Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Med fare for å spore av temaet for denne tråden... Det er ikke alltid like greit å høre hva teksten i en sang er når man står der og forsøker å henge seg på... Ja, det ligger tekster på supportsidene, men ikke alt ligger der. Tok f.eks. ganske mange kamper før teksten på "Da jeg var ganske liten..." satt - og for alt jeg vet synger jeg den ikke 100% korrekt enda. Uansett: man synger med så godt man kan (alltid), og på avstand høres det nydelig ut uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 218

 

eller "keeper er din posisjon" som er riktig.

Jeg tror jeg sang "keeper er i posisjon"...

 

 

Da forumbrukeren "Fullemann" lagde sangen på kødd i brisen tilstand på Billies i 2002 var teksten "Heia Jon, Super-Jon. Keeper er din posisjon. Og han flyr som en ravn, og tar ballen i sitt favn."

 

*****

 

Edit: I 2001 var det visst. Samtidig som han lagde den legendariske sangen til Axel Kolle.

 

Men dette var avsporing, back on track takk!.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 148

Budstikka papir idag kan fortelle hvem det evt. blir:

askerbudstikka-20140528_000_00_00_001-la

Jeg lurte et øyeblikk på om det ville være et godt signal overfor sponsorer å sette terrormistenkte i mål. Dessuten er de jo ofte aller mest opptatt av å komme til utlandet.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/sport/legende-kan-bli-losningen-pa-stabeks-keeperkrise-1.8449950

 

Budstikka har vært så snille og publisere en artikkel fra papir utgaven i hovedsiden istede for B+

 

og reservekeeper Borger Thomas, som står kveldens cupkamp mot Grorud, er etter det Budstikka erfarer ute med karantene i én kamp.

Vet vi det?

Edit: Det ble visst sarkastisk

Endret av BlaaMandag
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med at mye av det vi får for Thorsby vil gå til spiller kjøp! Gleder meg til å se hvem som kommer inn portene i juli! En spiss hadde vært fint.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med at mye av det vi får for Thorsby vil gå til spiller kjøp! Gleder meg til å se hvem som kommer inn portene i juli! En spiss hadde vært fint.

 

Dessverre vil nok ikke det skje.

 

De vil gå til å holde klubben i live.

Endret av Solobrus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...