Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Her er det bare å skrive kontrakt:

 

Diogo da Costa Oliveira

 

http://www.stabak.no...article9373.ece

 

 

 

 

Hmmm.

 

Lærte ikke vi i forbindelse med Senky at alle kunne ha en skrytevideo på Youtube? Diogo sin skrytevideo varer i 10 minutter, og den inneholder ett eneste mål! Noen gode finter og en del fine pasninger, men også noen delvis mislykkede dragninger og situasjoner der han blir felt.

 

La oss håpe han gjør en langt bedre figur under sitt opphold, for dette imponerte ikke stort. I hvert fall tatt i betraktning at skrytevideoer gjerne inneholder det aller beste en spiller har å tilby.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er det bare å skrive kontrakt:

 

Diogo da Costa Oliveira

 

http://www.stabak.no...article9373.ece

 

 

 

 

Hmmm.

 

Lærte ikke vi i forbindelse med Senky at alle kunne ha en skrytevideo på Youtube? Diogo sin skrytevideo varer i 10 minutter, og den inneholder ett eneste mål! Noen gode finter og en del fine pasninger, men også noen delvis mislykkede dragninger og situasjoner der han blir felt.

 

La oss håpe han gjør en langt bedre figur under sitt opphold, for dette imponerte ikke stort. I hvert fall tatt i betraktning at skrytevideoer gjerne inneholder det aller beste en spiller har å tilby.

 

 

Er helt enig! Youtube er ingen seriøs kilde...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitter vel ikke med en følelse om at det er en "ny alan" som er signert her...

... men det virker jo som om det er en spiller med godt overblikk .... ut i fra det lille man kan se fra videoene...

Så vi får jo håpe at trenerapparatet kan finslipe litt her i så fall... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitter vel ikke med en følelse om at det er en "ny alan" som er signert her...

... men det virker jo som om det er en spiller med godt overblikk .... ut i fra det lille man kan se fra videoene...

Så vi får jo håpe at trenerapparatet kan finslipe litt her i så fall... :)

 

Alan var ikke akkurat konge den første sesongen heller..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er det bare å skrive kontrakt:

 

Diogo da Costa Oliveira

 

http://www.stabak.no...article9373.ece

 

 

 

 

Virker litt som en blanding av Holmvik og Stenvoll. Allsidig spiller med et kaldt hode og en følsom pasningsfot.

 

Bortsett fra at Diogo er på høyresiden - ikke det vi trenger aller mest, altså...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er det bare å skrive kontrakt:

 

Diogo da Costa Oliveira

 

http://www.stabak.no...article9373.ece

 

 

 

 

Hmmm.

 

Lærte ikke vi i forbindelse med Senky at alle kunne ha en skrytevideo på Youtube? Diogo sin skrytevideo varer i 10 minutter, og den inneholder ett eneste mål! Noen gode finter og en del fine pasninger, men også noen delvis mislykkede dragninger og situasjoner der han blir felt.

 

La oss håpe han gjør en langt bedre figur under sitt opphold, for dette imponerte ikke stort. I hvert fall tatt i betraktning at skrytevideoer gjerne inneholder det aller beste en spiller har å tilby.

 

Nja... Senkys video var vel to minutter lang og inneholdt en mislykket finte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er det bare å skrive kontrakt:

 

Diogo da Costa Oliveira

 

http://www.stabak.no...article9373.ece

 

 

 

 

Virker litt som en blanding av Holmvik og Stenvoll. Allsidig spiller med et kaldt hode og en følsom pasningsfot.

 

Bortsett fra at Diogo er på høyresiden - ikke det vi trenger aller mest, altså...

 

 

Litt uslepen fyr. Virker som han er ganske teknisk oppegående.

 

Ligner litt på Daigo i form at han liker å få ballen og sende videre en drømmepasning. Ser ut som han har mye fart, noe dessverre daigo manglet.

 

Hvis han tar nivået og presterer på trening, kan dette virke meget spennende.

 

Ser også ut som han jobber en del defensivt også, rask i kontringsfasen, noe som vi liker her på berget :-)

 

 

Edit:

4:12 - Skrur ballen rimelig bra her da ;-)

 

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er det bare å skrive kontrakt:

 

Diogo da Costa Oliveira

 

http://www.stabak.no...article9373.ece

 

 

 

 

Hmmm.

 

Lærte ikke vi i forbindelse med Senky at alle kunne ha en skrytevideo på Youtube? Diogo sin skrytevideo varer i 10 minutter, og den inneholder ett eneste mål! Noen gode finter og en del fine pasninger, men også noen delvis mislykkede dragninger og situasjoner der han blir felt.

 

La oss håpe han gjør en langt bedre figur under sitt opphold, for dette imponerte ikke stort. I hvert fall tatt i betraktning at skrytevideoer gjerne inneholder det aller beste en spiller har å tilby.

 

Nja... Senkys video var vel to minutter lang og inneholdt en mislykket finte...

 

...og fortsatt imponerte den videoen mer enn Diogos. Tankekors?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mange om sammenligner ham med Alan, og det er vel ikke så aktuelt. Spiller som Alan blir vel enten enorme suksesser (som Alan ble etterhvert), eller fiaskoer (som Alan så ut til å bli de første åra). Selv når Alan var på topp så var jo problemet at han alltid skulle ha kula. Leenge.

