Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Sjekker du Start's hjemmeside ser du at Assante har vært god i samtlige treningskamper og scoret flere mål.

 

Brustad skjønner jeg lite av, fortsatt 0 scoringer for Stabæk. Har hørt at det er en privatperson som dekker kostnadene hans?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han har visstnok imponert i alle treningskampene så langt. Derfra til at han skal være en kvalifisert forsterkning er det ikke lett å si. Uansett er de økonomiske argumentene nevnt over helt enkle. Vi har ikke råd til noe mer enn det Start har.

 

Mer spennende er det å følge hva som skjer med Guastavino i Uruguay. Mannen får ikke kontrakt i toppserien, og Penarol lar han ikke engang trene med dem.

 

Med dagens situasjon i Stabæk burde vi være en attraktiv klubb for en fyr som Terje Liverød. Hos oss vil han ha mulighet til å plante 3-4 offensive spillere fra Uruguay, og de vil være nesten garantert spilletid allerede første sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det samme sa de under oppkjøringen før 2011-sesongen: Asante var fantastisk i treningskampene og kom til å bli årets hit i Tippeligaen, sa de. For all del, det kan hende han har veldig mye mer inne enn den han fikk ut sist sesong, men at han spiller for oss i år er nok uaktuelt for begge klubber.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Asante var ganske bra i slutten av forrige sesong. Ikke uvanlig at spillere fra andre kontinenter bruker tid på å tilpasse seg gampeligaen.

Og så har vel Start peiling på å ikke få potensialet ut av sine spillere. Feks Annan, som var benkesliter i Start. Og kanskje var tippeligaens beste noen måneder etterpå i den blå drakta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


– Vi håper å få inn to nye spillere i løpet av uken. Det er følelsen nå i alle fall, men vi kan aldri vite hva som skjer, sier Inge André Olsen.

Haugsdal? og hva skjedde med El taco-gutta? dro de videre til sverige på prøvespill?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke det hadde vært så dumt med Haugsdal, iallfall ikke på litt lengre sikt. Jeg likte mye av det jeg så av han mot Start. Han var i hvert fall den av prøvespillerne som kom klart best fra det. Tror han har gode muligheter til å bli en bra TL-spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Inge André Olsen[/b]']

– Vi håper å få inn to nye spillere i løpet av uken. Det er følelsen nå i alle fall, men vi kan aldri vite hva som skjer.

Det var den første....:)

En ut, en inn. Betyr det to til inn i løpet av uken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den dagen vi signerer Iversen vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør..

Om han spiller for knapper og glansbilder er jeg positiv

 

Tror du kan glemme alle som har spilt i PL. (Iversen, Vaagan Moen, B.H.Riise)

Det virker ikke som det er så stor interresse for de i Norge heller.. De er for dyre i drift, og de er ikke så jævla gode at det gjøre noe!

 

http://www.tv2.no/sp...se-3696713.html

Endret av Oddan79
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den dagen vi signerer Iversen vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør..

Om han spiller for knapper og glansbilder er jeg positiv

Tror du kan glemme alle som har spilt i PL. (Iversen, Vaagan Moen, B.H.Riise)

Det virker ikke som det er så stor interresse for de i Norge heller.. De er for dyre i drift, og de er ikke så jævla gode at det gjøre noe!

Det var der det med knapper og glansbilder kommer inn... ;)

De havner vel i VIF, de har jo spesialisert seg på å hente hjem vrakgods og gjøre gråsteinen enda gråere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den dagen vi signerer Iversen vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør..

Om han spiller for knapper og glansbilder er jeg positiv

Tror du kan glemme alle som har spilt i PL. (Iversen, Vaagan Moen, B.H.Riise)

Det virker ikke som det er så stor interresse for de i Norge heller.. De er for dyre i drift, og de er ikke så jævla gode at det gjøre noe!

Det var der det med knapper og glansbilder kommer inn... ;)

De havner vel i VIF, de har jo spesialisert seg på å hente hjem vrakgods og gjøre gråsteinen enda gråere

 

 

Hehe, joa, knapper og glansbilder er en fine ting ;)

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe, joa, knapper og glansbilder er en fine ting ;)

Særlig knapper. Man trenger dem for å holde på Rote.

Fikk vi ikke tilbake knappen da han forlot oss? Trodde Atleten passet på den...

Jaja, jeg skal alltids klare å finne noen glansbilder på neste loppemarket som vi kan betale Litj-Iversen med :lol:

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henter ikke Simenstad fra Gjøvik nå pga økonomi, spillere som kan styrke 1.laget.direkte. Han er tiltenkt å overta for BOE hvis kontrakt går ut etter sesongen. Belsvik ønsker spilleren og må ta sjansen på at andre ikke henter spilleren.

Forøvrig nevnes at kun Molde, enga og LSK kan hente spillere som de vil nå pga utdanningskompensasjonen

 

Kilde: OA

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er Christer Kleiven øyeblikkelig på plass. Ringo: håper ikke analysen din av Start-talentene er helt riktig :rolleyes:

Hepp,

 

Det er den. Men ingen regel uten unntak, og akkurat Kleiven har jeg mer enn litt trua på.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...