Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


 

Synes Angan minner om Carew på mange måter, og som sagt, gutten trenger avslutningstrening så det holder. Men hadde han lært seg å skyte hadde han blitt en meget farlig sak. Sterk og rask. På mange måter en slags lutfattigmanns Carew.

 

 

Ville valgt en skadefri Andersen Aase i startoppstillingen foran Angan any day.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Markegård blir vist vurdert jmf nettavisen

Haha, det må være kødd. Makan til useriøs fyr.

 

Ola Kamara har gjort det godt etter at han gikk til godset, Håkon Skogseid gjør det ok i Viking, Lennart Steffensen er folkehelt i Hønefoss, Rotevatn har vært til tider gnistrende i Mjøndalen i år, Mads Clausen har gjort det godt i Follo. Alle disse ble veid for lett i Stabæk. Av og til trenger man kanskje en miljøforandring for å vokse. Hvem vet hvor Chippen hadde vært hvis Tom ikke likte oppvarmingen hans. Hvis Markegård har vokst og blitt bedre, så hvorfor ikke??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Erik Jonvik er en mann for fremtiden. Han har en treningsmoral med sjeldent høyt nivå i fotballverdenen.

 

(klarte ikke legge filmen inn i innlegget) Så her er

til en film av noen av "skillsa" hans. Endret av Hamar90
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kunne Ola vært noe å hente tilbake?

nå som han er Bosman og har tatt tak i seg selv..

Han er jo en spennende spiller med masse potensialet og killerinnstinkt utpå der..

 

Ville heller hatt Jo Inge Berget da! Og for all del ikke noe Markegård tilbake, da gir jeg opp ass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kunne Ola vært noe å hente tilbake?

nå som han er Bosman og har tatt tak i seg selv..

Han er jo en spennende spiller med masse potensialet og killerinnstinkt utpå der..

 

Ville heller hatt Jo Inge Berget da! Og for all del ikke noe Markegård tilbake, da gir jeg opp ass!

Dersom vi skal ha en Nannskogkopi, er vel Kamara et riktigere valg? (Men spørs om man vil tilbake, ettersom han ble "sparket ut" av klubben sist)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Dersom vi skal ha en Nannskogkopi, er vel Kamara et riktigere valg? (Men spørs om man vil tilbake, ettersom han ble "sparket ut" av klubben sist)

 

Han sier jo at han måtte ta et oppgjør med seg selv etter han ble sparket ut av Stabæk. Kanskje det tyder på at han ikke klandrer klubben, men seg selv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Dersom vi skal ha en Nannskogkopi, er vel Kamara et riktigere valg? (Men spørs om man vil tilbake, ettersom han ble "sparket ut" av klubben sist)

 

Han sier jo at han måtte ta et oppgjør med seg selv etter han ble sparket ut av Stabæk. Kanskje det tyder på at han ikke klandrer klubben, men seg selv?

 

Om jeg husker riktig var ikke Ola veldig seriøs når han var i STB sist, han var mer opptatt av andre ting enn å fokusere på fotballen, Litt sånn som Marcus Pedersen var i Hamar..

Jo Inge Berget, hvordan har du tenkt til å kjøpe han fra Udinese, de ga vel ett ti tall mill for han, så tror ikke han går Billig...

Ola derimot er Bosmann og er lokal gutt, spilte i Frigg før han kom til STB.

 

Hadde vært morsomt å hatt Ola som Daniel Type, Andersen Aase som Oppspillspunkt og en Veigar som ligger som dyptliggende spiss å serverer ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om vi skal hente Kamara, Berget, Aas mm, hvordan skal vi da få plass til alle de svenske supertalentene som JL skal ta med seg til Bærum? B)

Det er iallefall ett godt spissemne der i Berget, men han blir nok i dyreste laget å kjøpe fri, og presterer han på lån så er han tapt for klubben i 2012 uansett. Da hadde nok Lehne Olsen vært et billigere alternativ. Jeg er uansett keen på en spiss til før neste sesong med Tømmernes og Nannskog på vei ut. Håper erstatteren ikke heter Kamara, Aas eller Markegård i det minste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det diskuteres mye Norske spillere, men med Lennartsons kontakt nettverk i Sverige, er det nesten mer sansynlig med flere Svensker, noen som har noen gode tips?

Da tror jeg du skal være over middels interessert i svensk fotball. Vil tro at de mest aktuelle spillerne er de som har vært aktuell for U21 under JLs ledelse. U21-spillerne er nok for dyre om de ikke er Bosmenn. Hadde i grunn ikke gjort noe om vi fikk en 24/25-åring som har vært innom JLs U21

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I intervjuet med Geir Bakke sier han jo at de ser på spillere mellom jr spillerne og de med rutine i troppen..

med andre ord mellom 23 -27 år om jeg ikke husker feil..

 

Det vil si at de ikke skal bruke JL ungdoms nettverk i starten..

men det kunne da vært en gullgruve, hente store talenter, og selge de når de slår igjennom.. for å redde økonomien litt etter litt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Talenter i kategorien veldig salgbare, fremtidige stjerner koster nok mer både i innkjøp og drift enn det vi har råd til. Prestasjonene til U21-laget deres bidrar sikkert til en generell økning i etterspørsel og pris på svenske talenter, som gjør det enda vanskeligere å gjøre noen kupp der.

 

Det er mer naturlig å satse på våre egne talenter enn å kjøpe dem fra svenske klubber og håpe på profitt. Jeg synes det er helt riktig å sikte seg inn på spillere som er både umiddelbare og langsiktige forsterkninger i ett, som de på 23-27 år bør være. Talentene produserer vi selv. Kjøp bør være forbeholdt mangler i troppen som ikke kan fylles med egne produkter. Samtidig er vi alltid på utkikk etter de helt ekstraordinære talentene, vil jeg tro, selv om sjansen for å få dem hit er liten.

 

Jeg håper Lennartsson er ansatt for sine evner som trener, ikke for hans oversikt over svenske talenter. Da burde vi forsterket speiderarbeidet i stedet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes ikke tanken om Horn er så dum. Stort potensiale i en litt umoden kropp. Vi får inn en trener som er vant til å håndtere yngre spillere, og det vil neppe være første gang han har møtt spillere som har litt vanskelig for å holde seg i skinnet. Han er også Oslo-gutt, så en tur hjemover frister sikkert :)

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Glattcellemannen til STB? Kan faktisk funke. i Oslo er det jo mulig for kjendiser å rave rundt dritings uten å bli hengt ut i media. Her går jo fotballspillere på fylla sammen etter hver serierunde uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Horn kan være en bra mann for oss. Vi er tynt besatt bak, og han har neppe noe bedre alternativ på blokka. Om han har havna på glattcelle før, kan det jo like gjerne bety at han har lært litt og er ferdig med dette. Gi ham en sjanse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...