Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Er vel nevnt for lenge siden. Det er vel 1 eller 2 år siden vi prøvde oss på å hente han på lån. Rimelig sikker på at dette er nevnt langt bak i en eller annen tråd

 

Ah, da er det jeg som misforsto artikkelen. Jeg trodde vi hadde prøvd oss på han nå også.

 

 

Så vidt jeg vet var i på banen denne gangen også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet noe mer om disse 3 karene fra Elfenbenskysten vi har på prøvespill? Er det en ny Drogba på trappene mon tro?

 

Tror de er de samme som var på prøvespill sist men ble sendt hjem med løfte at de ble henta opp igjen når de ble myndige, da for å se om de har rett utvikling. rett på meg viss jeg er på bærturrolleyes.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at Lallet fikk nei av Kilmarnock før han dro hit. Skal ikke påstå at jeg er noen mester på den skotske serien, men utenom Rangers og Celtic så er det jaggu ikke mange klubber verdt å skrive hjem om. Kilmarnock var 1 poeng unna nedrykk i fjorårssesongen, og nest sisteplass der anser jeg som minst hakket svakere enn øvre halvdel av tabellen i Norge.

 

Er ikke veldig optimistisk ang. denne spilleren, men vi kan jo alltids håpe at vi ser noe i ham som Kilmarnock ikke gjorde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at Lallet fikk nei av Kilmarnock før han dro hit. Skal ikke påstå at jeg er noen mester på den skotske serien, men utenom Rangers og Celtic så er det jaggu ikke mange klubber verdt å skrive hjem om. Kilmarnock var 1 poeng unna nedrykk i fjorårssesongen, og nest sisteplass der anser jeg som minst hakket svakere enn øvre halvdel av tabellen i Norge.

 

Er ikke veldig optimistisk ang. denne spilleren, men vi kan jo alltids håpe at vi ser noe i ham som Kilmarnock ikke gjorde.

Hepp,

 

Det er veldig, veldig sjeldent det kommer noe ut av slike prøvespill. Vi har hatt langt bedre spillere enn Lallet på prøvespill tidligere uten at det har blitt kontrakter av det. 3 dager er dessuten bra kort tid å vise seg frem på. Jeg blir i allefall meget overrasket skulle dette konkretisere seg i en kontrakt for Lallet.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at Lallet fikk nei av Kilmarnock før han dro hit. Skal ikke påstå at jeg er noen mester på den skotske serien, men utenom Rangers og Celtic så er det jaggu ikke mange klubber verdt å skrive hjem om. Kilmarnock var 1 poeng unna nedrykk i fjorårssesongen, og nest sisteplass der anser jeg som minst hakket svakere enn øvre halvdel av tabellen i Norge.

 

Er ikke veldig optimistisk ang. denne spilleren, men vi kan jo alltids håpe at vi ser noe i ham som Kilmarnock ikke gjorde.

Hepp,

 

Det er veldig, veldig sjeldent det kommer noe ut av slike prøvespill. Vi har hatt langt bedre spillere enn Lallet på prøvespill tidligere uten at det har blitt kontrakter av det. 3 dager er dessuten bra kort tid å vise seg frem på. Jeg blir i allefall meget overrasket skulle dette konkretisere seg i en kontrakt for Lallet.

 

@ringo

 

 

Hva er vitsen med prøvespill da? For å avlede oppmerksomheten fra de spillerne man virkelig jobber med å få til klubben? :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at Lallet fikk nei av Kilmarnock før han dro hit. Skal ikke påstå at jeg er noen mester på den skotske serien, men utenom Rangers og Celtic så er det jaggu ikke mange klubber verdt å skrive hjem om. Kilmarnock var 1 poeng unna nedrykk i fjorårssesongen, og nest sisteplass der anser jeg som minst hakket svakere enn øvre halvdel av tabellen i Norge.

 

Er ikke veldig optimistisk ang. denne spilleren, men vi kan jo alltids håpe at vi ser noe i ham som Kilmarnock ikke gjorde.

Hepp,

 

Det er veldig, veldig sjeldent det kommer noe ut av slike prøvespill. Vi har hatt langt bedre spillere enn Lallet på prøvespill tidligere uten at det har blitt kontrakter av det. 3 dager er dessuten bra kort tid å vise seg frem på. Jeg blir i allefall meget overrasket skulle dette konkretisere seg i en kontrakt for Lallet.

 

@ringo

 

 

Hva er vitsen med prøvespill da? For å avlede oppmerksomheten fra de spillerne man virkelig jobber med å få til klubben? :blink:

Hepp,

 

Det har jeg også ofte lurt på. Klart det kan være vanskelig å speide ut en spillers karakter og man kan derfor arrangere et prøvespill for å lære personen å kjenne og sjekke om kjemien stemmer. Men jeg lar meg stadig forundre over at det til enhver tid ikke foreliggen en detaljert liste med aktuelle kandidater for samtlige posisjoner på banen.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er vitsen med prøvespill da? For å avlede oppmerksomheten fra de spillerne man virkelig jobber med å få til klubben? :blink:

Man håper jo å finne kvalitet, men i farten kommer jeg bare på Alanzinho som har fått kontrakt via prøvespill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det har jeg også ofte lurt på. Klart det kan være vanskelig å speide ut en spillers karakter og man kan derfor arrangere et prøvespill for å lære personen å kjenne og sjekke om kjemien stemmer. Men jeg lar meg stadig forundre over at det til enhver tid ikke foreliggen en detaljert liste med aktuelle kandidater for samtlige posisjoner på banen.

 

@ringo

 

Skal en evt liste offentliggjøres da mener du? Tror du at Stabæk ikke har en shortlist over aktuelle spillere til alle posisjoner?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror du at Stabæk ikke har en shortlist over aktuelle spillere til alle posisjoner?