 

 

Men denne fyren virker det jo som om er i stand til å slå innlegg på førstetouch. Samtidig som han er i stand til å gå av en mann dersom det kreves. Jeg synes derfor det er mer aktuelt å sammenligne ham med en fyr som Daigo. Kanskje ikke like fantastisk innleggs- og frisparkfot, men samtidig kan han kanskje være litt kjappere (løpsmessig)?

 

Hva skal man tolke ut av at han skal være her i en hel måned, at man vet lite om ham?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er enig at videoen til Diogo ikke er superimponerende. Vi kan derfor prise oss lykkelige over at han skal trene med laget i en måned! Tipper Janne og Schelvis har fått mer enn nok til å ta en avgjørelse etter dette.

 

Er det noen som har info om hva slags kontrakt han er under?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er enig at videoen til Diogo ikke er superimponerende. Vi kan derfor prise oss lykkelige over at han skal trene med laget i en måned! Tipper Janne og Schelvis har fått mer enn nok til å ta en avgjørelse etter dette.

 

Er det noen som har info om hva slags kontrakt han er under?

 

Enig. Har full tiltro til Janne og Tom.

Spennende å se om han får spilletid mot f.eks Moss.

 

Når det gjelder kontrakten hans, så sto telefonnummeret til manageren hans mot slutten av videoen, så det er vel bare å ringe...tongue.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er enig at videoen til Diogo ikke er superimponerende. Vi kan derfor prise oss lykkelige over at han skal trene med laget i en måned! Tipper Janne og Schelvis har fått mer enn nok til å ta en avgjørelse etter dette.

 

Er det noen som har info om hva slags kontrakt han er under?

Han kommer fra et fotballakademi og har visstnok samme agentfirma som Alan. Han virker litt overtent på trening, men han greier vel å få vist hva han kan i løpet av en måned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke man kan utlede stort av u-tube videoer hverken i den ene eller andre retningen. Men akkurat som man kunne se i videoen til Daigo at Daigo hadde en fin skuddfot, synes jeg det virker som han har en fin forståelse for spillet. Og imotsetning til Alan - vet når han skal slippe ballen. 

 

Jeg liker at han er fleksibel og at han er høyreback / kant kan vel tyde på Jon Inge skal gjøres om til stopper. På venstrekanten har vi jo Hoff / Johan.

 

En brasse som kommer til Norge, kan neppe kalles annet enn en lykkejeger, men skal bli spennende å se ham i treningskampene imot Moss og Man U.   

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synd ikke klubben kunne latt Wolff fra Karanba trene med juniorene synes jeg. Han har veldig potensial og kunne virkelig blitt en ny Alan. For de spesielt interesserte trener han neste uke med NTG/LYN i Gjønneshallen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke man kan utlede stort av u-tube videoer hverken i den ene eller andre retningen. Men akkurat som man kunne se i videoen til Daigo at Daigo hadde en fin skuddfot, synes jeg det virker som han har en fin forståelse for spillet. Og imotsetning til Alan - vet når han skal slippe ballen.

 

Jeg liker at han er fleksibel og at han er høyreback / kant kan vel tyde på Jon Inge skal gjøres om til stopper. På venstrekanten har vi jo Hoff / Johan.

 

En brasse som kommer til Norge, kan neppe kalles annet enn en lykkejeger, men skal bli spennende å se ham i treningskampene imot Moss og Man U.

 

 

 

 

Nei man skal absolutt ikke se seg blind på skrytevideoer, men at denne mannen innehar gode kvaliteter tror jeg ikke det er noen stor tvil om. Bra teknikk, 1 touch, 2 touch, holde ballen og dra en finte eller passere en mann, og ikke minst meget meget pasningsikker. De negative sidene kommer jo selvsagt ikke frem i en slik video så det kan man ikke uttale seg om.

 

Synes dog på meg som han spilte mest offensiv midtbane. Eller er han som andre mer kjente brasilianske backer stort sett over hele banen?

 

Min konklusjon: Ja takk, signer mannen. Jeg tror han kan bli en suksess hos oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

På denne videoen virker det som han er rask og har en veldig god balanse(vanskelig å takle, og fort opp de gangene han takles).Virker også som en overraskende god ballvinner. Ikke værst på hodet heller :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg ser liksom ikke helt det store med han her. liksom ikke veldig god på noe, og videoene blir klippet ganske fort (der jeg tipper han mister ballen). håper jeg tar feil, spiser gjerne en masse hatter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg ser liksom ikke helt det store med han her. liksom ikke veldig god på noe, og videoene blir klippet ganske fort (der jeg tipper han mister ballen). håper jeg tar feil, spiser gjerne en masse hatter...

 

Er jo håpløs kvalitet på den videoen - ikke lett å bli klok på. Skal prøve å komme meg en tur på treningen i mrg og gi en tilbakemelding.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Inge André Olsen og Tor Marius Gromstad har fortsatt å slite voldsomt med skader også i vinter." (tatt fra artikkelen i posten over)

 

Var jo klar over at IA sliter med skader, men det var nytt for meg at Gromstad også fortsatt har skadetrøbbel. Han fikk vel bare en ettårs kontrakt, så vi får håpe han kommer seg fort gjennom problemene, slik at han får vist seg fram. (OK, muligens feil tråd.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...