Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Tja...

 

Oppi all sutringa og survinga til Kaurin & Co har jo spillerlogistikk og silly season forsvunnet helt fra radaren gitt. Bradley får ihvertfall forberedt seg i ro og mak.

 

Hvem blir neste mann inn, Helstad?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har tipset IAO om Franck Semou. Dansk DM som trenger et miljøskifte. Veldig sterk og hardtarbeidende, visstnok med et bra fotballhode også. Eneste det skorter på er rutine...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Prøvespiller?

 

Virker ikke sånn.

 

Edit: Kanskje prøvespiller likevel : Craig Henderson (26) fra New Zealand viste seg frem for Stabæk på trening i dag. Han kommer til å få spilletid i fredagens treningskamp mot Bærum.

Endret av Tom Bruaset
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han skal ikke prøvespille? Kommer han fordi han allerede har signert, eller er det "the Norwegian fjords" som lokker?

 

Kanskje en av Bobs tidligere "elever"?? Blir spennende å se om det dukker opp noen mot Bærum i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommer en i slutten av uken iflg IA til Budstikka i går. Det er snakk om en utlending, men ikke amerikaner.

 

 

Kan du skrive hva han sa?

 

 

:dobbel post, sorry

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kommer en i slutten av uken iflg IA til Budstikka i går. Det er snakk om en utlending, men ikke amerikaner.

 

 

Kan du skrive hva han sa?

 

 

:dobbel post, sorry

 

Sto ikke så mye mere om den aktuelle spilleren. Vi får bare vente i spenning...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.yellowfever.co.nz/categories/kiwi-players-overseas/topics/craig-henderson-mjallby-aif/page/9

 

Har spilt i svensk 1 divisjon og eliteserie. 2 kamper for New Zealand sitt landslag. Røk korsbåndet i 2010 og var ikke tilbake i spill igjen før 2012 (!) ifølge Wikipedia.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Craig_Henderson

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Christian Tveit kan være aktuell. Den gamle Start angriperen skal muligens på prøvespill i løpet av neste uke. Helsinki har allerede prøvd ut Tveit i en treningskamp hvor han gjorde 3 mål. Kun 22 år. Typisk angriper som bare venter på gjennombruddet. Kan være perfekt for Stabæk. Etter hva jeg kan forstå vil ikke Helstad signere for oss.

 

Vet også at vi forsøker å hente en spillende midtstoppertype. Men det er vanskelig å finne en god nok til en grei penge. Hører rykter om en eller annen 25 åring fra 2.div som kan være perfekt for oss. Skal snoke mer til i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beggers can't be choosers you know

 

Men 100% enig i din refleksjon rundt spilleren, legg til skadehistorikk også. Men det kan jo vise seg å være en kanonsignering likevel.

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synd at ikke Helstad er i troppen mot Bærum. Hadde vært spennende å se han i kamp, Bærum-treneren går offensivt ut ser jeg:

 

 

"– Mine beste mot Bob Bradley sine beste - jeg tipper mine slår dem, mener Bærum treneren."

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Igjen og for n'te gang, nok et bevis på at det er ikke forutsetninger for 100% helproffesjonelle spillerstaller i Norge.

 

De fleste klubbene overlever kun på private velgjøreres lommebok.

 

Over til spørsmålet, om de er villige til å kutte tre fjerdeparter av lønna så er det sikkert flere der som kunne vært interessante for oss.

 

Husker når de begynnte å bygge denne stallen og alle pekte på at det der kan dere umulig ha råd til. LSK kjekket seg og sa at dette var innenfor budsjett. Auda...

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...