Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Det er jeg også klar over.

Det gjør det bare enda mer skuffende.

 

Ros skal de ha for den ellers gode jobben de har gjort, men at de ikke klarer å fikse en spiss er latterlig, spesielt når de har hatt hele vinteren, unskyldninger blir for dumt, denne dagen har de vist om lenge.

 

Nei, skuffende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jeg også klar over.

 

Det gjør det bare enda mer skuffende.

 

Ros skal de ha for den ellers gode jobben de har gjort, men at de ikke klarer å fikse en spiss er latterlig, spesielt når de har hatt hele vinteren, unskyldninger blir for dumt, denne dagen har de vist om lenge.

 

Nei, skuffende.

Er mange kriterier som skal møtes, og lite ressurser å bruke på å komme i mål.

 

Jeg synes man forventer litt mye av de hardt arbeidende folkene på brakka, om man sitter i etterkant å nærmest kjefter på de for at de ikke klarte å finne nåla i høystakken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

Kjipe saker, nå skal det sies at den nestenulykka som glapp 12 på 12 ikke var en spiss det heller.

@ringo

Nestenulykke som i at du mener det hadde vært en dårlig signering? Var det han eller Fontanello som også var i samtaler med en annen norsk klubb? Hva skjedde med han spanske spissen vi snuste på tidligere? Endret av blaamann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hepp,

Kjipe saker, nå skal det sies at den nestenulykka som glapp 12 på 12 ikke var en spiss det heller.

@ringo

Nestenulykke som i at du mener det hadde vært en dårlig signering? Var det han eller Fontanello som også var i samtaler med en annen norsk klubb? Hva skjedde med han spanske spissen vi snuste på tidligere?

Den spanske spissen har det blitt nevnt tidligere her at ble for dyr da klubben plutselig skulle ha noen mill euro i overgangssum!

 

Denne stopperen (P.F)er en sinnsyk overgang for en klubb som stabæk.

To fot spiller, høy, rutine og spilte faktisk 16 delsfinale i Europa league i år!

 

Sinnsykt bra jobbet på brakka!

Synd det ikke ble noe spiss eller at sistemann røk i 12 time! Forundrer meg ikke om noen har trollet oss, igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hepp,

Kjipe saker, nå skal det sies at den nestenulykka som glapp 12 på 12 ikke var en spiss det heller.

@ringo

Nestenulykke som i at du mener det hadde vært en dårlig signering? Var det han eller Fontanello som også var i samtaler med en annen norsk klubb? Hva skjedde med han spanske spissen vi snuste på tidligere?

Ja,

 

Nestenulykker ville etter min mening vært en elendig signering. Ikke nødvendigvis av rent sportslige egenskaper..., selv om jeg vel ikke ser at han ville forsterket 11'eren lenger heller.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Rasheed melder at han spiller for Alta neste sesong på Twitter!

 

Neste sesong? Eller i år?

Denne sesongen, på lån.

Er Rasheed lånt ut eller solgt? Alta skriver om overgangen som om det er permanent ("nå har vi to gode keepere for framtiden")...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spent på hvordan han egentlig er. 2 år i Parma hvor han fikk 0 kamper.

 

Parma pleier å ha rettighetene til bøttevis av spillere, og låner og selger i fleng. At han ikke slapp til på førstelaget der trenger ikke bety noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Rasheed melder at han spiller for Alta neste sesong på Twitter!

 

Neste sesong? Eller i år?

Denne sesongen, på lån.
Er Rasheed lånt ut eller solgt? Alta skriver om overgangen som om det er permanent ("nå har vi to gode keepere for framtiden")...?
Lånt ut resten av sesongen, men han har jo bare kontrakt med Stabæk ut sesongen. Kan være en opsjon eller lignende.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ut og en inn? Er det Rasheed det refereres til som ut?

Også lurer jeg fælt på hvem det var som glapp såvidt. Er det noen som vet? Ser at Bjørnar Holmvik gikk vederlagsfritt til FFK...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke forstå annet enn at dette er et varp.

 

 

Men jeg lurer på hvordan nederlagsdømte og blakke Stabæk anno 2014 kan klare å hente en slik midtstopper, når topplaget Stabæk anno 2009/10 hentet Flittie Onstad, Risp og Skenderovic til den samme plassen.

 

 

Hadde vi fått inn en spiss også, hadde det nesten blitt for mye av det gode!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke forstå annet enn at dette er et varp.

 

 

Men jeg lurer på hvordan nederlagsdømte og blakke Stabæk anno 2014 kan klare å hente en slik midtstopper, når topplaget Stabæk anno 2009/10 hentet Flittie Onstad, Risp og Skenderovic til den samme plassen.

 

 

Hadde vi fått inn en spiss også, hadde det nesten blitt for mye av det gode!

 

Må spare noen godbiter til neste overgangsvindu vet du ;) cupgull 2014

Seriemestere 2015

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...