Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Han "Perry Sykes" på twitter som følger TL for Football Radar melder hvertfall at det er en mulighet. Velger uansett og glede meg til pressekonferansen i morgen, jeg kan ikke se for meg at IA ikke har hatt ett alternativ klart, selvom det bare har vært 1% sjanse for salg. Både han og Bob er smarte nok til å skjønne at det ikke er tiden for å legge om spillestil eller dytte opp en annen på spissplass nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Må spilleren være norsk?

 

Det er alltid så mange kommentarer rundt denne frispillerkvoten så jeg husker aldri fasit - men jeg trodde det var slik at Kassi hadde bursdag (og ble dermed egenutviklet) to dager etter troppen ble registrert og at man etter det ikke kan endre dette før neste tropp registreres. Om det er mulig å få noe disp på dette vet jeg ikke, men det virker usannsynlig ettersom vi ikke da har fått disp for Mandes signering én dag for sent..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Må spilleren være norsk?

 

Det er alltid så mange kommentarer rundt denne frispillerkvoten så jeg husker aldri fasit - men jeg trodde det var slik at Kassi hadde bursdag (og ble dermed egenutviklet) to dager etter troppen ble registrert og at man etter det ikke kan endre dette før neste tropp registreres. Om det er mulig å få noe disp på dette vet jeg ikke, men det virker usannsynlig ettersom vi ikke da har fått disp for Mandes signering én dag for sent..

 

Vi har vel ingen ledige utenlandsplasser

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har vel ingen ledige utenlandsplasser

Kassi regnes som egenutviklet nå, så da kan vi hente inn en utlending som var kontraktsløs før det norske overgangsvinduet stengte.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Kassi regnes som egenutviklet nå, så da kan vi hente inn en utlending som var kontraktsløs før det norske overgangsvinduet stengte.

 

Puuh ... Regner med at IA og Bob har en plan ... og at vi kan vente noen gode nyheter raskt etter dette bombesjokket (for regner med at dette er godt forankret hos Bob slik at vi slipper flere dårlige nyheter). Nekter å tro at han har gitt opp the American Dream om å vinne med den lille underdogen .... Men for å få til det .... WE NEED A SPIS! Desperatly!!

Endret av Slum
Fikset quote
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Ørjan Børmark-By var faktisk imponerende for Hamkam til tross for at ingenting annet i laget fungerte.

 

 

Er virkelig Ørjan Børstemark-By(!) en bedre spiss enn Keita, Kassi, Asante, Elg, Giorgi? Eller Birger Meling for den saks skyld...

 

 

Det var kun en observasjon av Børmark-By og ikke ment som noe mer enn det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke veldig ny, men helt siden nyheten om Dio kom har jeg tenkt på Haugstad.

 

Stor, sterk og rimelig gode basisferdigheter. Kan sikkert dyrkes frem til å rydde like mye plass og binde opp like mange motstandere som det Dio har gjort. Om ikke annet, et alternativ på topp. Har alltid likt gutten de gangene han har fått sjansen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke veldig ny, men helt siden nyheten om Dio kom har jeg tenkt på Haugstad.

 

Stor, sterk og rimelig gode basisferdigheter. Kan sikkert dyrkes frem til å rydde like mye plass og binde opp like mange motstandere som det Dio har gjort. Om ikke annet, et alternativ på topp. Har alltid likt gutten de gangene han har fått sjansen.

 

Word! Eller Birger opp og Haugstad på kant. Det er mange som har vokst fort når de har fått sjansen. Næss har også viste gode takter der oppe, men som andre har nevnt - det vil nok være dumt å splitte han og Morten, som fungerer så godt sammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke veldig ny, men helt siden nyheten om Dio kom har jeg tenkt på Haugstad.

 

Stor, sterk og rimelig gode basisferdigheter. Kan sikkert dyrkes frem til å rydde like mye plass og binde opp like mange motstandere som det Dio har gjort. Om ikke annet, et alternativ på topp. Har alltid likt gutten de gangene han har fått sjansen.

Tenkte akkurat på det samme selv! Et skikkelig hurtigtog med teft virker han som på meg. Bob-drilling gjennom to uker kunne sikkert gjort mye...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Word! Eller Birger opp og Haugstad på kant. Det er mange som har vokst fort når de har fått sjansen. Næss har også viste gode takter der oppe, men som andre har nevnt - det vil nok være dumt å splitte han og Morten, som fungerer så godt sammen.

 

Asante, Keita, Ghanassy og Kassi. Det er vel ikke kantplassene som er problemet, men midtspissen. Liten tvil om at Bob har en jobb med å legge om spillet litt de neste ukene. Det har jeg full tro på at han klarer. I fjor spilte vi med Boli og Brustad som spisser, og vi hadde bra angrepsspill uten et "monster" som Dio helt fremme. Full tro på at Bob og gutta kommer opp med en god plan for hvordan vi skal spille fremover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifjor hadde vi Boli og Brustad, og kom på niende plass, iår hadde vi Dio og Asante, foreløpig andreplass ... Med Dio forsvinner den eneste spissen vi har i klubben ... skal bli veldig spennende å se hvordan magikerne IA & Bob løser den utfordringen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...