Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Han er vel beskrevet som rask og driblesterk høyreving. Er det en ren erstatter for Hoff?

Hepp,

 

Høres slik ut. Men i følge ryktene får vi et helt jævla bedehus med på kjøpet...

 

@ringo

(Som vel egentlig ikke tror på denne overgangen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

I følge ryktene er han ekstremt relgiøs og det er forsåvidt en grei sak det, så lenge man holder det for seg selv. Men etter hva jeg forstår så påvirker det garderobelivet i Viking og det er ikke greit (Hvis det stemmer da...)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kan iallfall ikke klage på dårlig økonomi hvis man er villig til å bruke penger på å leie inn Hulsker og vurderer å kjøpe Nisja. Snakker om prioriteringer. Ikke det at Nisja er totalt håpløs. Han er sikkert ålreit nok. Skjønt, det var vel ikke helt uten grunn at han ikke ble vurdert som god nok i Viking før årets sesong og var på vei til Bryne, men...

 

Uansett, poenget mitt er at når man har særdeles begrensede ressurser, svir man ikke av det man har på sånne middelmådigheter. Da er det vel så greit å matche egne juniorspillere, spør du meg. Kjøp av spillere bør være forbeholdt sånt man ikke klarer å produsere selv. Habile/svært lovende midtbanespillere produserer vi vel på rekke og rad selv. Mix/Skjelvik/Hedenstad og en rekke lovende juniorer bør være nok til at Nisja er uinteressant. For et kjedelig rykte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kan iallfall ikke klage på dårlig økonomi hvis man er villig til å bruke penger på å leie inn Hulsker og vurderer å kjøpe Nisja. Snakker om prioriteringer. Ikke det at Nisja er totalt håpløs. Han er sikkert ålreit nok. Skjønt, det var vel ikke helt uten grunn at han ikke ble vurdert som god nok i Viking før årets sesong og var på vei til Bryne, men...

 

Uansett, poenget mitt er at når man har særdeles begrensede ressurser, svir man ikke av det man har på sånne middelmådigheter. Da er det vel så greit å matche egne juniorspillere, spør du meg. Kjøp av spillere bør være forbeholdt sånt man ikke klarer å produsere selv. Habile/svært lovende midtbanespillere produserer vi vel på rekke og rad selv. Mix/Skjelvik/Hedenstad og en rekke lovende juniorer bør være nok til at Nisja er uinteressant. For et kjedelig rykte.

 

Kunne ikke sagt det bedre selv... Fortsett arbeidet med de yngre lagene, vi ser jo i år hva slags resultater det gir;

 

VEH, Gromstad, Mix, JS... I tillegg har vi TAA skadet, og vi kunne hatt Rogne.... Resultatene i Jet-turneringen viser jo at vi har mer å se frem til...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Høres slik ut. Men i følge ryktene får vi et helt jævla bedehus med på kjøpet...

Hmmm, kanskje ikke så dumt med en spiller som har litt kontakter oppover, om det finnes en gud har han i hvertfall ikke vært blaa i år...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Høres slik ut. Men i følge ryktene får vi et helt jævla bedehus med på kjøpet...

Hmmm, kanskje ikke så dumt med en spiller som har litt kontakter oppover, om det finnes en gud har han i hvertfall ikke vært blaa i år...

Gud er trønder - det vet vel alle.... :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

I følge ryktene er han ekstremt relgiøs og det er forsåvidt en grei sak det, så lenge man holder det for seg selv. Men etter hva jeg forstår så påvirker det garderobelivet i Viking og det er ikke greit (Hvis det stemmer da...)

 

@ringo

 

Kan bli spennende mtp evt. invielsesrituale i regi av Nannskog på La Manga...... ( ref. PFO).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som JJ drar, og OM Lennatsson kommer, så er det bare SÅ viktig å beholde de unge spillerne vi har. De "kryr" jo av gode talenter nedover som gjør det bra i f.eks JET...

 

Få orden på kontrakten til MIX!

 

NÅ!!!!

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 125

Nå som overgangsvinduet åpner 1. august lurer jeg på om hele Norges Jan Jönsson vil delta i arbeidet med å finne nye spillere?

 

Var det noen som snakket om interessekonflikter?

 

Vil Jan Jönsson aktivt prøve å signere nye spillere for Stabæk, eller vil det passe best for ham at disse overgangene går i vasken slik at Rosenborg kan komme på banen og snappe spillerne rett foran trynet vårt?

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som overgangsvinduet åpner 1. august lurer jeg på om hele Norges Jan Jönsson vil delta i arbeidet med å finne nye spillere?

 

Var det noen som snakket om interessekonflikter?

 

Vil Jan Jönsson aktivt prøve å signere nye spillere for Stabæk, eller vil det passe best for ham at disse overgangene går i vasken slik at Rosenborg kan komme på banen og snappe spillerne rett foran trynet vårt?

 

Når fikk RBK oversikt over Bosmanspillere? Eller eventuelle stabækjuniorer det er forsvarlig å tilby en halvtårs Tippeligakontrakt?

