Jump to content

Nye spillere

knutta

Recommended Posts

Ryktene vil ha det til at julenissen, påske haren og tannfeen alle har blitt sett på brakka i dag. Så nå er det bare å vente i spenning på å se hva klubben har å melde i morgen tidlig.

Hvorfor leie inn Borger Thomas uten å vite at Rasheed skal lånes ut? Dette virker rart… Selvom Mande skal til VM så er det mye med 4 keepere i stallen for en klubb som ikke nødvendigvis trenger å lønne flere enn nødvendig.. Tanker?

Jonathan Rasheed på Twitter: Galen stress på transferfönsteret. Va ska de sluta #Stb

Han som ikke vil lånes ut da, eller? Faen!
Blir ikke blid om Rasheed blokkerer en spissovergang.
Jonathan har vært klar på at han ikke vil stå i veien for en "rokade"

Om så han må spille for Alta

Tror ikke du er så langt unna sannheten der.....

Hehe :)

A little less conversation, a little more action please
All this aggravation aint satisfactioning me
A little more bite and a little less bark
A little less fight and a little more spark
Close your mouth and open up your heart and baby satisfy me
Satisfy me baby

Hvorfor leie inn Borger Thomas uten å vite at Rasheed skal lånes ut? Dette virker rart… Selvom Mande skal til VM så er det mye med 4 keepere i stallen for en klubb som ikke nødvendigvis trenger å lønne flere enn nødvendig.. Tanker?

da har vi tre 95-keepere for å dekke inn en ny spiss. Han bør score mye når Mande er borte...

Edited by KOJ

Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en.

Send ham en sms til er du snill.... (hvem)

Inge bekrefter signering. Men jeg vet fortsatt ikke hvem. Han skrev følgende i sms til meg: Vi har signert en spiller . En god en.

Har forstått det som at det er en midtstopper? Ingen spiss i denne omgang

We need a spiss!

Hehe, var nok heller av glede.. Så mye glede han har gitt så kunne det ikke vært noe annet for min del :)

Det hadde vært en blaa drøm å få ham tilbake ja, i hvert fall om vi hadde hatt økonomisk rygg til å bære det. Har Stabæk noen gang hatt en spillere som har vært morsommere (og til tider mer frustrerende) å se på?