Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Noe mer?

 

@ringo

En spiss med "målgaranti"? Vi har vel egentlig ikke hat spisser med målteft i laget i år. Jeg håper Boli kan ta steget, men en spiller i alderen 25-30 år som scorer jevnt og trutt hadde vært fint å få inn (men med vår økonomi bør vi vel kanskje se til 1. div i Sverige?)

I følge melding på twitter ble Alexander Søderlund veldig lysten på å spille for Stabæk i løpet av NISO-arrangementet i går.

 

Neste år bør vi utstyre jentene våre med penn og noen standardkontrakter, så de faktisk kan fikse underskriftene også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Diogos lønnsforventninger var for høye for oss i TL.

Lite som tyder på at vi har bedre evner til å gi høyere lønn i AL.

 

Ledelsen vet om Diogos tilgjengelighet, kvaliteter og eventuelle manglende kvaliteter..

De vet nok også om hans problemer med å innse at vi ikke har penger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er faktisk endel habile Tippeliga-forsvarsspillere som er på utgående kontrakt. Blant andre Jørgen Horn, Hans Åge Yndestad, Enar Jääger, Gustav Valsvik og Vidar Martinsen. Mener alle disse ville vært forsterkninger for oss og de fleste av dem har vel heller ikke opparbeidet seg stjernestatus og tilhørende lønnsnivå. Personlig har jeg veldig sansen for Gustav Valsvik, som vil studere (idrett) ved siden av fotballen. Der bør vi ha mulighet til å kunne foreslå noe interessant. Jørgen Horn har vel gjenopprettet omdømmet sitt såpass at Tippeliga-klubber vil være interesserte, hvis ikke ville han vært en god forsterkning. Drømmescenariet ville vært Valsvik, Horn og Yndestad inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg er litt nyskjerrig på Erik Midtgarden også. Han har gjort det meget bra på utlån i Mjøndalen i høst mer er ikke med i planene til LSK. Tror det kunne vært en brukbar sigenring for oss.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan er spillersituasjonen? Er det noen flere spillere som skal ut? Eventuelt noen inn? Og hvordan er økonomien nå?

Kanskje dumme spørsmål, men jeg har ikke satt meg inn i klubben den siste tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Chippen hadde vært max, men det blir vel med ønsket som så mye annet :)

 

Ellers virker det som om man er i god tro på at man skal få landet de spillertypene man ønsker seg, så får vi vente og se om vi er enig i at de har funnet de rette :)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det vel samtidig lov å drømme om at Somen Tchoyi skulle savne snøen og nadderud. :-) Noen som vet hva han gjør om dagen?

 

Så vidt jeg vet har han vært kontraktløs siden mai, men trent med Birmingham og Wolves i høst, uten å fått noe kontrakt der eller. Så er bare å hente, om noen har lyst til å sponse lønn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det vel samtidig lov å drømme om at Somen Tchoyi skulle savne snøen og nadderud. :-) Noen som vet hva han gjør om dagen?

 

Så vidt jeg vet har han vært kontraktløs siden mai, men trent med Birmingham og Wolves i høst, uten å fått noe kontrakt der eller. Så er bare å hente, om noen har lyst til å sponse lønn!

 

Holder det med lyst til å sponse lønn eller må man faktisk stille med penger også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det vel samtidig lov å drømme om at Somen Tchoyi skulle savne snøen og nadderud. :-) Noen som vet hva han gjør om dagen?

 

Så vidt jeg vet har han vært kontraktløs siden mai, men trent med Birmingham og Wolves i høst, uten å fått noe kontrakt der eller. Så er bare å hente, om noen har lyst til å sponse lønn!

 

Holder det med lyst til å sponse lønn eller må man faktisk stille med penger også?

 

Hmm

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her ser det ut til å ha forsvunnet en del innlegg, så jeg skriver ned forslaget mitt igjen: Jack McInerney, amerikansk spiss som har 18 mål denne sesongen. 20 år, hoppet rett over college-nivået. Litt optimistisk, kanskje, men verd å se på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er faktisk endel habile Tippeliga-forsvarsspillere som er på utgående kontrakt. Blant andre Jørgen Horn, Hans Åge Yndestad, Enar Jääger, Gustav Valsvik og Vidar Martinsen. Mener alle disse ville vært forsterkninger for oss og de fleste av dem har vel heller ikke opparbeidet seg stjernestatus og tilhørende lønnsnivå. Personlig har jeg veldig sansen for Gustav Valsvik, som vil studere (idrett) ved siden av fotballen. Der bør vi ha mulighet til å kunne foreslå noe interessant. Jørgen Horn har vel gjenopprettet omdømmet sitt såpass at Tippeliga-klubber vil være interesserte, hvis ikke ville han vært en god forsterkning. Drømmescenariet ville vært Valsvik, Horn og Yndestad inn.

 

Da kan i hvert fall Gustav Valsvik strykes fra ønskelisten. Han har forlenget med Sogndal og det var visstnok interesse fra Molde og engelske førstedivisjonsklubber i tillegg så det var vel aldri realistisk at han skulle blitt fristet av Adeccoligaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er faktisk endel habile Tippeliga-forsvarsspillere som er på utgående kontrakt. Blant andre Jørgen Horn, Hans Åge Yndestad, Enar Jääger, Gustav Valsvik og Vidar Martinsen. Mener alle disse ville vært forsterkninger for oss og de fleste av dem har vel heller ikke opparbeidet seg stjernestatus og tilhørende lønnsnivå. Personlig har jeg veldig sansen for Gustav Valsvik, som vil studere (idrett) ved siden av fotballen. Der bør vi ha mulighet til å kunne foreslå noe interessant. Jørgen Horn har vel gjenopprettet omdømmet sitt såpass at Tippeliga-klubber vil være interesserte, hvis ikke ville han vært en god forsterkning. Drømmescenariet ville vært Valsvik, Horn og Yndestad inn.

 

Da kan i hvert fall Gustav Valsvik strykes fra ønskelisten. Han har forlenget med Sogndal og det var visstnok interesse fra Molde og engelske førstedivisjonsklubber i tillegg så det var vel aldri realistisk at han skulle blitt fristet av Adeccoligaen.

Og Jørgen Horn har signert for Godset

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor har Nystuen fått en så høy stjerne blant så mange Stabæk-supportere? Det han presterte for oss var elendig og han er da virkelig ikke spesielt god som midtstopper heller, selv om han er bedre der. Kan det stemme at denne dragningen mot Nystuen egentlig bare bunner i at "alle" Stabæk-supportere så at han ville gjort seg best i forsvar allerede da han spilte for oss også glemmer man litt at han likevel er en veldig middelmådig spiller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rævva sammenligning Norris. Se på laget vi hadde den gangen og laget vi har nå. Nystuen har utviklet seg på årene som har gått og spiller på en annen plass med annen konkuranse. Situasjonene kan ikke sammenlignes engang. Om Nystuen hadde vært riktig mann er derimot noe som kan diskuteres, men nå er jo dette ikke noe tema lenger

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg glemmer aldri straffen han ga bort mot Odd, som første til vårt første baklengsmål hjemme etter opprykket. Fantastisk!

 

Dette var rett etter at Veigar hadde skrudd et frispark opp i krysset. (bak Jarstein?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...