Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Hvis noen lurte, så er divisjon 2 i Sverige nivå 4. Ingenting ville gjort meg gladere enn om fyren er en skjult skatt, men jeg ville ikke holdt på hatten av forventning pga. en storscorer fra 3. divisjon her hjemme.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Enig i det, men det her kan være et litt stort sprang. Bedre medspillere kan hjelpe en masse med å takle overgangen dog.

 

Men Han må vise seg klart bedre enn våre egne offensive talent om han skal signeres!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis noen lurte, så er divisjon 2 i Sverige nivå 4. Ingenting ville gjort meg gladere enn om fyren er en skjult skatt, men jeg ville ikke holdt på hatten av forventning pga. en storscorer fra 3. divisjon her hjemme.

Vet ihvertfall hvor målet står.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Silly season Norge på twitter: Jervs Ohi Omoijuanfo(tidl. LSK) har skrevet under for Stabæk. Holmlia-gutten går gratis fra Jerv og har signert en kontrakt fra 1 Jan 2015.

RB skrev en sak om dette for noen dager siden. "Kan havne i Stabæk" sto det i overskriften.
Putta 14 mål i år for Jerv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Silly season Norge på twitter: Jervs Ohi Omoijuanfo(tidl. LSK) har skrevet under for Stabæk. Holmlia-gutten går gratis fra Jerv og har signert en kontrakt fra 1 Jan 2015.

 

RB skrev en sak om dette for noen dager siden. "Kan havne i Stabæk" sto det i overskriften.

Putta 14 mål i år for Jerv.

Jeg ser for meg at Jerv hadde ønsket at denne informasjonen hadde kommet ut etter sesongen.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet ikke om det er tatt opp før - men Stokkelien forsvant altså fra klubben 1.5mnd etter at Bob kom. Når Stokkelien gjorde retur i sommer, så velger han altså å gå til dumpekandidat start fremfor å ta en evt medalje med oss. I tillegg går/gikk han jo på tannlegehøyskolen i oslo, noe som må være ekstremt klønete å kombinere med spill i start. Havnet stokkelien skikkelig ute i kulden hos bob? Eller hadde han så stor tro på at han skulle berge start alene fra nedrykket?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Såvidt jeg forstår ble Stokkelien vurdert som ikke god nok. Det kan være verdt å minne om at gårsdagens scoring var hans første i Tippeligaen siden 15. juli 2012.

Snodig at han ikke ble vurdert god nok når han putta 17 mål sesongen før. Joda, men så spiller han på et rimelig tannløst lag også.

 

Og at da Stokkelien gikk til start var det en kar ved navn Diomande som gjorde det relativt vanskelig å få spilletid som spiss i Stabæk.

Det var jo allerede mye rykter rundt Dio på den tiden, en back-up kunne vært greit.

 

Jeg sier ikke at det var ett feilskjær av klubben, og det er mye mulig at han ikke var ønsket. Jeg bare stusset litt over hele opplegget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror nok det Stokk leverte for oss i 2013 (han scorte 1 mål i 2012!), og Start i 2009 særlig, var toppnivået av det han har inne. 8 mål på 38 kamper på nest høyeste nivå i USA er ikke spesielt bra. Han kunne sikkert vært en OK nødløsning nå i høst, men ville uansett blitt benkesliter på det fantastiske 2016-laget med 2-3 spisser fra øverste hylle. Bedre om han får en kanonsesong i OBOS hvor han skyter Start tilbake til TL og får dra til en bedre klubb i opptur!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


– Som fotballspiller ønsker man jo hele tiden å spille på høyest mulig nivå, men rykker vi opp er det en annen sak. Men jeg har fått et tilbud fra Stabæk, og jeg føler det er det riktige steget å ta. Jeg har pratet mye med agenten min, og jeg tror det blir bra å spille så nærme Oslo hvor jeg kommer fra, sier Ohi Omoijuanfo til Grimstad Adressetidende tirsdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er en liten video på Ohi fra tiden i LSK :) spennende spiller med fart, fysikk og teknikk! Jobber både offensist og defensift! Har også funnet ut hvor målet står denne sesongen. Her er bare noe å se på for en skuelysten:)

 

Endret av tobb
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er en liten video på Ohi fra tiden i LSK :) spennende spiller med fart, fysikk og teknikk! Jobber både offensist og defensift! Har også funnet ut hvor målet står denne sesongen. Her er bare noe å se på for en skuelysten:)

 

Mye spennende takter der. Ser ut som en klassisk spiller som Bob kunne fått ut i full blomst.

 

Lette litt i LSK tråden, dette er fra 22.2.15: (Morsomt om det skulle ende opp og bli omvendt :P)

 

 

Har en viss forståelse for at Ohi kan forsvinne, men sitter med en litt vond følelse rundt det. Han har vel aldri blomstret i de kampene han har spilt, men han har heller ikke blitt rendyrket i en rolle, og aldri spilt fast. jeg tror det sitter ett stort, uforløst potensiale, i denne gutten! Pellegrino vil jeg også beholde, men har en større forståelse om han går til en annen klubb. Stabæk har vel siklet på han noen år, men Bærum selger vel nødig til naboen.. Kanskje han havner hos de blå og svarte nå..

Endret av mariusn
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

WestAfricanFootball ‏@WA_Foot 3h3 hours ago

Apparently, @Stabaek is considering Ivorian wonderboy Baba Lamine Traoré (b. 16.05.1998). Traoré scored 7 goals for #AFAD during 2014-2015

Må vel fylle 18 år før vi kan hente eventuelt

Kan sikkert inngå en lik avtale som ved overgangene til Boli og Kassi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...