Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Ryktes på Twitter at Stabæk følger 17 år gamle Baba Lamine Traoré fra Elfenbenskysten. Er han fra samme akademi som Kassi og Mande, noen som vet noe mer?

 

 

Spiller b.l.a. på U20

 

http://www.transfermarkt.co.uk/baba-lamine-traore/profil/spieler/364326

Ikke fra WAC (Williamswille Athletic Club/'vårt' akademi), men fra Asec Mimosa. Var her i høst - ble skadet tidlig. Mulig nytt prøvespill ..
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Silly Season skriver at vi har tilbudt kontrakt til Martin Thømt Jensen, noen som har kontroll på hvor sant dette er??

 

Som nevnt overfor leser jeg det som at FFK har tilbudt ham kontrakt, mens vi bare har vært interessert. Det jeg leser fra FFK-folk på sosiale medier tyder på dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Thømt Jensen prøvespilte vel i 09, han er absolutt ikke noe å satse på.

Det husker jeg godt, så der er jeg helt enig med deg. Det hadde vært ganske sleipt om han skulle snike seg inn etter syv år. Neida, vi har bedre hukommelse enn som så.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet ikke om det har vært tatt opp tidligere men ser Remi Johansen er klubbløs og på utkikk. Var vel et bra talent som har stagnert litt, kunne kanskje ha godt av et miljøskifte og en ny start. Fin alder og brukbart potensial, kunne gitt bedre dekning på midten og dersom han blomstrer kan han kapre en en fast plass på midtbanen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp

 

Remi Johansen ja, det er en spiller som "alltid" scorer mot oss. Så står man der og tenker hvem faen er Remi Johansen :)

 

Brukbar spiller det, men neppe bedre enn de vi har fra før. Ok signering om man tenker bredde i troppen og vil ha rutine fremfor eget talent.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Parr er aktuell for Godset bør han vel også være aktuell for oss? Parr i spann med Meling kunne fort vært Tippeligaens sterkeste og medt spennende venstrekant

Enig, hadde vært en dritspennende combo, men så var det det med penger da! Parr er nok ingen billig mann, og Godset sitter med ræva full av penger etter ca 75 mill inn på konto i tiden fra Martin Ø og til i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvis Parr er aktuell for Godset bør han vel også være aktuell for oss? Parr i spann med Meling kunne fort vært Tippeligaens sterkeste og medt spennende venstrekant

Enig, hadde vært en dritspennende combo, men så var det det med penger da! Parr er nok ingen billig mann, og Godset sitter med ræva full av penger etter ca 75 mill inn på konto i tiden fra Martin Ø og til i dag.
Tror vel ikke vi har rare greiene å rutte med selv etter Dio salget fikk dårlig vibber av Espen Moe på budstikka TV i dag der han kort oppsummert sa mesteparten var godt til å rydde i gammel moro og at det ble litt stramt i år også
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer litt på hva Parr skal få ut av å reise hjem. Ser han ikke akkurat har spilt fast denne sesongen (Noen uker skadet nå i det siste vel?), men klubb i opprykksstriden i Championship > Tippeligaen i mine øyne.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer litt på hva Parr skal få ut av å reise hjem. Ser han ikke akkurat har spilt fast denne sesongen (Noen uker skadet nå i det siste vel?), men klubb i opprykksstriden i Championship > Tippeligaen i mine øyne.

Veldig rart. Han har vært mye inn og ut, og mer ut enn i fjor, men er en helt klar contender i posisjonen sin - på et lag som fort rykker opp til PL neste år. Virker merkelig å gi opp nå. Retur til Tippeligaen er i hvert fall ingen snarvei til PL.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...