Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Glattcellemannen til STB? Kan faktisk funke. i Oslo er det jo mulig for kjendiser å rave rundt dritings uten å bli hengt ut i media. Her går jo fotballspillere på fylla sammen etter hver serierunde uansett

 

Så lenge de ikke spiser Kebab, så er det jo ingen her inne som bryr seg heller..... ph34r.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

At vi med vår økonomi skal få tak i Kara eller Yttergård Jensen blir vel fort som å tro på julenissen. For de som faktisk tror på julenissen må det nok også legges til at vi ikke akkurat har vært snilleste gutten i klassen med tanke på alt bråket internt.

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Spennende! Lurer fælt på hvem dette er..? Noen med inside info..?

 

 

Jeg vet ikke noe inside. Men vet i det minste at Pontus Segerstrøm skal være med spillerne på deres tur til Barcelona neste helg, så det er lov å drømme at han kan være på vei tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Spennende! Lurer fælt på hvem dette er..? Noen med inside info..?

 

 

Jeg vet ikke noe inside. Men vet i det minste at Pontus Segerstrøm skal være med spillerne på deres tur til Barcelona neste helg, så det er lov å drømme at han kan være på vei tilbake.

 

Spennende, men trenger kanskje ikke bety så mye, han har vel fortsatt gode venner i Stabæk. Dro ikke han tilbake til Sverige pga. familien?

Skulle det være han er jeg uansett veldig fornøyd, han er hjertelig velkommen tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge en bruker på VGD så er det snakk om Daniel Theorin fra Gefle. Tidligere Lyn.

 

Han blir i Gefle i følge Gefle Dagblad.

Håper egentlig ikke det er han, lukter litt Onstad. men håper jeg tar feil

Edit: har du link?

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har vi TorG, Hammer, Haris, JIH, Morten,Eiriksson bak der. hvordan skal dette løses?

 

 

Hvis vi tenker oss VEH som midtbanespiller (antar det er derfor han ikke er med på lista di?), så har vi vel i utgangspunktet:

 

Eiriksson - Hammer - uvisst - JIH

 

Hvor Gromstad, Morten og Haris kjemper gjennom vinteren om den siste midtstopperplassen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...