Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Tønsberg er faktisk i selveste 2. div:P

Men apropos: Tønsberg har mange gode unggutter, men også en veldig god "gamling": Espen Næss Lund. Jeg har sett ham i et par kamper, en ruvende, spillende stopper med godt driv og klokskap. Kan også spille spiss, blir ofte slengt opp på topp i kamper der de trenger mål mot slutten. Jeg ser at jeg nesten beskriver han som en superspiller, det er han selvfølgelig ikke, men tror han kan være bedre enn f.eks. KFO. Han er i Tønsberg litt fordi det er trygt og greit, men er mer enn moden for spill i høyere divisjoner. Kunne fint blitt en billig benkespiller som ikke trenger flere år før han kan gjøre en god jobb på a-laget.

Og "nei" på forhånd til spørsmålet "Espen Næss Lund, er det deg?".

 

Espen Næss Lund, er det deg?

Nei

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I gårsdagens papirutgave av Glåmdalen står det at Enkerud skal trene med Enga denne uka. Han skulle ha trent med Stabæk forrige uke, men det ble det ikke noe av. Det står i Glåmdalen at han kanskje vil trene med Stabæk etter at han har prøvd seg i Enga. Regner med at det avhenger av hva slags tilbakemelding han får derfra. Hvis verken Enga eller Stabæk vil ha ham, vil han gå til Nybergsund. De skal visstnok alt ha kommet med et tilbud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det høres ut som den nye spillerkjøpteknikken er å gå etter evt. fruer i huset.

Før man snakker med den aktuelle spilleren gå direkte til fruen i huset og legge frem et tilbud med hvor bra det er å bo her med rike naboer.

Friste konen før spillern.

 

Personlig legger jeg skylden for overgangen til Hoff direkte på kvinneklubben Ottar.

Damer har for stor makt.ph34r.gif

 

Simen - ut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig legger jeg skylden for overgangen til Hoff direkte på kvinneklubben Ottar.

Damer har for stor makt.ph34r.gif

 

Simen - ut!

Stabæk er jo tøffelklubb nr 1 når det kommer til hvor sterkt det skal telle å komme nærmere konas/samboers familie når to blir til tre. Kanskje det skulle kontraktsfestet at man må vente med å få barn så lenge man er Stabæk-spiller? :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig legger jeg skylden for overgangen til Hoff direkte på kvinneklubben Ottar.

Damer har for stor makt.ph34r.gif

 

Simen - ut!

 

Vi må nokk få slutt på kvinneklubben Ottar, kanskje kaste dem ut av norge til sverige sånn at vi får flere gode svensker til Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig legger jeg skylden for overgangen til Hoff direkte på kvinneklubben Ottar.

Damer har for stor makt.ph34r.gif

 

Simen - ut!

 

Vi må nokk få slutt på kvinneklubben Ottar, kanskje kaste dem ut av norge til sverige sånn at vi får flere gode svensker til Stabæk!

 

Så jeg må slutte å gi støttemedlemskap i bursdagsgave til guttevenner? unsure.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det høres ut som den nye spillerkjøpteknikken er å gå etter evt. fruer i huset.

Før man snakker med den aktuelle spilleren gå direkte til fruen i huset og legge frem et tilbud med hvor bra det er å bo her med rike naboer.

Friste konen før spillern.

 

Personlig legger jeg skylden for overgangen til Hoff direkte på kvinneklubben Ottar.

Damer har for stor makt.ph34r.gif

 

Simen - ut!

Dette er ikke nytt, tvert imot.

 

Tom Fodstad, anyone?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er jo stor sjans for at Henning også forsvinner ut av vinduet.

Av billige norske spillere som kunne erstattet så har jeg litt sansen for denne Carl-Erik Torp. Er vel noen andre her som også har kommentert han tidligere.

God til å holde på ballen og en voldsom arbeidskapasitet.

Eneste som er litt synd er at han er 25-26, skulle gjerne vært noen år yngre. Er vel grenser for hvor mye mer han klarer å utvikle seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er jo stor sjans for at Henning også forsvinner ut av vinduet.

Av billige norske spillere som kunne erstattet så har jeg litt sansen for denne Carl-Erik Torp. Er vel noen andre her som også har kommentert han tidligere.

God til å holde på ballen og en voldsom arbeidskapasitet.

Eneste som er litt synd er at han er 25-26, skulle gjerne vært noen år yngre. Er vel grenser for hvor mye mer han klarer å utvikle seg.

 

Har hatt veldig sansen for denne Torp, jeg også. Så han første gang i kvalikken til opprykk i fjor og der imponerte han veldig. Han har også virket svært stabil og god de gangene jeg har sett han i tippeligaen. Selv om han er 25-26 år så er han ikke gammel, og han har mange gode år foran seg - ikke en dum alder å hente en spiller i!

 

Selv om det kan virke som om vi er godt dekket på sentral midtbane, så er det jo ganske tynt bak Pontus, Henning og MIx. Palmi har kanskje potensialet inne, men han jo har jo nesten blitt dårligere og dårligere siden han kom hit...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om han er 25-26 år så er han ikke gammel, og han har mange gode år foran seg - ikke en dum alder å hente en spiller i!

Enig. Hadde han vært fire-fem år yngre er sjansen for å beholde spilleren over lengre tid, betydelig mindre. Det er en problematikk som Stabæk nok kommer til å stå overfor ifm det gode juniorarbeidet, ref. feks Rogne. Nå er det ikke slik at alle junior-gutta som kommer opp kommer til å få muligheten til et proff-eventyr, men hvis Rogne og Hedenstad er to av seks (Mix, Aase, Skjelvik, Gromstad), så er det allikevel mange nok til å forsvare å hente inn spillere som er fire, fem år eldre (i kombinasjon med juniorer). En spiller som Torp kommer mest sannsynlig aldri til å dra utenlands, men på et betydelig bedre lag har han muligheten til å bli en super TL-spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem er de to to prøvespillerne fra gamle FK Lyn som vi i følge Bohinen hadde på prøvespill forrige uke?

 

EDIT: Hassum og Sadeh i følge bastionen. Hvem nå de to er...

 

Måtte det være noen som kan spille forsvar

Lenke til innlegg
Del på andre sider


håper JL drar med seg noen friske unge u21 spillere fra sweden:. Bare å vente i spenning

 

Det er hvertfall få, om noen, som har bedre oversikt over unge svenske talenter enn JL har, så dette kan bli spennende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ekstra Bladets kilder i Norge fortæller, at den 27-årige wing var langt i forhandlingerne med Stabæk. Blandt andet derfor turde de norske mestre anno 2008 godt sælge Espen Hoff til rivalerne Start, få dage før det norske transfervindue lukkede 31. juli. De troede nemlig, at Kamper stod klar som afløser på højrekanten.

Ser nesten ut som om Stabæk har tatt en Brann da de solgte Helstad og var sikre på at de hadde arvtageren klar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...