Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Helstad + Stokkelien tror jeg kan bli et solid spisspar. Risikoen med Helstad er selvsagt skader, men som type er han akkurat hva jeg ønsker oss, selv om han er over the top. Får vi inn TH mangler vi en rutinert defensiv midtbanespiller så begynner laget å ta form av et tippeligalag.

 

[Liker]

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spennende, men har ikke han alt for høyt lønnskrav? Han takket vel nei til en kontrakt med lillestrøm på 500.000 i året? Eller er det noe vi kan godta med tanke på hans erfaringer?

 

Tror ikke det var selve beløpet han avslo i Lillestrøm, men hva han mente det signaliserte - altså at han kom til å bli regnet som stallfyll. Definitivt ikke en spiller vi bør tilby noe mer enn gjennomsnittslønn. Sikkert en helt grei spiller å ha i stallen hvis motivasjonen er sterk nok. Personlig syntes jeg ikke han var spesielt god da han var på sitt aller beste heller, men...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal ikke se bort ifra at Thorstein Helstad er et ganske godt valg å signere, hvertfall hvis det er slik at de eventuelle amerikanerne og egypterne som i såfall kommer er unge og fremadstormende. Har hvertfall virket slik på de spillerne det ryktes om.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal ikke se bort ifra at Thorstein Helstad er et ganske godt valg å signere, hvertfall hvis det er slik at de eventuelle amerikanerne og egypterne som i såfall kommer er unge og fremadstormende. Har hvertfall virket slik på de spillerne det ryktes om.

 

Jeg leser ikke alt, alltid. Hvilke amerikanere og egyptere ryktes det om?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Skal ikke se bort ifra at Thorstein Helstad er et ganske godt valg å signere, hvertfall hvis det er slik at de eventuelle amerikanerne og egypterne som i såfall kommer er unge og fremadstormende. Har hvertfall virket slik på de spillerne det ryktes om.

 

Jeg leser ikke alt, alltid. Hvilke amerikanere og egyptere ryktes det om?

 

Er litt løse rykter. Har hørt fra en slektning jeg har i USA om at det er en midtbanemann hos Chivas USA som skal være aktuell. Fremadstormende 24 åring med en vanvittig pasningsfot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han ser iallfall ut til å ligge på overkommelig lønnsnivå. Fikk i overkant av 300000kr i Chivas USA i 2013.

 

Fintene hans ligner på Chippen sine.

 

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge mine kontakter i USA skal han hvertfall være gira på å spille i Europa og under Bob, så hva er vel bedre enn å komme hit?:)

Han er forøvrig en sentral midtbane. Det jeg har sett av han minner litt om farnerud faktisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gadd ikke se hele videoen, men det jeg ser er en teknisk driblefant uten utpregede playmaker eller avslutningsferdigheter. Han må nok skoleres. Når det er sagt virker han utrolig god til å utfordre og duellsterk. Kanskje litt det samme som vi har en del av fra før.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hører det snakkes litt i gangene om å få Freddy Adu over bekken. Spennende isåfall.Gjort det veldig bra i PU. Tross alt fortsatt bare 24. Hører også at den juvel fra Mexico kan ta veien, men at en avtale der kan bli vanskelig å få gjort innen sommeren. Skal sjekke nærmere hvem dette kan dreie seg om.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han farfan føler jeg enten blir en stooor suksess eller en stor flopp, kan bli nye alan, men ble ikke helt overbevist av de filmene til og gi grønt lys til og lønne han der.. Men han og Brustad på hver sin kant, kunne blitt farlig på kantene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En spiller som kun har dominert der motstanderne har vært prepubertale, med motargumentet "han hadde et par gode kamper for tre år siden"? Markeds- og oppmerksomhetsmessig kunne det sikkert vært morsomt, men sportslig sett har han skrevet Taribo West over hele seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Adu ser i hvert fall ut til å ha pasningsfoten i orden. Slår mange geniale pasninger i bakrom. Kan jo funke i kombinasjon med Helstad eller Brustad. Har også mer fremdrift og målteft enn Farfan...

 

http://www.youtube.com/watch?v=WessJQ2O8e0

 

Noen som har linket han til Stabæk? Eller er dette en kar man har foreslått her på forumet?

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Adu ser i hvert fall ut til å ha pasningsfoten i orden. Slår mange geniale pasninger i bakrom. Kan jo funke i kombinasjon med Helstad eller Brustad. Har også mer fremdrift og målteft enn Farfan...

 

http://www.youtube.com/watch?v=WessJQ2O8e0

 

Noen som har linket han til Stabæk? Eller er dette en kar man har foreslått her på forumet?

 

Ble bl.a nevnt av UtrassTass lenger opp på siden her... Aner ikke om dette er noe som er realistisk. Bet meg ellers merke i denne fra linken til Stuart, sitat: "He had already impressed coach Bob Bradley with his willingness to play anywhere in the world to get his career going again. Adu, in turn, repaid Bradley’s faith with two excellent games to close the tournament. ..."

Lov å drømme... :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye jeg likte i den videoen. God teknikk. Gode gjennombruddspasninger som har vi savnet lenge. Og pasningene hans er er harde, men med skru så de stopper akkurat der de skal (uten å nevne navn i dagens tropp har vi enkelte som mæler pasninger). Får man til sånt i internasjonale kamper får man det til i tippeligaen også.

 

Må jo også si at det virker som et mer sexy valg enn å hente 3. valget på Sogndals midtbane.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...