$, så trenger Stabæk ca 3pers for hver bortesupporter for å ha sjans til å vinne tribuneduellene (med unntak av mot Lyn selvfølgelig). Derfor trenger vi både flere og gjerne mer "medspillende" supportere.

Kan vi forsøke å tilrettelegge og skipe inn noen fra Nesoddlandet kanskje? Eller det er vel kanskje alt nå lettere for disse å komme til Telenor Arena med robåt, enn det er med dagens trafikk og parkeringsprogram å komme frem for en fra Ila, Hosle eller Avløs?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktigere nå å få NYE supportere enn spillere.

 

Tenker da helst på slike som har evne til å avgjøre kamper, og ikke bare slike som er rolige, stabiliserende "midtfeltare"

 

Hvor henter vi en ny supporter som kan avgjøre kamper ? ;)

 

Først og fremst må vel en slik supporter stå på kortsiden og synge uavbrutt hele kampen. Lydnivået må være såpass at alle trommer og høyttalerlyder overdøves. Skulle ikke dette være nok må supporteren, ved behov, være klar til å løpe innpå og putte en avgjørende goal mot slutten av kampen. Sesongkortpris: 0,-

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først og fremst må vel en slik supporter stå på kortsiden og synge uavbrutt hele kampen. Lydnivået må være såpass at alle trommer og høyttalerlyder overdøves. Skulle ikke dette være nok må supporteren, ved behov, være klar til å løpe innpå og putte en avgjørende goal mot slutten av kampen. Sesongkortpris: 0,-

 

Støttes!

Da holder det kanskje at vi mosjonerer og omskolerer noen av de velfødde på langside 1.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...