Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg hørte forøvrig ett løst rykte om Tore Andreas Gundersen til Stabæk på skolen i dag, men så vidt jeg vet har han igjen ett par år av kontrakten med Kamma, og da er han jo uaktuell

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hørte forøvrig ett løst rykte om Tore Andreas Gundersen til Stabæk på skolen i dag, men så vidt jeg vet har han igjen ett par år av kontrakten med Kamma, og da er han jo uaktuell

Han er vel ikke så innmari god heller. Og Rasheed gikk, derfor en utlending inn

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg hørte forøvrig ett løst rykte om Tore Andreas Gundersen til Stabæk på skolen i dag, men så vidt jeg vet har han igjen ett par år av kontrakten med Kamma, og da er han jo uaktuell

Han er vel ikke så innmari god heller. Og Rasheed gikk, derfor en utlending inn

Nei, han er ikke en spiller jeg ville sett på som spissen som skal score mange mål iallefall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en.

 

Send ham en sms til er du snill.... (hvem)

Jeg sendte følgende: Kult. når får vi navnet? Den meldingen har jeg fortsatt ikke fått svar på og nå er det gått 22 minutter....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trenger vel ikke være signert en ny spiller vel? Vi har jo allerede lånt ny keeper?

Sitter våken til det kommer noe info!

Vi hadde ikke lånt inn ny keeper eller lånt ut Rasheed om vi ikke kom til å signere enn ny spiller som går på frikvoten.

 

Håper inderlig at det er en spiss det er snakk om

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...