Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


I respekt for IAO, men foreslår nå at Tom Schelvan nå får carte blanche (innen visse økonomiske rammer, men et salg av Stengel for 8-10 mill ville hjelpe ^_^ ) i 2-3 mnd til å reise rundt å kikke på oppvarmingen til aktuelle spillere.

STB er i alle fall nødt til å hente inn 3-4 nye, etablerte spillere før neste sesong og etter min mening er det Tom S som har hentet de aller fleste spillerne som har vært en suksess i STB. Ikke alle har ikke vært svindyre heller, hverken i anskaffelse eller i løpende utgifter.

Endret av guttensindet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Martin Andresen og Erik Mjelde er ført opp på min ønskeliste til jul. Skulle gjerne hatt Kovacs også - den nye sveisen hans ruler. Når jeg tenker meg godt om hadde jeg ikke takket nei til 11 spillere som gikk rett inn i startellevern. 7-8 nye spilere er ikke all verdens av bredde i troppen. Skal vi følge linja med billige talenter må troppen være stor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen ny spiller, men velkommen tilbake Espen Granli

 

http://www.stabak.no/news/article/nxomqtjoovh114rjwgvpnho1b/title/keeperlegenden-espen-granli-klar-for-stabaek

 

12 år som keepertrener i Lyn og ifølge mange i klubben norges beste keepertrener. De har jo også levert en rekke keepere videre til utlandet i løpet av den perioden han var i klubben

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen ny spiller, men velkommen tilbake Espen Granli

 

http://www.stabak.no...lar-for-stabaek

 

12 år som keepertrener i Lyn og ifølge mange i klubben norges beste keepertrener. De har jo også levert en rekke keepere videre til utlandet i løpet av den perioden han var i klubben

 

Intervjuet fra Stabæk Satyrens julekalender 2007:

 

http://www.myspace.com/video/273090041/espen-granli/23391186

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir det nok fokus på enkeltpersoner når samme trener skal håndtere to satsende lag?

 

"Det blir spennende og få jobbe med utvikling av de gode og lovende keeperne i klubben".

 

Er jo ikke snakk om at han at han blir trener for alle keeperne i hele klubben så tror ikke det blir noe problem, hvertfall med hans erfaring! Tenker dette blir veldig bra jeg. Mye bra valg av klubben nå om dagen, ser stadig frem til sesongen 2013!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir det nok fokus på enkeltpersoner når samme trener skal håndtere to satsende lag?

 

Er vel heller snakk om en av få ansatte som får jobb på fulltid (eller to 50 % stillinger i samme klubb om du tenker sånn på det)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


og ANDREAS Strand?

 

enig med stephanois her. var ikke LIS på prøvespill hos oss og ble veiet og funnet for lett også?

 

LIS er en spiller hvor forholdet prestasjoner/lønn neppe kvalifiserer til våre ambisjoner og økonomi. Vi trenger spillere som hever laget, og jeg tror ikke det er tilfeldig at han ble ditcha i VIF og nå i godset, samtidig som lønnskav helt sikkert ikke er i vår liga.

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


og ANDREAS Strand?

 

enig med stephanois her. var ikke LIS på prøvespill hos oss og ble veiet og funnet for lett også?

 

LIS er en spiller hvor forholdet prestasjoner/lønn neppe kvalifiserer til våre ambisjoner og økonomi. Vi trenger spillere som hever laget, og jeg tror ikke det er tilfeldig at han ble ditcha i VIF og nå i godset, samtidig som lønnskav helt sikkert ikke er i vår liga.

 

Så vidt meg bekjent så gikk han fra en årslønn på ca. 2 mill i Enga til 500.000 i Godset. Uten kontrakt i Godset er det meget sannsynlig at han vil føle seg tvunget til å gå ned enda mer i lønn, og da kommer man til et punkt der det faktisk ikke er mulig å få så veldig mye billigere spillere.

 

Likevel er jeg noe skeptisk til Strand, synes ikke han er typen vi trenger på midtbanen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det stemmer faktisk. Klubben skulle egentlig bygget om garderoben slik at man fikk en egen garderobe til kvinnene på herrelaget. De har ikke råd til det og derfor har de inngått en avtale med speedo om sponsing av badedrakter til dusjing.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Hva er det egentlig vi trenger før neste sesong?

 

En keeper.

 

En defensivt solid sideback og en midtstopper.

 

En midtbanegneral.

 

Et oppspillspunkt på topp

 

I tillegg må vi erstatte spillere under kontrakt som evt. forsinner.

 

Noe mer?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe mer?

 

@ringo

En spiss med "målgaranti"? Vi har vel egentlig ikke hat spisser med målteft i laget i år. Jeg håper Boli kan ta steget, men en spiller i alderen 25-30 år som scorer jevnt og trutt hadde vært fint å få inn (men med vår økonomi bør vi vel kanskje se til 1. div i Sverige?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Hva er det egentlig vi trenger før neste sesong?

 

Noe mer?

 

@ringo

 

Det vi trenger er ren magi. Dvs at noen (IAO?) tryller slik kunstner Schelvan gjorde før. Med det mener jeg finner gull der ingen andre leter. Masse research, videotitting, reisevirksomhet, agentmøter, prøvespillere og vanvittig hard jobbing. Vi har funnet slike skatter tidligere, nå må vi gjøre det igjen. I alle ledd bortsett fra keeper faktisk, også på benken. Det betyr at vi mangler MYE for å skape entusiame og tro på elitefotball igjen. Det har aldri vært tøffere enn nå tror jeg, særlig økonomisk. Men la oss glede oss over Hødd som viste at alt er mulig...

Endret av Wilmar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Erik Mjelde hadde vært perfekt, en dyptliggende playmaker som også kan takle. Har adecco-erfaring med SF og vet hva som trengs. Kaptein både på SF og i Brann, er akkurat det vi trenger...

 

Tror dog at Mjelde vil kjempe for plassen i Brann enn å spille i Adeccoen, i tillegg er han kanskje for dyr i drift. Mulig Ingo og hans talgaver kan overtale mannen. Ellers kan man jo håpe at Espen Nystuen havner i kulda på åråsen og ønsker seg tilbake til Stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe mer?

 

@ringo

En spiss med "målgaranti"? Vi har vel egentlig ikke hat spisser med målteft i laget i år. Jeg håper Boli kan ta steget, men en spiller i alderen 25-30 år som scorer jevnt og trutt hadde vært fint å få inn (men med vår økonomi bør vi vel kanskje se til 1. div i Sverige?)

I følge melding på twitter ble Alexander Søderlund veldig lysten på å spille for Stabæk i løpet av NISO-arrangementet i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...