Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Så da er det hentet inn 2 midtbanespillere (grossman & issah) (eventuelt 3 med soko) og da skjønner jeg vi har god dekning på midten!

 

Håper fortsatt som tidligere år at vi får inn vinger og spisser både talenter og erfarne spillere!

Jeg har fortsatt en drøm om at det kommer en uslepen Karanba diamant eller en av akademi guttene gjør kvalte sprang (helst fra egen klubb men også fra Elfenbenskyst akademiet)

 

Alltidblaa du må jo ha enda bedre innside i Brasil enn tidligere, noe Stabæk potensial der nede?

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


OT, men er Issah en offensiv eller defensiv anlagt midtbanespiller?

 

Mitt inntrykk er at han egentlig er offensivt anlagt selv om han har blitt brukt i en defensiv posisjon. Grossman har jeg ikke sett, men ut fra hva jeg har lest virker han å være en mer typisk defensiv "destroyer". Han regnes som backup for Kyle Beckerman (mange vil sikkert huske han som han brutale fyren med dreads på USAs midtbane i VM) uten at det nødvendigvis betyr at de er helt like. Inntrykket mitt er uansett og Issah og Grossman har ganske forskjellige ferdighetssett.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


OT, men er Issah en offensiv eller defensiv anlagt midtbanespiller?

Jeg har ikke peiling på om han er offensiv eller defensiv så jeg sjekket Transfer Markt, og der står Kamal Issah oppført som;

Main position: Central midfield

Secondary position: Defensive midfield

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Så er det jo også litt forskjellige offensive og defensive typer. Er man en tilrettelegger eller avslutter? Ving, indreløper eller playmaker? Er man en duellsterk kriger, eller er man typen som løper kopiøst mye og dekker myerom? Eller er man en mellomting mellom alt dette?

 

I den videoen med Issah og FCN som ligger på Youtube så har han en defensiv rolle i en midtbanetrio, men er veldig fremoverrettet og direkte med ballen. Langt mer så enn resten av laget. Samtidig som han forsvant litt defensivt. Nå virket det kanskje også som om han hadde fått instruks om å holde igjen og at han instinktivt ville fulgt med mer fremover? I så henseende er han kanskje mer offensivt anlagt, med de fleste stedene omtales han som en defensiv midtbane. Vi får vente å se. Nå var han en marginal spiller i troppen til FCN så jeg er egentlig mer spent på om han holder nivået enn om han er defensiv eller offensiv.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå var han en marginal spiller i troppen til FCN så jeg er egentlig mer spent på om han holder nivået enn om han er defensiv eller offensiv.

@ringo

 

Veldig enig @ringo, på de siste 17 kampene for FCN har han følgende:

Squad: 8, Starting eleven: 0, Substituted in: 0, On the bench: 8, Suspended: 0, Injured: 0,

 

Kan ikke si at 8 ganger på benken uten innhopp og 9 kamper hvor han ikke engang er i troppen er veldig imponerende

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Kjøp og salg av bjørnefell 101:

 

Kjeften er best lukket til blekket er tørt! :)

 

Enten så sier de ingenting og vi syter om det, eller så gir de små forhåpninger og så syter vi om det også. Når det så kommer en spiller så skal vi nok finne på noe å syte om da også :) Slik det sømmer seg av ekte supportere :)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bosmannlaget:

Marius Berntzen, Sandefjord

Atli Jonasson, KV
Hermann Rhodén, Strømsgodset
Ahmed El Amrani, Fyllingsdalen
Sylvester Ndubueze, FK Stal Krasnik
Kim Bentsen, Pors
Mohammed Ali Essaidi, Skeid
Tom Skogsrud, Kongsvinger
Joachim Emanuel, Oslo City
Adrian Thun, Skeid
Eirik Hope Langåker, Åkra
Ørjan Røyrane, Sandefjord
Balal Arezou, Asker
Ole-Christian Moltzau, Kongsvinger
Ayoub El Baraka Blomberg, Romsås
Sigurpáll Melberg Pálsson, Umfa
Cato Hansen, Sandefjord
Jonas Tekle, Grorud

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bosmannlaget:

Marius Berntzen, Sandefjord

Atli Jonasson, KV

Hermann Rhodén, Strømsgodset

Ahmed El Amrani, Fyllingsdalen

Sylvester Ndubueze, FK Stal Krasnik

Kim Bentsen, Pors

Mohammed Ali Essaidi, Skeid

Tom Skogsrud, Kongsvinger

Joachim Emanuel, Oslo City

Adrian Thun, Skeid

Eirik Hope Langåker, Åkra

Ørjan Røyrane, Sandefjord

Balal Arezou, Asker

Ole-Christian Moltzau, Kongsvinger

Ayoub El Baraka Blomberg, Romsås

Sigurpáll Melberg Pálsson, Umfa

Cato Hansen, Sandefjord

Jonas Tekle, Grorud

Har troa på sigurdpall. Islending m pall i navnet må bli bra :-P
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Bosmannlaget: Marius Berntzen, SandefjordAtli Jonasson, KVHermann Rhodén, StrømsgodsetAhmed El Amrani, FyllingsdalenSylvester Ndubueze, FK Stal KrasnikKim Bentsen, PorsMohammed Ali Essaidi, SkeidTom Skogsrud, KongsvingerJoachim Emanuel, Oslo CityAdrian Thun, SkeidEirik Hope Langåker, ÅkraØrjan Røyrane, SandefjordBalal Arezou, AskerOle-Christian Moltzau, KongsvingerAyoub El Baraka Blomberg, RomsåsSigurpáll Melberg Pálsson, UmfaCato Hansen, SandefjordJonas Tekle, Grorud

Har troa på sigurdpall. Islending m pall i navnet må bli bra :-P

Kaptein Daniel Braaten

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bundesligaklubben 1. FC Köln har planer om å leie ut Bard Finne til en annen klubb på grunn av lite spilletid.

Det er overbevist av ham. Men akkurat nå er han ikke enda god nok for førstelaget.

Jeg vet ikke om det er aktuell for Köln å leie ham ut til Norge.

Kunne han være interessant for oss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bundesligaklubben 1. FC Köln har planer om å leie ut Bard Finne til en annen klubb på grunn av lite spilletid.

Det er overbevist av ham. Men akkurat nå er han ikke enda god nok for førstelaget.

Jeg vet ikke om det er aktuell for Köln å leie ham ut til Norge.

Kunne han være interessant for oss?

Bård Finne er meget spennende spiller som jeg tror hadde passet bra inn i vår spillestil! hvor aktuelt det er for dem med ett utlån tilbake til TL og hva de evt krever i kompensasjon er to viktige faktorer her. Men hadde sagt ja takk til Finne altså

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stallen så slik ut da laget startet opp treningsåret denne uken:

 

Keeper

Mande Sayouba

Gurpreet Singh

 

Forsvar

Ville Jallasto

Morten M Skjønsberg

Nicolai Næss

Thor Lange (tilbake fra utlån Strømmen)

Daniel Granli

Timmi Johansen

Jørgen Hammer

Birger Meling

Jesper Espung

 

Midtbane

Kamal Issah (ny)

Cole Grossman (ny)

Anders Trondsen

Luc Kassi

Giorgi Gorozia

Craig Henderson

Eirik Haugstad

 

Angrep

Emil Dahle

Franck Boli

Asgeir Sigurdgeirsson

 

Vad tycks?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...