Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


resignering

Jeg stusser alltid over bruken av dette ordet i forbindelse med kontraktsigneringer, men i dette tilfellet er det vel ganske treffende...

 

Om de resignerer Bananen så skjønner jeg ingenting og mister tiltro til JL.

Bananen har ikke fart, ikke teknikk, ikke løpesett. Og har heller ei potensiale til å få mer ut enn han klarte i 2010. Og det er dessverre altfor dårlig.

Det er jeg ganske overbevist om at JL ser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om de resignerer Bananen så skjønner jeg ingenting og mister tiltro til JL.

Bananen har ikke fart, ikke teknikk, ikke løpesett. Og har heller ei potensiale til å få mer ut enn han klarte i 2010. Og det er dessverre altfor dårlig.

Det er jeg ganske overbevist om at JL ser.

 

Men hva skjedde med Banan i hjemmekampen mot Viking? Da var han veldig bra! 90 minutes of "fame"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om de resignerer Bananen så skjønner jeg ingenting og mister tiltro til JL.

Bananen har ikke fart, ikke teknikk, ikke løpesett. Og har heller ei potensiale til å få mer ut enn han klarte i 2010. Og det er dessverre altfor dårlig.

Det er jeg ganske overbevist om at JL ser.

 

Men hva skjedde med Banan i hjemmekampen mot Viking? Da var han veldig bra! 90 minutes of "fame"?

 

I første omgang "hjemme" mot Haugesund gjorde han også mye bra (men det var for det meste uten ball, i og med at Veigar konsekvent nektet å spille ballen til han).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den nye spissen er neppe Hr. Banan. Det ville være lite lurt å presentere "ny spiss" på den måten hvis det er ham.

 

 

 

Synes det lukter litt Bruun-Hansen å basere seg på at man får den nye spilleren - før han har signert.

 

Hvorfor kunne man ikke ventet med denne nyheten til i morgen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge Tv2 sporten er det snakk om en toppspiss.

De fjerner seg med Helle for å få plass til en spiss med kvaliteter og som koster litt.

Samme som vi gjorde da vi hentet Veigar tilbake og slapp Berglund og Koba ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor står det at vi presenterer ny spiss onsdag?

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/stabaek-signerer-ny-toppspiss-onsdag-3389579.html

 

 

Her blandt annet..

 

Står forøverig at Bryne ikke betaler noe i overganssum for Helle.. Hvor mye betalte vi? 500.000?

 

Usikker på om det ER Ondo. Noen som har sett ham da de siste dagene???? Onsdag er laaaaaaaaaaaaangt unna. :-(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor står det at vi presenterer ny spiss onsdag?

 

http://www.tv2sporte...ag-3389579.html

 

 

Her blandt annet..

 

Står forøverig at Bryne ikke betaler noe i overganssum for Helle.. Hvor mye betalte vi? 500.000?

 

Usikker på om det ER Ondo. Noen som har sett ham da de siste dagene???? Onsdag er laaaaaaaaaaaaangt unna. :-(

 

 

Jeg tror det er bedre enn som så, TV2 bruker ordet "toppspiss", tror det er en mer kjent profil for norsk presse... Tipper på Zlatan biggrin.gif

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oversatt:

 

<span id="result_box" class="long_text">Gilles Mbang Ondo til Stabæk (Bekreftet)

Foto: Fotball - Lily snø Jónsson

Gilles Mbang Ondo, Grindvíkinga spissen, har sluttet seg til Stabæk i Norge. Ondo har spilt med Bray siden 2008 og scoret 33 mål i 55 kamper. Han ble toppscorer Pepsi-fakultetet sommeren med fjorten mål.

 

Ondo signerte en to-års kontrakt med Stabæk, men mange klubber har vist interesse for ham de siste månedene.

 

Den 25-åringen ble blant annet har erfaring i Australia i november, samt selskaper i Bulgaria og Israel vist interesse for ham.

 

"Jeg hadde en fantastisk tid med avdelingene på Island. Jeg er veldig glad og vil jobbe hardt for meg å nå enda lenger. "

 

"Jeg vil rette en stor takk til folk som hadde tro på meg, er sérstkalega Milan Stefan Jankovic den beste treneren jeg har hatt så langt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har helt sikkert hatt et ord med i laget, og derfor en plan....

 

... men med tålmodighet som en sulten 3-åring i en varm bil i rushtrafikken på den varmeste sommerdagen, så er det LENGE til onsdag.....

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jo, forsåvidt. Spørsmålet er om Ondo kommer inn for Helle som et rent bytte, eller som den spissen som vi er blitt fortalt skal kjøpes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...