Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


 

Hepp,

 

Tror det er ferie frem til 6 januar.

 

 

 

@ringo

 

Ferie fram til 6. januar ??

Helt på jordet !!!

 

 

Hvor lenge har de ferie da? Siden 6. januar tydeligvis er feil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De fleste lagene har ferie i desember, men de får alle egentreningsprogram de skal følge. Slik har det normalt også vært i Stabæk, og det ville overraske meg veldig om det er annerledes i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra twitter:

Overgangsrykter @SillySeasonNOR 4h4 hours ago

Kongsvingers Martin Ellingsen(19) trener jevnlig med Stabæk. Midtbanespilleren har kontrakt med KIL ut 2016 men overgang kan være aktuelt nå

 

Kaptein for Kongsvinger.. Fostra opp i Elverum. Vi har jo hvertfall èn god erfaring med å hente spillere derfra.

Endret av mariusn
Lenke til innlegg
Del på andre sider


– Det kan være at det blir en julepresang i år også. Vi er veldig nær en ny signering. Men det er noen detaljer og litt økonomi som fortsatt ikke er helt i orden, sier Olsen.

 

http://www.budstikka.no/sport/stabek-reiser-til-usa-1.8679245

 

Skal man gjette på at dette er en amerikaner, eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

– Det kan være at det blir en julepresang i år også. Vi er veldig nær en ny signering. Men det er noen detaljer og litt økonomi som fortsatt ikke er helt i orden, sier Olsen.

 

http://www.budstikka.no/sport/stabek-reiser-til-usa-1.8679245

 

Skal man gjette på at dette er en amerikaner, eller?

 

As long as we keep the plass in the Tippeliga, I don't care.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det meldes mye rart på Twitter, og jeg tar det meste med en bøtte med salt. Men; det spekuleres i om LSK skal låne Næss hele 2015?

 

Det skrives også om at Rogne har vært i kontakt med stb men at han blir for dyr og at LSK eller viking kan bli neste stopp.

 

Noen som vet noe om dette eller andre signeringer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det meldes mye rart på Twitter, og jeg tar det meste med en bøtte med salt. Men; det spekuleres i om LSK skal låne Næss hele 2015?

 

Det skrives også om at Rogne har vært i kontakt med stb men at han blir for dyr og at LSK eller viking kan bli neste stopp.

 

Noen som vet noe om dette eller andre signeringer?

Litt rart om LSK skulle hatt mere å rutte med enn oss... Skjønt - de har jo den rike onkelen sin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi slipper Nico skjønner jeg virkelig ingenting. Tror han fort kan være vår nye Skjønsberg på lengre sikt bare med en del bedre fotballegenskaper enn MMS hadde på samme alder.

 

Har vi noen med bedre potensial for en skikkelig klubbspiller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nico MÅ selvfølgelig med.

 

Hva er det noen tuller med om dagen?

 

Er det bare jeg som har den sedvanlige følelsen av at mye IKKE er på stell i år heller?

1. Er BB garantert med oss?
2. Har vi noe i nærheten av en stall som kan holde plassen?

 

Hmmm, urolig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det er det samme som vanlig er det ikke?

 

Vi er urolige mens det hangler gjennom vinteren med prøvespill og halvgode signeringer samtidig som våre forhåpninger svinger i takt med prestasjonene i treningskampene, så kommer la manga med sedvanlige prøvespillere av eksotisk karakter før de virkelige forsterkningene kommer ti på midnatt transferday.

 

Med nåværende stall er vi den mest åpenbare nedrykkskandidaten, men det blir sikkert endringer i det fremover. Jeg velger å ikke være bekymret - ennå...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det meldes mye rart på Twitter, og jeg tar det meste med en bøtte med salt. Men; det spekuleres i om LSK skal låne Næss hele 2015?

 

Det skrives også om at Rogne har vært i kontakt med stb men at han blir for dyr og at LSK eller viking kan bli neste stopp.

 

Noen som vet noe om dette eller andre signeringer?

Hørt at Rogne er på vei til Danmark, usikker på klubb
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det er det samme som vanlig er det ikke?

 

Vi er urolige mens det hangler gjennom vinteren med prøvespill og halvgode signeringer samtidig som våre forhåpninger svinger i takt med prestasjonene i treningskampene, så kommer la manga med sedvanlige prøvespillere av eksotisk karakter før de virkelige forsterkningene kommer ti på midnatt transferday.

 

Med nåværende stall er vi den mest åpenbare nedrykkskandidaten, men det blir sikkert endringer i det fremover. Jeg velger å ikke være bekymret - ennå...

 

@ringo

Vi blir desverre ikke noe stabilt lag blant topp 6 med en slik filosofi så la oss håpe du tar feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Vi må nok få på plass bedre fasiliteter før vi kan stabilisere oss i toppen igjen. I mellomtiden er jeg fornøyd om vi lykkes å holde oss unna den værste nedrykkssumpa :)

 

Mens vi venter på opprustningen av Nadderud hadde det vært hyggelig å se akademiet bære frem noen stabile a-lags spillere som har gått gradene. Uten forkleinelse for Birger Meling, men om vi mener alvor med talentutviklingen så skal den typen spilere hentes fra egen utviklingsavdeling.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...