Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


I dagens papirutgave av Budstikka står det at Lyns Kristian Flittie Onstad har trent med Stabæk. Han er tenkt som en erstatter for Rogne, som er i Skottland og ventes å signere for Celtic i løpet av helgen. Noen som har sett Onstad på trening med Stabæk? Hvordan vil han fungere i Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dagens papirutgave av Budstikka står det at Lyns Kristian Flittie Onstad har trent med Stabæk. Han er tenkt som en erstatter for Rogne, som er i Skottland og ventes å signere for Celtic i løpet av helgen. Noen som har sett Onstad på trening med Stabæk? Hvordan vil han fungere i Stabæk?

 

Lyns? Han er fristilt fra Esbjerg og var på utlån til Brann i forrige sesong. Helt sikkert en ok signering for oss, som vil gi litt større dekning bakover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmm, merker jeg er litt usikker. Da må det i så fall komme en solid forsterkning bak der også, og så ha Flittie Onstad som dekningsspiller. Bataljonens skussmål er ikke dårlig, men heller ikke mye å skryte av. Jeg ønsker meg heller Lædre Bjørdal da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper da virkelig ikke det, mer primitiv sten-triller skal du lete lenge etter.

En mann som har spillt klubben sin ned 2 divisjoner på like mange år skal vi holde hos unna...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var Hockey, ikke fotball. Det er sikket noen som holder med Frisk Asker og er Stabæk fotball supporter.

 

Kan jeg aldri tenke meg... ;)

 

Men Arnar Førsund er skitten, han har spilt for Vålerenga!

 

Dessuten, han er absolutt ikke god nok for Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han stilte også i VIF-drakt på Engakamp da han var HamKam-spiller, nei takk!

 

Det var Hockey, ikke fotball. Det er sikket noen som holder med Frisk Asker og er Stabæk fotball supporter.

 

Nå har vel ikke FriskAsker noe fotballag, men det er sikkert noen som er Stabæk fotball supportere og heier på Vålerenga hockey.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Poenget mitt er at det i beste fall var ubetenksomt, i alle fall når dette var i Hamar OL-amfi.

Jeg er sikkert ikke den eneste som hadde reagert om Daniel hadde dukket opp på Jordal i Enga-drakt. Eller om Peter Kovacs dukker opp på damekamp i Stabæk-skjerf..

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Poenget mitt er at det i beste fall var ubetenksomt, i alle fall når dette var i Hamar OL-amfi.

Jeg er sikkert ikke den eneste som hadde reagert om Daniel hadde dukket opp på Jordal i Enga-drakt. Eller om Peter Kovacs dukker opp på damekamp i Stabæk-skjerf..

 

men Peter har dukket opp flere ganger i Stabæk-skjerf på SFK, men han kommer vell ikke til å gjøre det nå som MW ikke spiller hos oss lenger...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny amerikansk keeper på treningen i dag.

 

Men vet ikke noe mer enn det. Ropte og kommanderte som om hadde spillt for Stabæk hele sitt liv. Bra selvtillitt i det minste.

 

Han var der på treningen på fredag også, virket bra og hadde god kommunikasjon med spillerene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan da umulig være så vanskelig å få skaffa navnet?? blink.gif

 

 

Er vel fort vekk bare å spørre det ja! men rart det ikke er laget en artikkel på stabak.no?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å følge opp mitt eget innlegg.

 

Wanderson.

Sikkert veldig god, men tror nok han kan utelukkes. Tror generelt ikke vi har råd til folk som allerede har slått gjennom i så stor grad som han der, vi må enten utvikle selv, hente ubeskrevne blad (fx Alan) eller kjøpe uforløst materiale fra andre klubber (fx Annan, Somen, Veigar osv, dette er vel det Stabæk er best i Norden på).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Står endel om Steve Clark i denne bloggen

 

Steve still on trial with Stabaek, playing well, getting great feedback from the coaches. Another Tippeligaen team interested, Haugesund, on the southwest tip of Norway. Finally Real Salt Lake called, and invited Steve to pre-season camp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Står endel om Steve Clark i denne bloggen

 

Steve still on trial with Stabaek, playing well, getting great feedback from the coaches. Another Tippeligaen team interested, Haugesund, on the southwest tip of Norway. Finally Real Salt Lake called, and invited Steve to pre-season camp.

 

Ser ut som han kommer fra Texas Championship, altså ikke noe stort fotballnavn enda.

 

Noen som vet hvor gammel han er, er han ment som erstatter for Austbø eller Jensen? Går utifra sistnevnte

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Står endel om Steve Clark i denne bloggen

 

Steve still on trial with Stabaek, playing well, getting great feedback from the coaches. Another Tippeligaen team interested, Haugesund, on the southwest tip of Norway. Finally Real Salt Lake called, and invited Steve to pre-season camp.

 

Ser ut som han kommer fra Texas Championship, altså ikke noe stort fotballnavn enda.

 

Noen som vet hvor gammel han er, er han ment som erstatter for Austbø eller Jensen? Går utifra sistnevnte

I følge den bloggen er han 86-modell. Altså blir han 24 i år. Men vet vi at det er riktig amerikaner?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...