Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


http://www.dt.no/godset/mener-sif-star-ved-et-veiskille-1.8657670

 

Storbæk ferdig i Godset. Kan dette være noe for oss? Ser også at Hamoud har fått beskjed om at han er ferdig i Drammen.

Broren til Hamoud, Ayoub Hamoud, hospiterer for tiden med Stabæk G99. Scorte forøvrig i sin "debut" for De Blaa mot nettopp Godset i treningskamp forleden helg...;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

http://www.dt.no/godset/mener-sif-star-ved-et-veiskille-1.8657670

 

Storbæk ferdig i Godset. Kan dette være noe for oss? Ser også at Hamoud har fått beskjed om at han er ferdig i Drammen.

Broren til Hamoud, Ayoub Hamoud, hospiterer for tiden med Stabæk G99. Scorte forøvrig i sin "debut" for De Blaa mot nettopp Godset i treningskamp forleden helg... ;)

 

 

Du som har stålkontroll: Hvilken spiller fra juniorlaget tror du blir nestemann som tilbys A-lagskontrakt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

http://www.dt.no/godset/mener-sif-star-ved-et-veiskille-1.8657670

 

Storbæk ferdig i Godset. Kan dette være noe for oss? Ser også at Hamoud har fått beskjed om at han er ferdig i Drammen.

Broren til Hamoud, Ayoub Hamoud, hospiterer for tiden med Stabæk G99. Scorte forøvrig i sin "debut" for De Blaa mot nettopp Godset i treningskamp forleden helg... ;)

Du som har stålkontroll: Hvilken spiller fra juniorlaget tror du blir nestemann som tilbys A-lagskontrakt?

Jeg har nok ikke forutsetning for å uttale meg om det, men vet at følgende spillere har trent endel med A-laget i sommer/høst; Harald Holter og Christoffer Solbakken (96), samt Andreas Hanche-Olsen, Marius Østvold og Marcus Mehnert (97). I tillegg har Sander Nordeide Grønli (95) trent mye med A-laget i hele år.

 

Vil anta at noen av de nevnte er nærmest.

 

Jeg kjenner best årgangene 98, 99 og yngre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

http://www.dt.no/godset/mener-sif-star-ved-et-veiskille-1.8657670

 

Storbæk ferdig i Godset. Kan dette være noe for oss? Ser også at Hamoud har fått beskjed om at han er ferdig i Drammen.

Broren til Hamoud, Ayoub Hamoud, hospiterer for tiden med Stabæk G99. Scorte forøvrig i sin "debut" for De Blaa mot nettopp Godset i treningskamp forleden helg... ;)

Du som har stålkontroll: Hvilken spiller fra juniorlaget tror du blir nestemann som tilbys A-lagskontrakt?

Jeg har nok ikke forutsetning for å uttale meg om det, men vet at følgende spillere har trent endel med A-laget i sommer/høst; Harald Holter og Christoffer Solbakken (96), samt Andreas Hanche-Olsen, Marius Østvold og Marcus Mehnert (97). I tillegg har Sander Nordeide Grønli (95) trent mye med A-laget i hele år.

 

Vil anta at noen av de nevnte er nærmest.

 

Jeg kjenner best årgangene 98, 99 og yngre...

 

Sander Grønli Nordeide har ikke fått tilbud om kontrakt, og vil mest sannsynlig prøve å få kontrakt med en klubb i 1. divisjon (i Bergen eller Trondheim muligens).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel egentlig ikke så nøye heller! Han ble tydeligvis kjøpt av TRØYMENGA, som resten av det gamle konkursboet.

Endret av guttensindet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes at Kinny Grewal, Mjøndal's høyreback idag mot Brann, var imponerende. Utrolig bra offensivt, og ikke noe dårligere defensivt. Den komplette backen spørr du meg, og han utklasset Askar på kanten. Kanskje noe vi kunne ha sett på, mtp. at han også bare er født i 1993. Spennende spiller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Og gamletreneren hans er stående, syngende supporter.

 

Han har snakket om Kinny i mange år, men jeg tror ikke vi var på banen da Grewal tok steget fra Lier. Istede ble det godset og så mjøndalen. Skrev under ny 2 års kontrakt tidligere i år, så det spørs vel om det er mulig å få til.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Diomande fra Mjøndalen ser utrolig bra ut. Hadde vært spennende å sett han sammen med Boli og Kassi neste år

Nja. Lyktes ikke i det hele tatt i Hønefoss.

Pluss at det vel er den spilleren med høyest markedsverdi på hele laget. Hvis de rykker opp så kommer de nok til å selge seg ekstremt dyrt for å beholde han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En fyr på jobben mente han hadde snappet opp noe om at Tommy Høyland var på vei bortifra Molde og i retning Stabæk... Håper ikke det er noe i disse ryktene, uansett om han sikkert kan score noen mål er det alltid en masse tullball med han under/ etter kampene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gjerne Palmi, men etter denne svært gode sesongen i LSK tror jeg han blir dyr. Eneste mulighet er at de andre klubbene i Oslo-området har enda dårligere råd enn oss.

 

Og vær så snill: IKKE Tommy Høyland. Makan til dust skal man lete lenge etter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er i utgangspunktet enig, men det kommer an på drittsekker. Breiale folk som tar stor plass og sender slengbemerkninger hit og dit er gøy så lenge de er gode spillere. Ref. Daniel. Men drittsekker som lager kvalm med supportere og lagkamerater kan være ødeleggende. Ref. Han som Daniel skremte vekk fra sivilisasjonen.

 

Jeg heller mot å tro at Tommy ligger nærmere det siste. Og ærlig talt: Tapermo? Det holder ikke mål i et barneskolefriminutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...