 

Hepp,

 

Nope, de er selvsagt ikke helt blanke, IAO har hatt sin topp 5 liste han har jobbet ut fra. Hadde man hatt en detaljert plan over hvilke spillere man kunne tenke seg i de ulik posisjonene hadde man sannsynligvis ikke kalt inn en usett spiller som Lallet på prøve... Dessverre.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


prøvespill i sydney for Ondo.

 

Det var i november ser det ut til.

 

Sydney FC har hatt en rekke spisser på prøvespill i det siste inkludert Ondo. Han ble ikke tilbudt kontrakt. De valgte i stedet finske Juho Makela.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror du at Stabæk ikke har en shortlist over aktuelle spillere til alle posisjoner?

 

Hepp,

 

Nope, de er selvsagt ikke helt blanke, IAO har hatt sin topp 5 liste han har jobbet ut fra. Hadde man hatt en detaljert plan over hvilke spillere man kunne tenke seg i de ulik posisjonene hadde man sannsynligvis ikke kalt inn en usett spiller som Lallet på prøve... Dessverre.

 

@ringo

 

Nja, jeg tror Lallet og andre ukjente svensker er noe vi må tåle med ny svensk trener. Det er nok der det kommer fra og det har vi ikke akkurat dårlig erfaring med <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror du at Stabæk ikke har en shortlist over aktuelle spillere til alle posisjoner?

 

Hepp,

 

Nope, de er selvsagt ikke helt blanke, IAO har hatt sin topp 5 liste han har jobbet ut fra. Hadde man hatt en detaljert plan over hvilke spillere man kunne tenke seg i de ulik posisjonene hadde man sannsynligvis ikke kalt inn en usett spiller som Lallet på prøve... Dessverre.

 

@ringo

 

Nja, jeg tror Lallet og andre ukjente svensker er noe vi må tåle med ny svensk trener. Det er nok der det kommer fra og det har vi ikke akkurat dårlig erfaring med <_<

 

Tinus Lappas

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ukjente svensker er ikke meg imot så lenge de er gode nok... Skulle Lallet likevel vise seg å være et scoop så er det brillefint det. Men jeg tror man med fordel kunne gjort mer forarbeid.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror du at Stabæk ikke har en shortlist over aktuelle spillere til alle posisjoner?

 

Hepp,

 

Nope, de er selvsagt ikke helt blanke, IAO har hatt sin topp 5 liste han har jobbet ut fra. Hadde man hatt en detaljert plan over hvilke spillere man kunne tenke seg i de ulik posisjonene hadde man sannsynligvis ikke kalt inn en usett spiller som Lallet på prøve... Dessverre.

 

@ringo

 

Nja, jeg tror Lallet og andre ukjente svensker er noe vi må tåle med ny svensk trener. Det er nok der det kommer fra og det har vi ikke akkurat dårlig erfaring med dry.gif

 

Tinus Lappas

 

Andersmann: Forklar meg hva Tinos Lappas gjorde som var så forferdelig den lille perioden han var hos oss på lån? Kan ikke begripe at han skal ha vært så dårlig...

 

Mener vi ALDRI har hatt en svenske i stallen vår som har gjort seg bort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Mener vi ALDRI har hatt en svenske i stallen vår som har gjort seg bort.

 

Hva het han svenske forsvarsspiller vi hadde på lån en periode, som var så kritisk til kunstgress? Han bidro vel heller ikke stort på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De er vel på plass hjemme igjen tror jeg. Noen som kan bekrefte?

 

 

Mener det, noen som kan bekrefte min bekreftelse??

 

Cooper'n sa de har reist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angan Til Molde

Etter det VG Nett kjenner til betaler Molde et sted mellom 3,5 og 4 millioner kroner for å hente Angan fra Hønefoss. Ringerikingene skal i tillegg ha sikret seg en solid sum ved videresalg.

 

Bare jeg som syns at det hørtes voldsomt mye ut? 3,5 -4 mil + solide bonuser ved videresalg, for en usedvanlig lite målfarlig spiss? Isåfall mener jeg Hedenstad og Hauger hvertfall er verdt 10 mil hver for seg. Men dette forteller vel bare at vi kan drømme om å hente noen spillere fra det norske markedet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Absolutt en god deal for Hønefoss. Men samtidig synes Angan blir like feilaktig latterliggjort av mange som han blir overvurdert av andre. Somen hadde også skikkelig trelegg ganske ofte, for å si det sånn. En målscorer er vel ikke det Angan er først og fremst, selv om han har blitt brukt som spiss. Jeg tror han kan vise seg å ha ganske bra kvaliteter om han brukes annereledes - kvaliteter av typen Somen fikk så mye ros for hos oss at ingen brydde seg om de tekniske glippene som kom med jevne mellomrom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Absolutt en god deal for Hønefoss. Men samtidig synes Angan blir like feilaktig latterliggjort av mange som han blir overvurdert av andre. Somen hadde også skikkelig trelegg ganske ofte, for å si det sånn. En målscorer er vel ikke det Angan er først og fremst, selv om han har blitt brukt som spiss. Jeg tror han kan vise seg å ha ganske bra kvaliteter om han brukes annereledes - kvaliteter av typen Somen fikk så mye ros for hos oss at ingen brydde seg om de tekniske glippene som kom med jevne mellomrom.

 

Vel, Angan sine tekniske glipper oppstår pga han ikke er god nok. Somen gadd bare ikke og alltid å gjøre sitt beste.

 

Edit: Det var ment som et ironisk innlegg, men når jeg tenker over det, så mener jeg det. Alle vet at Somen gav litt faen fra tid til annen.

Endret av ØyvindW
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...