Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


"Henrik Gulden (Bochum) trener med Mjøndalen denne uken. Trente med Stabæk i forrige uke. Har kontakt med Bochum ut juni."

 

Noen som vet hvordan han gjorde det?

Stort talent på Fm ihvertfall!

 

Men rart om han må på prøvespill hos mif når han var lånt ut til de i hele 2015

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt usikker på hvordan praksisen er mtp. prøvespillere, men at han ble sendt videre tyder vel på at han ikke var all verden?

 

Kan nok tyde på det, leste i Josimar for et par måneder siden at han var kaptein på u-21 laget til Bochum før han ble lånt ut til MIF. Noe som burde vise at han har et visst potensial med tanke på hvor mange talenter de har produsert i det siste, men alle årganger jo ikke like gode...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen av dere med kjennskap litt dypere inn i klubben som kan forteller litt angående Kirisov?

Ja han hadde en fraktur i ryggen, men det var vistnok en spiller vi hadde lett etter i flere år. Synes derfor det er rart at han er ute av kikkerten allerede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen av dere med kjennskap litt dypere inn i klubben som kan forteller litt angående Kirisov?

Ja han hadde en fraktur i ryggen, men det var vistnok en spiller vi hadde lett etter i flere år. Synes derfor det er rart at han er ute av kikkerten allerede.

Ser ut som om han har kontrakt m Domodedovo Moscow
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kan noen i posisjon tipse I.A om Henok Goitom. Spiss som frem til januar har hatt kontrakt med AIK, ser nå etter nye eventyr.

 

http://www.transfermarkt.com/henok-goitom/profil/spieler/6838

 

Han vil ut av Sverige for å tjene penger, vet ikke om stabæk er rett klubb da. Ender sikkert opp i Kina.

 

Stabæk er jo utenfor Sverige da :P Men spørs om vi har nok penger til å friste. Er en spiss jeg tror hadde passet fint inn i det laget vi snart har. En litt raskere Nannskog-type.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noen av dere med kjennskap litt dypere inn i klubben som kan forteller litt angående Kirisov?

Ja han hadde en fraktur i ryggen, men det var vistnok en spiller vi hadde lett etter i flere år. Synes derfor det er rart at han er ute av kikkerten allerede.

Ser ut som om han har kontrakt m Domodedovo Moscow

Jeg fikk ikke inntrykk av at han imponerte ledelsen når det gjaldt holdninger. Kan være derfor man ikke jobbet for å beholde han i sommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Schelvan er jo en legendarisk scout, men hvordan er trackrekorden til Pål Berg? Har vi grunn til å ha forventninger til denne Bergrecommended Cedric?

Endret av Offside
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hørte på Intervjuet med IAO at Cedric har flere navn, med andre ord ønsker de ikke at vi/andre skal finne ut hvem denne diamanten er.

 

Apparently, Cedric Kouadio (b. 19.05.1996) will attend trials at @Stabaek. In 2015, the Ivorian striker played for Moossou FC (level 2)

 

Cedric Kouadio

DOB: 19.05.1996

Club: MOOSSOU FC

Cedric Kouadio is one of the most hyped strikers in Ivorian football. Kouadio plays for Moossou FC, a newly promoted side in the Ivorian Ligue 1. However, according to unconfirmed sources, Kouadio has just joined SC Gagnoa, one of the most ambitious sides in the Ivory Coast. Kouadio is known as an explosive player with excellent pace and dribbling skills. Last month, Kouadio won the “Meilleur joueur-award” in Ligue 2, meaning he was the best player at second level of Ivorian football. Kouadio also featured for Ivory Coast U-23 during 2015.

 

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk Slum ... Forventningsbuen er spent opp ... skal søren meg ikke mere til enn en, for å uttrykke det en diplomatisk, hjemmeklippet Youtubesnutt for å få dopaminen og serotoninen flowing

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/marius-lundemo/barum-sportsklubb/fotball/marius-lundemo-skal-vare-rbk-aktuell/s/5-55-258898

 

Hvis dette stemmer. Kan noen fortelle meg hvorfor vi her i vår kommune ALDRI får til et fornuftig samarbeid. Ja jeg kjenner historien om rivalisering osv men det må da virkelig være mulig at noen voksne ledere setter seg ned å prøver å løse denne floken. Det er heller unntakene en regelen at vi får til slike diskusjoner. Hilsen en som har spilt mot både Bærum og Stabæk siden 1970 men aldri skjønt at man ikke kan få til en god tone og samarbeid. Her må det svelges kameler på begge sider av Kirkeveien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/marius-lundemo/barum-sportsklubb/fotball/marius-lundemo-skal-vare-rbk-aktuell/s/5-55-258898

 

Hvis dette stemmer. Kan noen fortelle meg hvorfor vi her i vår kommune ALDRI får til et fornuftig samarbeid. Ja jeg kjenner historien om rivalisering osv men det må da virkelig være mulig at noen voksne ledere setter seg ned å prøver å løse denne floken. Det er heller unntakene en regelen at vi får til slike diskusjoner. Hilsen en som har spilt mot både Bærum og Stabæk siden 1970 men aldri skjønt at man ikke kan få til en god tone og samarbeid. Her må det svelges kameler på begge sider av Kirkeveien.

Sjansene er større for en fusjon mellom Man City og Man Utd , enn at Bærum og Stabæk vil samarbeide

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/marius-lundemo/barum-sportsklubb/fotball/marius-lundemo-skal-vare-rbk-aktuell/s/5-55-258898

 

Hvis dette stemmer. Kan noen fortelle meg hvorfor vi her i vår kommune ALDRI får til et fornuftig samarbeid. Ja jeg kjenner historien om rivalisering osv men det må da virkelig være mulig at noen voksne ledere setter seg ned å prøver å løse denne floken. Det er heller unntakene en regelen at vi får til slike diskusjoner. Hilsen en som har spilt mot både Bærum og Stabæk siden 1970 men aldri skjønt at man ikke kan få til en god tone og samarbeid. Her må det svelges kameler på begge sider av Kirkeveien.

 

Bærum har et mye mer anstrengt forhold til Stabæk enn motsatt. Bærum nekter å innse at de er lillebror i bygda, og da kommer ikke forholdet til å bedres. Stabæk har gjentatte ganger forsøkt å få til noe, men dessverre alltid møtt en kald skulder.

 

Når det gjelder Marius har han faktisk stått med Stabæk Support da han var relativt liten (ikke vært medlem så vidt jeg vet). Familien er imidlertid intense Stabækhatere, så en overgang til oss har nok aldri vært særlig aktuell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk oppførte seg litt arrogant noen år på 2000-tallet, og Bærum brukte dette for å nære opp under et hat de hadde bært på siden 90-tallet. Nå er vi på det punktet at hvis Stabæk foreslår en avtale der BSK får 50 millioner mot at Stabæk får låne vannflaskene deres i et par dager, vil BSK anklage Stabæk for å snappe opp talenter uten å gi noe tilbake.

 

Selv synes jeg vi kan la dem drukne i sitt eget hat, og finne ut av det på egen hånd. Vi trenger ikke å hate tilbake, det gir dem bare enda mer blod på tann. Om 20-30 år skjønner de kanskje at det er fornuftig å samarbeide. Håper vi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...