 

Litt bakkekontakt er fordelaktig; selv for dem med forkjærlighet for konspirasjonsteorier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det må da vitterlig hentes inn nye spillere i sommer?

 

Hulsker er ferdig, vi fikk tre nye skader i går, og benken er så og si tom. I tillegg snakkes det om at Hoff kan forsvinne i sommer, mens KFO tilsynelatende har gått AWOL. Hvis en tenker litt mer langsiktig, så har vi en Diogo på lånt tid, vi har en Høiland som er bosman, en Austbø som neppe spiller i Stabæk neste sesong, og en MIX som ligger i åpen konflikt med klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så spørs det om Stabæk har råd til/ er attraktive nok til å:

 

1) signere en ny trener fra 01.01

2) resignere Høiland

3) resignere Gromstad

4) hoste opp en kontrakt klubben og Diskerud kan leve med

5) ta opp en eller to juniorer til og med 01.01. (Som (nød)løsninger i forhold til midlertidig mangel på stopper og spiss.)

6) Signere ny(e) spiller(e).

 

Om Jönsson "stiller seg i veien" her, er det pga. uavklart trenerforhold. Jeg gidder ikke å fantasere om skjulte motiver. (For øvrig savner jeg Kobayashi og Keller - som Stabæk måtte slippe - langt mer enn Berglund.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror vi får klare oss med det vi har, ihvertfall såfremt ikke Henning eller Hoff forsvinner. Dersom det skulle skje har vi gode nok alt. i hhv. Vegar og Jørgen. Bedre å ha det vi måtta ha av penger til disp. for en ny trener.

 

Klarer vi å beholde resignere Høiland, beholde Pontus og Pallskog har vi en ålright sentrallinje - også for neste år. - Selv om Daniel begynner å skrante.

 

Noen som vet om Jiress eller Bolli er klar for A-laget? jeg liker det lille jeg har sett av dem...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Foreslår fremdeles noen av Linfield spillerne, de overrasket stort og er garantert ganske billige. Lufter også ideen om Marius Helle igjen. Han vet ihvertfall hvor målet står om dagen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Suka Suka imponerte tydeligvis mot Førde i kveld:

 

Utover andreomgangen fekk gjestenes Jiress Suka Suka styre kampen meir og meir frå midtbaneposisjon. Heimelaget makta ikkje ta ut stabækjunioren.

- Han var definitivt banens beste spelar, legg Nistad til og ergrar seg over at Førde for fjerde kamp på rad glipp på deffensive dødballar.

 

Det er vel ikke til å unngå at forsvaret må styrkes, og muligens da noen som kan bekle back og kant? Det er ikke holdbart at feks Mix må tre ned på back, fordi vi mangler alternativer. Hvis Hoff forsvinner, blir dette behovet ytterligere forsterket. En Fernando Wallace burde fortsatt være aktuell?

 

At den Gamle Enke hadde en mann for å titte på spillere i går, betyr kanskje at unge Hedenstad begynner å bli en het potet blant speidere? Nå er det vel noen på motstanderlaget som også tiltrekker seg oppmerksomhet, men dog. Jeg tviler på at vi får beholde han ut 2011.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil ha Bella!:)

Fy faen som jeg savner han.

 

 

 

Spisser som ikke scorer mål kan vi finne andre steder til en garantert billigere penge

 

Jeg har skrevet dette før, men du skal få lov til å gjette én gang hvem som var Stabæks toppscorer totalt i fjor, altså serie, cup og e-cup sammenlagt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil ha Bella!:)

Fy faen som jeg savner han.

 

 

 

Spisser som ikke scorer mål kan vi finne andre steder til en garantert billigere penge

 

Jeg har skrevet dette før, men du skal få lov til å gjette én gang hvem som var Stabæks toppscorer totalt i fjor, altså serie, cup og e-cup sammenlagt.

 

Tipper det er Bella, men ser man sånn på det ligger heller ikke Hulsker så aller verst ann i årets sesong, og det blir jo litt feil det og, synes du ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At den Gamle Enke hadde en mann for å titte på spillere i går.

Hvem? Den Gamle Dame?

Juventus

 

Jeg har troen på at Pall/Bella vil fungere mye bedre enn PallSkog. Om Nanne bestemmer seg for å legge opp etter sesongen, vil jeg ha inn Belle. Noen som vet hvor lenge Bella har igjen av kontrakten? Han nærmer seg vel Bosman og elsker Stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Elfsborg har lagt ut en hel haug unyttig informasjon om spillerne sine, her er Berglund sin profil. Han liker mye kebabsaus på pizzaen, men liker ikke fiskeboller. Derimot kan man se årets statistikk, med 2 mål på 10 kamper. Tømmernes har til sammenligning 2 mål på 9 kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Elfsborg har lagt ut en hel haug unyttig informasjon om spillerne sine, her er Berglund sin profil. Han liker mye kebabsaus på pizzaen, men liker ikke fiskeboller. Derimot kan man se årets statistikk, med 2 mål på 10 kamper. Tømmernes har til sammenligning 2 mål på 9 kamper.

 

Han er ikke den eneste spissen som liker kebab......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...